Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

han er IKKE skadet :)

 

men nej, jeg tror heller ikke hun gider have ham hjem. Hun knyttede sig aldrig til ham jo.

 

Årh det troede jeg at han var! Ej hvor er det bare dejligt at høre faktisk... Men ja.. Det må sgu også være svært for hende... Hun har jo altid været åben omkring at hun fik en fødselsdepression, og så kan man måske ikke bebrejde hende at hun har et svært forhold til ham når hun har været anklaget for at ville forsøge at slå ham ihjel... (Jeg læste et sted at hun var anklaget for manddrab... Altså at have slået ham ihjel.. Det er måske også lige groft nok at den journalist ikke havde tjekket op på det :lol: )

 

Nå hvorom alting er, må vi da bare håbe hun ved hvad hun har gang i...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg synes det er rigtig godt hvis Hannah får Ceciliya hjem igen. Det kan godt ske at Hannah ikke er den perfekte mor - men hvem pokker er egentlig det? - men jeg synes i dén grad at Hannah er vokset med opgaven som mor, hun samarbejder med kommunen og er der for hendes datter. Det er jo tydeligt at se at hun elsker sin datter og den kærlighed er gengældt. Det kan godt ske at Hannah og Maks' forhold er/har været en smule turbulent og on/off - og det nok havde været allerbedst med en lidt mere stabil hverdag for Ceciliya i fht dét - men helt ærlig, jeg er selv vokset op med en mor hvor forholdene til et par kæreste har været ret on/off - og dét har jeg overlevet ganske fint og klare mig helt ok i dag. ;-)

 

Det håber jeg da bestemt ikke at hun gør, for så bliver det da et meget utilpasset barn der kommer ud af det...

 

Hannah og hendes mor er ikke helt det man vil kalde for normalt fungerende, det ved alle på Fur, selv præsten var bekymret da han fandt ud af hannah var gravid...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nanna og Ditlev skulle være gået fra hinanden.

 

Et eller andet sted kommer det ikke bag på mig. Jeg kan kun forestille mig hvor frustrerende det må være, at "give afkald" på nogle ting, fordi Ditlev ikke kan det man gerne vil have at han skal kunne. Især når der også er et lille barn at tage vare på.

 

Men ved selvfølgelig ikke om det overhovedet har været et problem.

 

Hvornår? :hmm: Jeg så dem i Bilka for omrking 3 uger siden.

 

men jeg kan godt forstå det. de elsker sikkert hinanden men de er bare SÅ forskellige steder i livet, med meget forskellig bagage og livserfaringer, så helt chokerende er det ikke ligefrem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige forsøgt at google mig frem til ét eller andet sladder - men det seneste jeg kan finde er et billede af den lille familie samlet, som blev lagt op på deres officielle FB side den 11. juli. Så er de gået fra hinanden er det da i hvert fald MEGET nyt :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Glennie fra De unge mødre skal giftes | Læs om frieri og fremtiden her

 

Så lige denne med Glennie, det er godt nok en skam hele hendes situation....

 

Amen altså.. Det lyder som et stabilt forhold... Hun har børn med to forskellige allerede og nu måske gravid med 3. mand efter et halvt års tid?

 

Amen det lyder jo ganske ansvarligt og gennemtænkt!

Link til indlæg
Del på andre sites

29 er måske lidt i overkanten, men hun har da tabt sig. Det ser ud til at hun er mere løs end tyk på maven, og det kan da også ses i albumet med billeder. Hun ser ud til at have haft lidt elevatorvægt.

 

Måske hun tæller fra sin gravidvægt? :hmm: (det gør jeg nogle gange, når det skal lyde af mere :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

29 er måske lidt i overkanten, men hun har da tabt sig. Det ser ud til at hun er mere løs end tyk på maven, og det kan da også ses i albumet med billeder. Hun ser ud til at have haft lidt elevatorvægt.

 

Måske hun tæller fra sin gravidvægt? :hmm: (det gør jeg nogle gange, når det skal lyde af mere :lol:)

 

 

:lol: det må det være for kan seriøst ikke se forskel på billederne :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

ehm....HVOR har hun tabt de 29 kg?? :hmm:

 

Inge Yvonne fra De unge mødre har tabt 29 kilo | Stort vægttab her

 

Jeg kan heller ikke se hun har tabt sig 29 kg.. MEN jeg synes hun ser mere... "frisk" ud? Altså før synes jeg bare hun så så doven og dvask ud, sådan du ved.. på den trælse måde... Hun ser da lidt mere frisk ud nu?

 

Og ja.. Malou Stella... Det er en skam for hun ER sgu en køn pige, hvis ikke hun havde lavet sig om til en pattet gulerod!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Louise ligner virkelig en helt anden, hun har godt nok tabt sig meget...

 

Aj altså Camilla og co har da ikke meget økonomisk sans, sidst brokkede de sig over at pengene havde svært ved at slå til, og de skulle handle billigt osv, denne gang går hun da lige ud og shopper en masse mærkevaretøj til babyen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...