Hop til indhold

Min græske plejehund kommer imorgen :-)


Flaffy,Zozo,Luna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia

Årh hvor ser hun skøn ud:lun:

Tillykke med hende, håber hun kan få lov til at blive i flokken.

 

Min hundetræner skal også have en græsk hund boende.. hun skulle få den hjem lige om snart.. Det er så i plejefamilie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Tak :-) Ved du om det er fra GH hun skal have hund ?

 

Pas, findes der mange foreninger med græske gadehunde?

Hun har efterhånden været involveret i lang tid, og har haft en del plejehunde boende... og det er via. en forening.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Nååååårhhhh, hvor er hun dejlig! Og sikke en fin misseven, hun har. Ja, jeg kender det jo - så er vi to adoptionsmødre med splinternyankomne vapser lige nu herinde. Fantastisk!! :lun:

Håber det bliver en god hjemkomst for hende, og ønsker jer alt det bedste. Ihhh, alle de søde vapser, som mangler hjem ... jeg bliver SÅ glad hver gang endnu en får en rigtig familie. :yeah:

 

Mange knus fra os :kys:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg glæder mig såå meget. Der skal nok komme en masse nye billeder. Her er lidt fra Grækenland, der hvor hun sidder er hun lige kommet og ser lidt betuttet ud..

 

[ATTACH=CONFIG]71547[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71548[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]71549[/ATTACH]

 

Åhr, hvor nogle søde billeder med killingen :hjerte: Hun er lige sådan en hund jeg godt kunne falde for :lun: Hvor bliver det spændende idag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...