Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

Gæst Marie Svane

Julegaver til Vanilie og Kejser (min mors hund)

 

Denne til Kejser i blå :engel:

Hundelegetøj & Tilbehør til hunde billigt hos zooplus: Hundelegetøj RunninGegg

 

Og denne til Vanilie :hjerte:

Hundelegetøj & Tilbehør til hunde billigt hos zooplus: Hundelegetøj Doggy Brain Train 2in1

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hrrrmmm, sådan set stadigvæk en Halti... :oops: Fik byttet den til en størrelse der passer... MEN! Når jeg nu alligevel var i butikken, fik jeg også købt en masse guffer! :5up: Dentastix, som Iso elsker, og maaange poser Barf bites, som jeg synes er kanongode. Altså ikke at spise selv, men at arbejde med... :lol: De havde også en godt tilbud på Royal canins Educ, som jeg synes er fine at veksle lidt med, da de ikke feder. Så nu håber jeg at jeg er lidt tilgivet for den Halti, som vi godt nok ikke har brugt endnu...

 

Uh Luna elsker RC Educ:-D Eller... hun elsker jo alle guffer:genert: Men jeg synes de her er gode, netop fordi de ikke feder alverden:5up:

 

Jeg købte i går et halsbånd til Luna. Jeg kan rigtig godt lide de her halsbånd. Egentlig ville jeg have det i brunt, men det var kun hjemme i sort, så det må blive en anden gang.

 

Køb Halsbånd, halvkvæler webbing 30-50cm sort - Tilbud: 68,40,-

 

Vi har haft det i sort før. Og i rødt. Men det sorte nåede jeg ikke at hive af hende inden hun rendte i vandet på stranden, så det rustede pga vandet.. Ævs. Det røde er bare ikke pænt til Luna:genert:

 

Nu mangler jeg så bare et nyt navneskilt, så vi kan få den rette adresse på:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal have fat i en refleksvest til Luna. Og har forelsket mig i den fra Hurtta Lifeguard. Men aner da ikke, hvad størrelse Luna skal have:???: Der står ingen steder, hvor man måler hunden.. SUK

 

Vi må nok over og prøve den i Maxizoo.. ellers ikke et sted, jeg kommer særlig meget.

 

Jeg skulle lige til at skrive ret skråsikkert, at jeg troede hun ville skulle have str 55. Men det er udfra, at Smilla ville skulle have str 35 (tror jeg!). Jeg har kun kigget på den og holdt den op, men ikke prøvet den på. Så jeg ved ikke, om ''remmene'' har meget at sige.

:genert:Sikke en stor hjælp. :rolleyes: Men ellers se denne tråd, hun havde engang en gul til salg str 55. Måske kan hun hjælpe dig om ikke andet. http://www.hunde-forum.dk/produkter-leverandorer/24357-hundeudstyr-saelges-gor-et-kup.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg i hvert fald shoppet hundeting, så det opvejer den sk**e Halti!!! Har købt julegaver så det batter. Iso får sådan et æg, som Marie Svane linker til længere oppe, det glæder jeg mig virkelig til at se hvad hun siger til! Har også købt lidt andre bolde, i hårdt gummi så hun ikke bider dem i stykker. Det er hun ellers lidt slem til, alt skal helst flænses... :roll: Og så er der ellers købt guffer i lange baner... Det er jo jul! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanette&simba

IMG_0333.jpg

Her leger lille Simba med sin nye bold.

Han plejer, at ødlægge hans bolde og så fant jeg

en gang en bold som var på størrelse med den og lignte et æg i formen,

men kan bare ikke huske hvor jeg fandt den, det er så træls.

men den her er han også glad - og den kan ikke ødlægges :banan:

IMG_0335.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt 6 nye skåle.. spildfri (egentlig til bil) men løverne graver ikke i dem så nu er de indenfor, altså både skålene og løverne :mrgreen:

 

 

Det kan være lidt svært at se men der er faktisk en flydebund i som synker efterhånden som vandet bliver drukket.

 

 

[ATTACH=CONFIG]72623[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]72624[/ATTACH]

 

Den har jeg også - genial! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle lige til at skrive ret skråsikkert, at jeg troede hun ville skulle have str 55. Men det er udfra, at Smilla ville skulle have str 35 (tror jeg!). Jeg har kun kigget på den og holdt den op, men ikke prøvet den på. Så jeg ved ikke, om ''remmene'' har meget at sige.

