Hop til indhold

Marts billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

  • Svar 425
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Joey-Salome
Du må altså gerne bare komme med :lol: I stiletter og fin kjole (men Voodoo hopper op, så er du advaret), de har ikke tid til nusning før et løb men bagefter vil de meeeeeget gerne.

Motor er god til fremmede katte, Voodoo ville nok overslikkesavlekysse og så lige komme til at træde på hende :genert:

 

 

 

Ej hvor er han sød med stritører!

Han skal ikke være ked af sit hak, jeg har osse hak i øret, det er ret rock kan du bare forklare ham.

 

Jeg vil totalt gerne med! :kys: Du siger bare til, jeg vil vildt gerne. Og kan godt være sådan en, som har kage og hundeguf med til turen.

Også i stiletter - man klæder sig da fint på, når man skal møde sådan nogle lækre mænd som Voodoo og Motor :mrgreen:. Og alle hunde må hoppe op ad mig, jeg syns det er hygs. Tøj kan vaskes - hundekærlighed hænger ved :banan:.

 

Hahahaha, Bowie takker til gengæld pænt nej ... hun har nok i at blive væltet af Buster, siger hun. Charlie har altid været mere hensynsfuld, men ham den langbenede er sgu så omkringfarende. :stupid:

 

Ja, det er jo Charlies smarte Podenco Maneto-ører (den der gravhundeagtige, spanske race, der er i ham), de burde stå op sådan der altid, som de gør hos de fleste Podencoer, men de er kommet til at hænge af retriever-genet. De er så faldet ned sidelæns, hvilket er vildt smart, for så er der altid luft til øregangen, hvor hunde med almindelige hængeører jo kan have problemer der. :-D Det er så sjovt, så anderledes han ser ud med stritører, han ligner en lille ræv.

Åhja, han er bare street og rock 'n roll. Bare svært at forlige den attitude med hans fimsede forfinethed, hvor han end ikke kan gå, hvis bare han har et bladfnug siddende ved poten. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
hahaha sovetryner - her i huset stod vi op kl. 9, hev halvdelen af legetøjet ud i haven (hold nu op det tog lang tid - men de var committed til opgaven... oooop og ned af alle trapperne igen og igen fra 1. sal til kælder :rolleyes:) så kom der en rar mand og skiftede vores tørretumbler ud, så kørte hundene og jeg en tur på lossepladsen, i Jem og Fix for at købe lysstofrør til kælderlampen der har blinket i en evighed! Afleverede ting hos svigerforældrene, var en tur i petworld og købe Bayvantic så flåterne ikke kan bide os og vaskede to vaske...

 

Nu er det vist tid til en slapper....

 

Hahaha, yikes for en aktiv lørdag :shock:. Her i huset har vi taget det ret roligt, vi har mest nusset rundt. Men nu går turen - en lang en af slagsen - til Ørstedsparken med vapsedyrene :banan:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Nååå...sådan nogle små sovetryner :lun:...og hvor ser Charlie nuttet ud, som han ligge der med ørerne lige i vejret. :hjerte:... og smukke Buster, der er B-hund :hjerte:

 

Ja, det er da godt nok noget, af et hak Charliedrengen har fået i øret der. :cry:

 

Tak :kys: - ja, de er så dejlige. Jeg kysser tit Charlies ører, også der ved hakket, det kan han godt lide, så han kan vist ikke huske det. Stakkels lille mus.

Apropos Busters smukhed, hvor lange kan hundeøjenvipper så egentlig lige blive?? Busters er over 1 cm nu, det er så vildt. Han ligner altså en Disney-pige. Han har snart længere øjenvipper end mig :shock::mrgreen:. Tror aldrig jeg har set en hund med så lange øjenvipper som ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :kys: - ja, de er så dejlige. Jeg kysser tit Charlies ører, også der ved hakket, det kan han godt lide, så han kan vist ikke huske det. Stakkels lille mus.

