Hop til indhold

DUM


AnjaCS
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hende der Line :stupid: "Jeg har altid gået op i økologi siden Martin blev født....." Håber virkelig at de har klippet hende ekstra dum sammen, for hun er simpelthen for meget........

 

Ja, den sætning tænkte jeg også over :lol: Han er jo også hele hvad.. tr måneder :lol: "altid" :lol:

 

Men jeg syne snu også hun er super "stærk". Udover det synes jeg hun er ekstrem... Sådan hun vil gøre alt der ikke er "normal".

 

Men alt respekt for det, hun er GODT nok køn! Hvor har det bare klædt hende ikke at være gravid! :lol: Smuk det er hun altså, og sikke en viljestyrke!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og så kan jeg godt lide Camilla kan tage pis på det, altså fx når hun træner og kommenterer på at "nu sveder hun snart sine øjenbryn væk" :lol:

 

Ja :lol: Der var jeg altså også ved at dø af grin. Elsker bare hendes selv ironi!

 

Nanna & Ditlev er sammen igen :lun:

 

Det er da snart en joke, hva? Nu må de da snart tage en beslutning...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da snart en joke, hva? Nu må de da snart tage en beslutning...

Ja man må håbe det holder nu. Men jeg synes de er så søde sammen, og så gode forældre for Malucca.

Men en joke vil jeg nok ikke kalde det. De har ikke været sammen længe inden Malucca kom til, og Ditlevs handicap som forværre hans funktioner endnu mere som tiden går, og allerede har gjort det meget fra de mødte hinanden og til nu - så er der nok lige nogle kanter som skal slibes til, før det bliver rigtig godt. Og Ditlev som ikke kunne finde ud af at vise han elsker Nanna.. det er man jo ligesom også nødt til. Tænker han øver sig på det - i hvert fald stod han en dag udenfor døren med en buket roser og tog dem med på restaurant - og han har kimet det halve af DK's matas butikker ned for at finde en mascara som Nanna brændende ønskede sig, som var udsolgt alle steder. Det er sgu da meget sødt. :lun: Jaja, et forhold kræver så meget mere end det - men bare sådan lige i det små - så er det da meget sødt, synes jeg. Jeg kan godt lide Nanna & Ditlev!

 

Følger med på hendes blog. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Amanda Sisses øjenbryn sad engang det rigtige sted. Altså, de var tegnet and all, men de var det rigtige sted.

ret langt henne i sin graviditet, ramte hun et punkt hvor hun fik et akut behov for at lige en prostitueret. Jeg tror hun blev så overraket over sig selv samtidig, at hun besluttede at rykke dem?

 

 

 

Og det er faktisk pissesynd at hun ser så trashy og grim ud, for hun ER en køn pige, en klog kvinde, og en rigtig god mor. Hun ligner bare en streetwalker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så i øvrigt Nadia for en måned eller to siden.. hun så godt nok skidtmads ud :( Hende og hendes mor stod ved siden af mig i Louis Nielsen, og ja, hun så bare ikke ud til at have det godt :( Har ikke lige fulgt med i DUM, så ved ikke om der har været noget i tv om hvordan hun har det..

 

Det sidste man sådan høre er at den forsøgs medicin som hun skal tage er rigtig hård ved hende, så det ser ikke godt ud.

 

Jeg må indrømme jeg er så frygtelig ked af det for hende, hun er så ung, og at få at vide man måske kun har få år tilbage... Øv... Nej hvor jeg bare synes det er forfærdeligt. Men hvor ER det skønt at hun har en dejlig kæreste.

 

Hun får i et af de sidste afsnit jeg så med hende lavet et børnetestamente der gør at kæresten skal have begge børnene. Så Sebastian bliver hos sin bror og stedfar når Nadia dør. Det er bare så skønt, det kan godt ske Sebastians far ikke har udvist den store stabilitet og sådan overfor sin søn, men hvor er det fedt at se at han forsøger at gøre det bedste for sin søn også!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sidste man sådan høre er at den forsøgs medicin som hun skal tage er rigtig hård ved hende, så det ser ikke godt ud.

 

Jeg må indrømme jeg er så frygtelig ked af det for hende, hun er så ung, og at få at vide man måske kun har få år tilbage... Øv... Nej hvor jeg bare synes det er forfærdeligt. Men hvor ER det skønt at hun har en dejlig kæreste.

 

Hun får i et af de sidste afsnit jeg så med hende lavet et børnetestamente der gør at kæresten skal have begge børnene. Så Sebastian bliver hos sin bror og stedfar når Nadia dør. Det er bare så skønt, det kan godt ske Sebastians far ikke har udvist den store stabilitet og sådan overfor sin søn, men hvor er det fedt at se at han forsøger at gøre det bedste for sin søn også!

 

Han er ret fantastisk, manden. Han virker bare så afklaret med alt, og er bare sød og hjælpsom:lun: Synes det er SÅ fortjent at Nadja har fundet sådan en god mand!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Maks skulle eftersigende have tæsket Hannah :shock:

 

http://www.facebook.com/hannah.ginic

 

Undskyld, men den pige har en alternativ holdning til sandheden. Jeg nægter at tro at Maks kan være skyld i at det der dræn i hovedet skal skiftes. Det kan godt være at han har stukket hende en flad eller lignende, men hvis nogen har fortjent det, er det da hende. Hun er så urimelig og hysterisk, tigger konstant om opmærksomhed og bekræftelse og sviner alle omkring sig til - særligt Maks har lagt ører til rigtig meget lort.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Så starter de snart igen! Jeg glæder mig! Og er ret spændt på om jeg mon selv er med i et afsnit, jeg sad nemlig på første række da camilla blev friet til efter et foredrag... Desværre har vi opsagt vores store tv-pakke og kanalen kan forsvinde når som helst nu.. hvordan fungerer det på nettet? Er det dyrt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så starter de snart igen! Jeg glæder mig! Og er ret spændt på om jeg mon selv er med i et afsnit, jeg sad nemlig på første række da camilla blev friet til efter et foredrag... Desværre har vi opsagt vores store tv-pakke og kanalen kan forsvinde når som helst nu.. hvordan fungerer det på nettet? Er det dyrt?

 

 

99 kr for en måned, det er ikke dyrt, men hvis i har opsagt jeres store pakke for at spare pengene, så er det måske ikke en speciel stor besparelse :lol:

 

Man kan dog købe adgang for 29 kr i 24 timer... Når jeg tog til Danmark plejede jeg at købe det og så bare se DUM i 24 timer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...