Hop til indhold

Sheila pigen bliver 11 år idag:)

luckyluna
 Share

Recommended Posts

Min dejligste hundepige bliver sørme hele 11 år idag:):banan:

Ikke til at forstå at tiden går så hurtigt! Sille og jeg har vedtaget idag at det kun er 11 menneske år hun fylder og at hun inden i kun er en helt anden form for hundeår, der fremkommer af at man lægger cifrene sammen 1+1 som så giver 2 år:blink:

Det er nemlig ca sådan hun opfører sig, hehe.

Selvfølgelig halter fysikken lidt og hun er lidt stiv når hun rejser sig og efter en kræftknude blev fjernet for 1 år siden er jeg glad for hver eneste dag hun er her, hun er ubetinget livsglæde:hjerte:

Her er lidt billeder af tossen, de er ganske nye taget af IdaAsta, tusind tak for dem:)

gribe handske.jpg

Mysla og sheila vinter strandtur.jpg

min handske!.jpg

sheila handske leg 3.jpg

Sheila handske leg.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak alle og Ida hils pajko og sig at pigerne glæder sig til fange leg, Turbo sille gør i hvertfald.

Var på stranden idag, sheila lidt utilfreds med at foråret har medført at jeg ingen vanter har på!!!! Hvad skulle hun så stjæle... Nå fandt en pels mus i lommen, hehe

Det skal jeg gøre :-D Skal vi finde på en tur i påske bare os? Så de kan lege til de tossede kræ..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fantastiske billeder af hende - 11 år og begge poter i vejret! :lun:

Tak, jeg tror sheila synes det er skønt at blive ældre, faktisk har hun vist aldrig været så afbalanceret som hun er nu, ting hun tidligere i sit liv havde svært med, håndtere hun så fint. Hun ved hvad hun vil og hun skal nok får det kommunikeret igennem, hehe.

Hun har også virkelig får grænser, faktisk har hun næsten tilladelse til alt, fordi hun plager på sådan en sød måde:)

Link til indlæg
Del på andre sites