Apropos Busters smukhed, hvor lange kan hundeøjenvipper så egentlig lige blive?? Busters er over 1 cm nu, det er så vildt. Han ligner altså en Disney-pige. Han har snart længere øjenvipper end mig :shock::mrgreen:. Tror aldrig jeg har set en hund med så lange øjenvipper som ham.

 

Godt spørgsmål med øjenvipperne..mine har ikke særlige lange vipper, højest en 3-4 mm, men hold da op..hans er godt nok lange:shock:. Det må være fordi han er spanioler :lun::-D, der er mange sydlandske fyre, der har mega lange vipper, der omkranser deres smukke brune øjne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Godt spørgsmål med øjenvipperne..mine har ikke særlige lange vipper, højest en 3-4 mm, men hold da op..hans er godt nok lange:shock:. Det må være fordi han er spanioler :lun::-D, der er mange sydlandske fyre, der har mega lange vipper, der omkranser deres smukke brune øjne :lun:

 

Ja, er det ikke vildt?? Charlies er sådan nogle små, gyldne nogle, som er 2-3 mm lange. Buster har så både nogle korte, gyldne nogle og så de laaaange sorte. Og jeg overdriver altså ikke, de længste er over 1 cm. Fnis, min lille, labre sydlænding. :lun:

(har ellers aldrig været til de der charter-darioer, men nåja :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, er det ikke vildt?? Charlies er sådan nogle små, gyldne nogle, som er 2-3 mm lange. Buster har så både nogle korte, gyldne nogle og så de laaaange sorte. Og jeg overdriver altså ikke, de længste er over 1 cm. Fnis, min lille, labre sydlænding. :lun:

(har ellers aldrig været til de der charter-darioer, men nåja :mrgreen:)

 

Smukke Buster :hjerte:, han skal nok få sat nogle hundepige hjerter i brand , men dådyrøjne han har :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Smukke Buster :hjerte:, han skal nok få sat nogle hundepige hjerter i brand , men dådyrøjne han har :mrgreen:

 

Hæ ... problemet er vist mere, at han faktisk mere sætter hundedrengehjerter i brand fremfor pigernes. Der er sååå mange hanhunde, som bliver helt pjattede med ham og hans duft og gerne vil slå lejr under maven på ham :stupid:. Både han og Charlie er jo kastrerede, men de er ikke sådan med Charlie - Buster må virkelig dufte godt. Det kan vist ikke kun være dådyrøjnene. Og han bliver altid lidt sur, når de gør det der med at være for fjogede med hovedet inde under hans mavse. I dag måtte han skælde meget ud på en brun labrador-han, som glemte alt om sin ejer midt i Ørstedsparken og viste alle tegn på at have til hensigt at rende med os hjem, fnis.

Såeh ... det har vist sig at Busters pink halsbånd passer mere end godt til hans øh, image :mrgreen::roll:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vapserne i morges - eller, nåja "i morges" ... klokken var lidt over 11. Vi er bare ikke A-typer herhjemme :mrgreen:.

 

"Stå op??!? Jeg skal ikke op. Jeg har ikke opdaget, at min mor er stået op, tralalala ... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ..."

538467_10150685631629586_565689585_9215841_140355203_n.jpg

 

 

 

Jeg dåner over det her billede. Det går lige i hjertekuglen altså :hjerte: :lun:

 

Og ih, hvor de hygger sig med at ligge i din seng (så langt væk fra internatets hårde gulve.. hulk ). Buster er afgjort en rigtig pretty boy. - Vi har haft amerikanske cockerspaniels i familien, de havde også kilometerlange øjenvipper. Smillas er helt korte.. det er cavalieres mærkelig nok.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Jeg dåner over det her billede. Det går lige i hjertekuglen altså :hjerte: :lun:

 

Og ih, hvor de hygger sig med at ligge i din seng (så langt væk fra internatets hårde gulve.. hulk ). Buster er afgjort en rigtig pretty boy. - Vi har haft amerikanske cockerspaniels i familien, de havde også kilometerlange øjenvipper. Smillas er helt korte.. det er cavalieres mærkelig nok.