:genert:Sikke en stor hjælp. :rolleyes: Men ellers se denne tråd, hun havde engang en gul til salg str 55. Måske kan hun hjælpe dig om ikke andet. http://www.hunde-forum.dk/produkter-leverandorer/24357-hundeudstyr-saelges-gor-et-kup.html

 

Tror ikke det er den samme. Den jeg har kig på, koster 400 kr:genert: http://www.alttilhundogkat.dk/hurtta-lifeguard.6?/Generelt/HUNDE/Lifeguard%20Hurtta%20ALT/Hurtta%20Lifeguard%20Twilight%20vest/&showitem=10641

Men nu har jeg spurgt:5up:

 

Uh den vandskål ville jeg også godt have, meen vil famer ikke give 200 kr for den:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Marie Svane
Chinook EEEEEEELSKER sin runningeegg og kan bruge lange tid på at ræse rundt efter den. :lun:

 

Det er jeg glad for at høre, da jeg fik den synes jeg godt nok den er noget hård :oops: - Men den fungere jo så selvom den er hård :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skulle lige til at skrive ret skråsikkert, at jeg troede hun ville skulle have str 55. Men det er udfra, at Smilla ville skulle have str 35 (tror jeg!). Jeg har kun kigget på den og holdt den op, men ikke prøvet den på. Så jeg ved ikke, om ''remmene'' har meget at sige.

:genert:Sikke en stor hjælp. :rolleyes: Men ellers se denne tråd, hun havde engang en gul til salg str 55. Måske kan hun hjælpe dig om ikke andet. http://www.hunde-forum.dk/produkter-leverandorer/24357-hundeudstyr-saelges-gor-et-kup.html

 

Tror ikke det er den samme. Den jeg har kig på, koster 400 kr:genert: http://www.alttilhundogkat.dk/hurtta-lifeguard.6?/Generelt/HUNDE/Lifeguard%20Hurtta%20ALT/Hurtta%20Lifeguard%20Twilight%20vest/&showitem=10641

Men nu har jeg spurgt:5up:

 

Uh den vandskål ville jeg også godt have, meen vil famer ikke give 200 kr for den:mrgreen:

 

Mine springere har den refleksvest i str. 35.

 

Og på dem sidder den helt rigtig, så størrelsestabellen passer udemærket.

 

Tøserne vejer i starten af tyverne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine springere har den refleksvest i str. 35.Og på dem sidder den helt rigtig, så størrelsestabellen passer udemærket.Tøserne vejer i starten af tyverne.

 

Tak:-D:5up: Bumbum, så burde Luna kunne passe en 45, hun ligger på 27 kg:hmm: Ikke at jeg har råd til den pt.. Må finde et sted, hvor de tager mod forbrugsforeningen.. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis nogen kan finde et lysserødt/pink kraftige halsbånd (m/u mønstre) med snap-lås i str. 55-60 så sig til, jeg har besluttet at her i mittes 3. alder behøves hun ikke at se så skie praktisk ud altid, i al hendes unisex udstyr :mrsgreen:

 

Men det skal være med snap/klik lås og koste under 150-200 kr. MAX, især hvis der er meget porto på :genert: !

Redigeret af KarinaG
tilføjelser
Link til indlæg
Del på andre sites

Her har vi også købt julegaver....eller nej december gaver, for jeg har allerede givet ham det meste :engel:

Han har fået tørrede kalveribben :mums: det var et hit, så dem har vi straks bestilt flere af, han har fået en jule bandana så han kan være med til at sprede julestemningen :nar:

En masse bamser fra ikea, de holder ikke sååå længe men han elsker dem...havde fundet 2 julemus, en kæmpe fodbold, og en hånddukke der er et får... sikke en masse sjov vi har haft.

En ny aktivitets foder bold, da den gamle er blevet væk i flytningen :evil:

Så venter vi levering af følgende idag:

1 stk Hurrta vinterdækken

masser af lækkert Wolfblut foder i 2 smagsvarianter

Flere kalveribben

Kyllingehalse

Lammeben (er tiltænkt juleaften)

 

 

Hold da op, det er alligevel en del når man sådan skal remse det op :lun: Og tænk engang jeg har ikke fået købt en eneste julegave til min menneskefamilie endnu :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Hvor er de fine! Håber de ikke bliver gnavet i stykker!

 

Tak :kys: - det tror jeg søreme ikke, de bliver. Så ville de da være de første bamser her i huset, det skete for. Charlie og Buster passer så nysseligt på deres ting - de leger, gnøffegnaver og kaster og rusker, men de flår ikke tingene og bider dem heller ikke i stykker. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Her har vi også købt julegaver....eller nej december gaver, for jeg har allerede givet ham det meste :engel:

Han har fået tørrede kalveribben :mums: det var et hit, så dem har vi straks bestilt flere af, han har fået en jule bandana så han kan være med til at sprede julestemningen :nar:

En masse bamser fra ikea, de holder ikke sååå længe men han elsker dem...havde fundet 2 julemus, en kæmpe fodbold, og en hånddukke der er et får... sikke en masse sjov vi har haft.

En ny aktivitets foder bold, da den gamle er blevet væk i flytningen :evil:

Så venter vi levering af følgende idag:

1 stk Hurrta vinterdækken

masser af lækkert Wolfblut foder i 2 smagsvarianter

Flere kalveribben

Kyllingehalse

Lammeben (er tiltænkt juleaften)

 

 

Hold da op, det er alligevel en del når man sådan skal remse det op :lun: Og tænk engang jeg har ikke fået købt en eneste julegave til min menneskefamilie endnu :hmm:

 

Fantastisk :mrgreen: - og mht. det med gaver til resten af familien, så MÅ man jo lige tage det vigtigste først. Hæ. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...