Hop til indhold

Vil lige dele et par skønne billeder med jer :-)


Gæst Golden
 Share

Recommended Posts

  • Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde tråden, men hvad får han for sin spondylose?

 

Det ville også være en lang en at gennempløje :bighug:

 

- Han får 4 mg medrol hver morgen - og intet andet. Den eneste bivirkning jeg oplever ved det var at han halsede rigtig meget i starten hvor dosis også var højere - og så har han noget med varme. Han vil helst være hvor det er køligt/udenfor. Og det er jo ikke så godt for hans led - derfor dækkenet. Og det er han bare SÅ glad for. Jeg tror ski' det virker på en eller anden facon. Jeg er i hvertfald helt vildt positivt overrasket over det og kan med godt samvittighed lade ham ligge en halv times tid udenfor når han nu så gerne vil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
Det ville også være en lang en at gennempløje :bighug:

 

- Han får 4 mg medrol hver morgen - og intet andet. Den eneste bivirkning jeg oplever ved det var at han halsede rigtig meget i starten hvor dosis også var højere - og så har han noget med varme. Han vil helst være hvor det er køligt/udenfor. Og det er jo ikke så godt for hans led - derfor dækkenet. Og det er han bare SÅ glad for. Jeg tror ski' det virker på en eller anden facon. Jeg er i hvertfald helt vildt positivt overrasket over det og kan med godt samvittighed lade ham ligge en halv times tid udenfor når han nu så gerne vil.

 

Tak :bighug: Jeg kender to hunde, der desværre døjer med spondylose. Så tænkte jeg, at jeg ville fortælle ejeren om Bosse :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har jo været igennem en hel del forskellige smertestillende til ham uden resultat. Og Medrol virker i og for sig ikke smertestillende - det skal man lige være obs på. Men det virker antiflammatorisk eller hvad det nu hedder - så hans led ikke er så hævede og ømme.

 

Han er jo ikke rask - slet slet ikke - og sådan en lille tur ud på marken gør jo så at han er færdig resten af dagen og også den næste med. Men det giver ham nogle rigtig gode dage indimellem - og de er heldigvis flest!. Og selv om han trækker enormt på det ene bagben, og han ikke kan løfte det ret højt og dermed skraber på på selv en lille fure i marken, så skal jeg stadig være over ham og forhindre at han springer eller vader ud på isen. Tossehoved :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
Gæst Golden

Hestkjær - du er sådan en jeg savner når jeg vælger ikke at bruge tid på HF :lun:. Hvor er det pænt af dig at spørge. Tak skal du ha'!.

 

Bosse har det godt - har været stabil hele tiden - kun afbrudt af akut diarre fordi jeg lod ham få et ben (han spiser ellers ALDRIG ben - men naboen kom med et og han viste interesse med det samme). Så afsted til dr. dyr og han fik et par indsprøjtninger og så var han klar igen.

 

Han nyder i den grad campinglivet - og sine svømmeture og gåture på stranden. Jeg er nødt til at bremse ham ellers tosser han fremad til han ikke kan stå mere.

 

Han har fået lidt skidt hørelse. Vi skal kalde en del højere - og der være helt vildt obs på vores kropssprog. Jeg var faktisk ikke klar over mit kropssprog når jeg "råber". Jeg virker åbenbart ikke rar - for han ser ud som om jeg skælder ud når han så hører mig. Han er ret blød.

 

Og så er det jo blevet for varmt med dækkenet - så skal have fat i et netdækken istedet.

 

IMG_1394.jpg

IMG_1399.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden
Dejlig update. :5up:

 

Jeg var virkelig bange for at der var sket noget med Bosse siden du ikke havde været herinde et godt stykke tid.

 

Nej - det har heldigvis intet med Bosse at gøre :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser Bosse fantastisk ud:hjerte: - lidt fræk i blikket! Dejligt at se:lun:.

 

Det med hørelsen er jo noget, som følger med - men kan man udlukke at det er et anfald af selektiv hørelse, han har anlagt sig:-D?

 

Mht netdækken så har jeg et liggende - det er nok lidt stort til Bosse (passede Hayly, da hun vejede 80kg), men hvis du vil prøve det på ham, må du gerne låne det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Golden
Godt Missing lige fik hevet denne tråd frem igen, så Jeg også fik lov til at se billeder af Bosse :lun:

 

Er Missing tilbage ? :banan:Det havde jeg slet ikke set. Det var godt nok dagens bedste nyhed!- (har haft en rigtig god weekend :slem:)

 

Umulia - du behøver ikke nøjes med billeder af Bosse - du er velkommen forbi på campingpladsen til visit hvis det kunne friste.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...