luckyluna Skrevet Marts 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 26, 2012 Min dejligste hundepige bliver sørme hele 11 år idag:):banan: Ikke til at forstå at tiden går så hurtigt! Sille og jeg har vedtaget idag at det kun er 11 menneske år hun fylder og at hun inden i kun er en helt anden form for hundeår, der fremkommer af at man lægger cifrene sammen 1+1 som så giver 2 år:blink: Det er nemlig ca sådan hun opfører sig, hehe. Selvfølgelig halter fysikken lidt og hun er lidt stiv når hun rejser sig og efter en kræftknude blev fjernet for 1 år siden er jeg glad for hver eneste dag hun er her, hun er ubetinget livsglæde:hjerte: Her er lidt billeder af tossen, de er ganske nye taget af IdaAsta, tusind tak for dem:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Tillykke med hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Kæmpe stort tillykke til Sheila:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 weeeee hvor er hun lækker! tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Og faktisk har Mysla pigen også lige haft fødselsdag:) Så hun skal selvfølgelig også vises frem ! Hun blev 8 år for 14 dage siden og betragtes stadig som "den lille", selvom hun modsat sheila er født voksen næsten.. Snus fornuftig og meget, meget rolg. Og smuk:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Tillykke Sheila. Jeg troede max hun var 5-6 år - hun holder sig godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Stort tillykke til Sheila og et forsinket tillykke til Mysla Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lord Byron Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 hvor er hun skøn Tillykke med hende :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninjamor Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Mange tillykker til hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Også kæmpe tillykke til Sillepigen fra Benzo og jeg :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Tillykke til de to søde og smukke hundepiger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Tillykke til Sheila, hun ser rigtig dejlig ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Tillykke til Sheila og Mysla de dejlige smuksakker :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Og et forsinket tillykke til Mysla:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 STORT TILLYKKE til begge dejlige tøser! Pajko og jeg glæder os meget til at se jer alle tre snart :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Tak alle og Ida hils pajko og sig at pigerne glæder sig til fange leg, Turbo sille gør i hvertfald. Var på stranden idag, sheila lidt utilfreds med at foråret har medført at jeg ingen vanter har på!!!! Hvad skulle hun så stjæle... Nå fandt en pels mus i lommen, hehe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MariePylaia Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Det er fantastiske billeder af hende - 11 år og begge poter i vejret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Tak alle og Ida hils pajko og sig at pigerne glæder sig til fange leg, Turbo sille gør i hvertfald. Var på stranden idag, sheila lidt utilfreds med at foråret har medført at jeg ingen vanter har på!!!! Hvad skulle hun så stjæle... Nå fandt en pels mus i lommen, hehe Det skal jeg gøre Skal vi finde på en tur i påske bare os? Så de kan lege til de tossede kræ.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Det er fantastiske billeder af hende - 11 år og begge poter i vejret! Tak, jeg tror sheila synes det er skønt at blive ældre, faktisk har hun vist aldrig været så afbalanceret som hun er nu, ting hun tidligere i sit liv havde svært med, håndtere hun så fint. Hun ved hvad hun vil og hun skal nok får det kommunikeret igennem, hehe. Hun har også virkelig får grænser, faktisk har hun næsten tilladelse til alt, fordi hun plager på sådan en sød måde:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Missing Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Stort, stort tillykke til de to dejlige piger :hjerte: Jeg kan slet ikke forstå, at tiden går så hurtigt, og de allerede er så mange år Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Cerus Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Tillykke med begge dine hundepiger - de ser skønne ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Dejlige billeder af fødselsdags børnene.:tillykke: Udtales mysla som misla ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Tillykke til begge dine unge piger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Dejlige billeder af fødselsdags børnene.:tillykke: Udtales mysla som misla ?? TAk, ja det gør det. SKulle i virkeligheden staves med sådan et mærkeligt tegn over y'et. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 Det skal jeg gøre Skal vi finde på en tur i påske bare os? Så de kan lege til de tossede kræ.. HElt bestemt vi skal. Jeg har mange fridage denne påske:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts