Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia
Iso-fisen og jeg har gået en daaarjlig tur i dag, i rigtigt, ægte forårsvejr! :lun: Vinden var ikke bidende kold som den plejer, men nærmest lidt lun, så fedt! Og strålende sol!

 

Iso fandt rigtig mange spændende musehuller at grave i, det er altså bare den rene lykke... Vi havde lillemissen med et stykke af vejen, men nu har hun åbenbart luret Lui's trix, og sidder og venter på at vi kommer tilbage. Så hun går kun med i starten og slutningen af turen, hun er lidt doven! :lol: Tror sq hun har lidt dårlig kondi, når vi kommer hjem så smider hun sig på flisegulvet i køkkenet, og ligger der og hviler sig lidt...

 

[ATTACH=CONFIG]80473[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80474[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80475[/ATTACH]

 

Happy Iso:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

dagens eftermiddagstursspam :mrgreen:

 

vi prøver at lære halfdan fornøjelsen ved pinde og legetøj og den slags, han fatter det kun meeeeget begrænset, og står konsekvent og kigger tomt frem for sig, når vi kaster - nu har han dog fattet fidusen i fangeleg med pind i munden, bedre end ingenting.

 

IMG_1123.jpg

 

IMG_1127.jpg

 

:lol:

IMG_1139.jpg

 

IMG_1140.jpg

 

IMG_1150.jpg

 

søde pushkin :hjerte:

IMG_1156.jpg

 

IMG_1157.jpg

 

IMG_1172.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Så har vi været på tur her til eftermiddag.

 

Det var sjawt at lege med kameraet og prøve en masse af... Ville dog bare ønske at jeg var bedre til at redigere billederne:mrgreen:

onsdag d. 21 marts 2012 geel skoven 056.jpg

onsdag d. 21 marts 2012 geel skoven 062.jpg

onsdag d. 21 marts 2012 geel skoven 064.jpg

onsdag d. 21 marts 2012 geel skoven 106.jpg

onsdag d. 21 marts 2012 geel skoven 152.jpg

onsdag d. 21 marts 2012 geel skoven 155.jpg

onsdag d. 21 marts 2012 geel skoven 156.jpg

onsdag d. 21 marts 2012 geel skoven 157.jpg

onsdag d. 21 marts 2012 geel skoven 167.jpg

onsdag d. 21 marts 2012 geel skoven 178.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Åhr Carina det skal du da nok blvie rigtig hård til det med at tage billeder de gode :-) I smukke sammen <3

 

Jeg kan ikke tage æren for alle billederne desværre. Casper har også taget et par af dem:engel:Men 1000 tak, det er vældig sødt skrevet:bighug:

 

Er mest glad for billedet af Caia og jeg:lun:Det er ikke så tit at man selv er med på billederne:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smilla har længe sukket efter at komme ud og bade, så vi drog afsted til stranden idag. I belemres nu med ALLE de billeder vi fik taget. :mrgreen:

 

Først et billede fra i søndags, hvor Smilla var til agility stævne og vandt 2 medaljer og en præmie i form af en t-shirt.:mrsgreen:

 

P1020045a.jpg

 

På stranden:

 

Smilla skuer mod horisonten. Er her ikke smukt mor?

P1020010a.jpg

 

 

Lidt betuttet mund, vandet er vist ikke helt varmt endnu.

 

P1010973a.jpg

 

Smilla har fundet et stykke tang. :cool:

P1010971a.jpg

 

Min lille babysæl:hjerte:

 

P1010982a.jpg.

 

 

Sikke ren hun bliver.. :-)

 

P1010997a.jpg

 

Op og få varmen igen

 

P1020009a.jpg

 

Grrrrr farlig hund!

 

P1020014a.jpg

 

 

Hjemme igen - et hurtigt brusebad og derefter et dejligt ben i solen på teressen. Smilla ser lidt træt ud.. (og det er I nok også nu. Hehe. Tak fordi I kiggede med).

 

P1020030a.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Åhh..se lige det udtryk :hjerte:..hvor er hun sød.:lun:

Og tillykke til dygtige Smilla med de flotte præmier :-D

 

Hihi tak. :kys: Jeg elsker også dine hyggelige teressebilleder med en hel lille hundeflok. :hjerte: Er helt lykkelig indeni over, at solen endelig er kommet... Det værste er, at selv om der max var 14 grader idag, så blev det hurtigt for varmt for Smilla at ligge udenfor. Hvordan skal det ikke gå til sommer så! :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihi tak. :kys: Jeg elsker også dine hyggelige teressebilleder med en hel lille hundeflok. :hjerte: Er helt lykkelig indeni over, at solen endelig er kommet... Det værste er, at selv om der max var 14 grader idag, så blev det hurtigt for varmt for Smilla at ligge udenfor. Hvordan skal det ikke gå til sommer så! :genert:

 

Tak skal du have :kys:

Ja, man bliver så glad når solen skinner :-D... og det skal godt nok være meget varmt, før mine hunde vil indenfor, selv om de er ved, at smelte.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde Smilla :lun: Er er en rigtig vandhund, fantastisk udtryk hun har på det ene billede :lol:

 

Jeg har lige været ude i det dejlige forårsvejr med Duffy, hvor er det bare skønt :hjerte:

Havde kamera med på tur, men det løb tør efter 5 billeder :roll: Her er et par stykker af dem:

 

Kom nu med den godbid:

P3220090.JPG

 

Godbidssøgning kombineret med græsspisning:

P3220092.JPG

 

P3220095.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Søde Smilla :lun: Er er en rigtig vandhund, fantastisk udtryk hun har på det ene billede :lol:

 

Jeg har lige været ude i det dejlige forårsvejr med Duffy, hvor er det bare skønt :hjerte:

Havde kamera med på tur, men det løb tør efter 5 billeder :roll: Her er et par stykker af dem:

 

Kom nu med den godbid:

P3220090.JPG

 

Godbidssøgning kombineret med græsspisning:

P3220092.JPG

 

P3220095.JPG

 

:hjerte: du må lige huske kameraet på lørdag hvis skipper og duffy stadig har en date :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: du må lige huske kameraet på lørdag hvis skipper og duffy stadig har en date :-D

 

Ja, så må jeg lige sørge for at det er ladet op :lol: Er nu ikke særlig tilfreds med det, hvert andet billede bliver skod, må spare op til et rigtig godt kamera en dag... Jeg tænkte på, om vi skal gå ved en 10 tiden? (Jeg skal til frisør kl. 13) Skal vi bare gå herude, eller skal vi køre et eller andet sted hen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Voodoo, sata... øh santas little helper

 

Heeeeeeeej

220320121083.jpg

 

Hvad laver du? Skulle jeg mon ikke lige hjælpe? Og jeg trænger forresten virkelig meget til at blive klappet..

220320121084.jpg

 

Hov, øjeblik, penis pleje (ja, må udføres lige der hvor du er ved at rive)

220320121086.jpg

 

Tror alligevel at det ser ud som om det er et stort job, så Voodoo går selvfølgelig ud og henter Motor :lol:

220320121088.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...