Hop til indhold

Hvad har du sidst købt til din hund? :-)


Gæst Joey-Salome
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har fyldt fryseren op med barf igen, for sidste gang ved RigtigHundemad i Aalborg. Næste gang fryseren skal fyldes op, bor jeg i Kbh. og køber fra Tyskland.

Købte i samme omgang en Planet Dog bold til Arne, som stadig er ret meget min hund, selv om han nu bor ved mine forældre. Han ødelægger alt i øjeblikket, har et enormt behov for at tygge, og der er fuld tilfredshedsgaranti på Planet Dog, som også skulle kunne returneres hvis hunden rent faktisk kan bide det i stykker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor finder du planetdog? Kan kun se engelske sider, men den labyrint bold ser god ud

 

Ved Aalborg Barf Butik :-)http://shop.aalborgbarfbutik.dk/varegrupper/planet-dog/ Hun havde lige fået det ind af døren da jeg var der. Hun har lidt mere i butikken end på nettet, så hvis ikke det er den rigtige labyrintbold, må du prøve at ringe til hende.

 

Kan som bonus oplyse at Arnes holder fint, han har gnasket enormt meget i den, ligesom deres lab/broholmer også bruger den som tyggegummi :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved Aalborg Barf Butik :-)http://shop.aalborgbarfbutik.dk/varegrupper/planet-dog/ Hun havde lige fået det ind af døren da jeg var der. Hun har lidt mere i butikken end på nettet, så hvis ikke det er den rigtige labyrintbold, må du prøve at ringe til hende.

 

Kan som bonus oplyse at Arnes holder fint, han har gnasket enormt meget i den, ligesom deres lab/broholmer også bruger den som tyggegummi :lol:

 

tak

 

overvejer snoop til Jackie

hun har jo alerede en bold og snoop er anderledes... hun er nu meget blid ved sine lege sager

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad var der i den?

 

4 400g dåser

Belcando kalkun

Wolf of Wilderness Wild Hills

Rinti Sensible kylling og kartoffel

Herrmann's Bio Huhn øko-kylling

 

4 tørfoder prøveposer

Defu økologisk (800g)

Meradog Pure (300g)

Happy Dog Irland (300g)

Wolf of Wilderness Green Fields (1000g)

 

2 poser Beneful Snackbürste

2 Greenies Regular

1 Pedigree Dentaflex

1 pose m. 6 stk (tror jeg) tyggeben med knuder, grisehud, ca. 10 cm.

1 bold m. piv (lille!)

 

Det er ok til prisen, synes jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...