Hop til indhold

Nu vil jeg have styr på det der karma power


Aslan
 Share

Recommended Posts

ALTSÅ!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Jeg troede jeg havde regnet det ud!

 

 

 

 

Men så så jeg at tanten havde mere karma end mig, men mindre karma power.

 

Det logisk svar ville være: "det er jo bare tante badante der er lidt.......!!""

 

Men så så jeg at jane hhar lidt mindre karma end mig, men 10 karma power mere........

 

 

 

HVORDAN VIRKER DET SYREDE SYSTEM?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har flere karmapower end dig fordi jeg har været medlem i længere tid end dig.

 

Du starter ud med et antal karmapower, får flere for hvert 100 indlæg du skriver, hvor mange husker jeg ikke.

 

Om du også får karmapower efter hvor mange karma du giver til andre. Det ved jeg hellere ikke.

 

Snøft jeg ved ingenting :megaked::megaked::megaked:

 

Men jeg mener der er en forklaring på det en eller andet sted herinde.

 

Er der nogle kloge hoveder herinde der ved det?.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Karmapower kommer af at dele karma ud til andre.

 

Ens egen karma kommer af at modtage karma, logisk nok.

 

Man har i den her forumtype muligheden for at dele negativ karma ud/modtage negativ karma også, hvilket dog er slået fra her på HF. Dén mulighed vil naturligvis trække nedad på ens egen karma, hvis man modtager meget af dén.

 

Lige hvormeget/hvor lidt der skal til, ved jeg så ikke.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nå - så prøver jeg også :roll:

 

Man starter med 10 karma point og 1 i karmapower.

 

Hvis jeg giver karma til en så giver jeg dem 1 point. Så sker der det at der er nogle der giver mig Karma og så får jeg flere karmapoint - de vokser så stille og roligt (eller eksplodere hvis der lige er en af dem med mange i karmapower kommer forbi).

 

For hvert 100 indlæg for man 1 mere i karmapower man deler ud af, men man får ikke karmapoint for det.

 

Desuden stiger karmapower vist også i takt med man får karmapoint (hvordan intervallet er ved jeg ikke helt).

 

Der har vist også været noget med tilmeldingsdatoen, men jeg tror ikke det er der mere efter der var en eller anden opdatering af forummet i foråret.

 

Jeg har set en profil herinde som havde skrevet omkring 20 indlæg. Havde ca 15 karmapoint men karmapoweren var kæmpehøj, vist nok i 20'erne. :shock: Det var en profil der var tilmeldt meget tidligt, i starten af 2007 mener jeg.

 

Jeg ved ikke om det her kaster lys over dit spørgsmål, men det er det jeg har kunnet regne ud indtil nu :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg nu nok man gør.

 

Hvorfor skulle karmapower ellers blive listet på samme linje som karma givet i dit kontrolpanel

 

(Bare en tese)

 

Jeg har fravalgt karma og er derfor halvblind så jeg aner ikke hvad du taler om. :oops::lol:

 

I mit tilfælde stiger jeg med en karmapower når jeg har fået tiltusket mig 100 karmapoint. Det ved jeg ihvertfald,... og har ikke lagt mærke til at jeg stiger når jeg giver ud til højre og venstre. *GGG*

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op - det indtryk havde jeg da ellers overhovedet ikke fået af dig :hmm::pift:

 

Nej vel :mrgreen:

 

Jeg tror ikke man optjener power for at give karma men jeg har lagt mærke til at man stiger med et point i power, hver gang man får 100 karmapoint af andre.

 

Du har 35 power, hvis du får en power pr 100 karma, skl du have 3500 i karma.

Vil du ikke lige kigge din karma (sætte den til i et minuts tid og derefter slå det fra igen) og tjekke om dette passe.

 

Beeeeeeeeeee Ooooooooooom Taaaaaaaaaaaaaak

Plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der står lidt om Karma (reputation) i FAQ/OSS:

http://www.hunde-forum.dk/faq.php?faq=vb3_user_profile#faq_vb3_reputation

 

Selve optjeningen af Karma power:

- For hver 30. dag du har været medlem, optjener du 1 Karma power

- For hvert 100. indlæg optjener du 1 Karma power

- For hvert 100. Karma du har fået af andre, optjener du 1 Karma power

 

Karma power, er det antal Karma du selv giver andre af gangen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja der står lidt om Karma (reputation) i FAQ/OSS:

http://www.hunde-forum.dk/faq.php?faq=vb3_user_profile#faq_vb3_reputation

 

Selve optjeningen af Karma power:

- For hver 30. dag du har været medlem, optjener du 1 Karma power

- For hvert 100. indlæg optjener du 1 Karma power

- For hvert 100. Karma du har fået af andre, optjener du 1 Karma power

 

Karma power, er det antal Karma du selv giver andre af gangen.

 

 

Admin er min helt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 months later...
Gæst The dogfather

jeg bliver så glad når jeg får karma af andre, men glemmer altid selv at give det...hehe...opdagede ved en tilfældighed at jeg åbenbart er en karma gnier, for jeg havde kun givet karma én gang, og ville så give den samme igen...:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg hiver lige denne gamle tråd frem igen, fordi jeg selv var ved at oprette en tilsvarende, men fandt så ud af, at denne fandtes (tak Google :mrgreen:).

 

Hvad betyder det karma egentlig. Altså hvorfor giver man det og hvad er forskellen på karma og tak?

 

 

Når du giver karma kan du knytte en kommentar til...:-D...ved tak viser du bare at du synes om indlægget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...