 

Hehe, hvor er du sød :kys:. Ja, de ELSKER at have så mange lune, bløde senge - især mors. Vi er lige kommet hjem fra vores sene aftentur, og jeg sidder i sofaen med computeren, mens de ligger på hver side af mig og nutter. Og du har ret - der er godt nok hundekurve på internatet, men alligevel er kontrasten stor. De nyder den bløde luksus her - og ikke mindst roen, når de skal sove. På internatet er der jo næsten hundegøen i døgndrift, så de fleste adopterede hunde er især megaglade for at kunne sove i stilhed.

Skægt med øjenvipperne, ja ... der er jo nok også lidt cocker i Buster, men tvivler da på, det er amerikansk. Nåja, men han er i hvert fald sådan en, som har fået alt det bedste og mest nuttede fra sine aner, det er sikkert. Min dejlige trold. :hjerte:

 

Er sikker på, at Smilla snildt kan tøse-plimre med sine øjenvipper alligevel, selvom de er korte :lun::mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
GUD hvor er det sødt at Charlies ene bagben ikke når helt ned, når han sover!! Eller er det mon et mini-stræk han har gang i? :lun:

 

Hahaha, ja, det ser så fjumset ud. Jeg eeeelsker hans små mini-ben :lun:. Normalt når det nu altså ned, når han ligger på siden. Jeg tror det bare er rævesøvnsposituren der, der gør det. Eller også var han ikke væltet helt om på siden, for han havde lidt tidligere ligget på ryggen med alle fire poter i vejret. Han er virkelig god til at være magelig. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla er simpelthen så sjov... Hun vil jo altid gerne involvere mig i alting. Så idag da svigerfar Paul kom på besøg nede i kolonihaven var selvfølglig ingen undtagelse... her er hendes "har du set mor? Det er min Paul"-udtryk :lun:

 

Hun bliver et lille komma når folk hun holder meget af kommer på besøg, fordi hun skal kaste sig fremad, samtidig med, at hun skal fremvise samtlige venlige signaler der findes i hele verden.... Så hun løber nærmest sidelæns helt bukket rundt som i et komma-tegn...

 

IMG_6207.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige lidt billeder fra os igen igen. (Og det er ikke de samme billeder, som er postet tidligere:oops:).

 

P1020079a.jpg

 

P1020072a.jpg

 

Smilla har fundet en kæmpe pind, som skal bjerges i land.

P1020101a.jpg

:vinke:Uuuh, vil gerne ud, men det er lidt koldt og der er bølger idag... Når hun er ved vandet står hun hele tiden og småpiber og tænker på at komme ud.

 

P1020091a.jpg

 

Daaajligt gammelt tang at rulle sig i. Skulle være så sundt for huden. :blink:

 

P1020108a.jpg

 

Får lokket/ trukket hende væk fra vandet. ;)

P1020114a.jpg

 

Prinsessehunden hjemme på teressen - dejlig blød seng mor har redt til mig. :-)

 

P1020117a.jpg

 

Træt hundepige. :lun:

 

 

 

P1020123a.jpg

 

Det tætteste vi kommer på en badesø i haven. :blink:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

FRKSMILLA- hun er simpelthen en lækkerbuks hende Smilla, dejlige billeder af en meget meget smuk pige.

 

Teitur var også ved vandet i går i 2 timer, for pokker da der blev hentet mange pinde ind, men havde desværre ikke mit kamera med.

Link til indlæg
Del på andre sites

FRKSMILLA- hun er simpelthen en lækkerbuks hende Smilla, dejlige billeder af en meget meget smuk pige.

 

Teitur var også ved vandet i går i 2 timer, for pokker da der blev hentet mange pinde ind, men havde desværre ikke mit kamera med.

 

:kys:

Og æv æv vil gerne se flere svømmeglade spaniels. Husk kamera næste gang :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er Karla bare vildt kær, hun ligner helt en lille hvalp :lun:

 

Elsker svømmebilleder af Smilla, sejt at hun sådan kan hente store pinde, hvor ser vandet i øvrigt lækkert klart ud :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...