Hop til indhold

Billedtråd maj 2012


Hopsa
 Share

Recommended Posts

Synes nok jeg ku se det :blink:

 

Valdemar er virkelig helt utrolig smuk!! Og en udstråling han har :hjerte:

Herhjemme tæller vi ned til d. 12.!!!!

 

Ej men så skal du sgu osse ha' lov - værsgo ;-)

 

aIMG_6141.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 591
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Valishia
HA HA HA, skønt fjæs hun stiller op :sjov:

Hun var simpelthen så sjov, for hun var så glad da hun opdagede at forsædet var hendes, så fik jeg det fjæs der, da jeg satte mig bag rattet :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun var simpelthen så sjov, for hun var så glad da hun opdagede at forsædet var hendes, så fik jeg det fjæs der, da jeg satte mig bag rattet :roll:

 

Hun minder om min første hest.... han så osse sådan ud når han så det var min mor der kom slæbende med sadlen og ikke mig :stupid: ååårh nej mand, sgu da ikke hende!

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt det er lyst længe!

 

DSC_0070_1.jpg

 

Ja det er SÅ dejligt at det stadig er til at finde rundt, selv om klokken er over 18 ;-)

 

Og nu må jeg altså ha' en forklaring på den race der.... Er din klippet, eller er den meget ung?

Og hvis den er klippet, er det så hvalpeklip, køterklip eller noget andet klip?

Eller trænger den måske bare til klip, fremgår det at jeg er lidt forvirret :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er SÅ dejligt at det stadig er til at finde rundt, selv om klokken er over 18 ;-)

 

Og nu må jeg altså ha' en forklaring på den race der.... Er din klippet, eller er den meget ung?

Og hvis den er klippet, er det så hvalpeklip, køterklip eller noget andet klip?

Eller trænger den måske bare til klip, fremgår det at jeg er lidt forvirret :pift:

 

Jeg ved som ikke, om jeg er til meget hjælp :-D Han var helt kort klippet (køterklip?) da jeg fik ham, og så har jeg egentlig bare ladet det vokse, siden han kom her sidst i januar. Så nu er han vel nærmest i hvalpeklip? Og hvis du spørger andre, så trænger han til at blive klippet (i løveklip)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun::lun::lun::lun::lun::lun::lun:

Kææææææææft han er lækker!! Kom han med til Nyborg?

 

Øøøhm jeg tror nok jeg meldte Harald til i stedet, jeg kan ikke huske det :roll:

Det er ikke rigtig min plan at stille Valdemar før næste år, jeg havde ham afsted i sidste måned og han kommer osse om lørdagen i Roskilde, så han lige har været lidt i ringen her mens han er ung. Men jeg har kun plads til 3 hunde i bilen og Valdemar er den der er mest ufærdig, så han må vente lidt, jeg ved jo godt hvad jeg har :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved som ikke, om jeg er til meget hjælp :-D Han var helt kort klippet (køterklip?) da jeg fik ham, og så har jeg egentlig bare ladet det vokse, siden han kom her sidst i januar. Så nu er han vel nærmest i hvalpeklip? Og hvis du spørger andre, så trænger han til at blive klippet (i løveklip)

 

Hahaha tak tak :lol:

 

Altså da jeg landede på det her forum troede jeg faktisk at racen ikke havde den store hårvækst på rumpen og at man bare gjorde lissom med kineserne og hjalp det glatte look lidt på vej... Såååh, lidt klogere er jeg da blevet af at hænge ud her :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øøøhm jeg tror nok jeg meldte Harald til i stedet, jeg kan ikke huske det :roll:

Det er ikke rigtig min plan at stille Valdemar før næste år, jeg havde ham afsted i sidste måned og han kommer osse om lørdagen i Roskilde, så han lige har været lidt i ringen her mens han er ung. Men jeg har kun plads til 3 hunde i bilen og Valdemar er den der er mest ufærdig, så han må vente lidt, jeg ved jo godt hvad jeg har :slem:

 

 

Øv, ville ellers gerne ha oplevet ham live, men så må jeg "nøjes" med Harald (det er gas, Harald er også seriøs lækker!!) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er ikke nemt at finde ud af :ae:

 

 

 

 

 

:sjov:

Yogi (löwchen) er også blevet hvalpeklippet. Jeg sagde til ham at nu du og køterklippet min skat. Men Yogi så på mig med et rigtig ulmt glimt i øjet og gik sin vej. Nånå, undsklyd da lille Yogi, så siger vi hvalpeklippet da. Ja det var jo et andet sprog sagde Yogi. Så er vi venner igen mor

:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
:-D Mobilos er noget med begrænsning osv. men motivet, det har du øje for, tidligt daggry, ( der sover jeg) men det er min dovenskab :oops: der er begrænseren der :engel:, men altså Gracie :hjerte::hjerte::hjerte: den er skabt til fryd for alle, det lyser ud af den! :mrgreen: Modella er ikke nogen overdrivelse her! :cool:

 

Helt enig med snuseren, dejlige billeder. Gracie og daggryet klæder bare hinanden. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Bjæf og Hopsa, køterklip og hvalpeklip er det samme. Løveklip er udstillingsklippet, hvor man barberer nummi.

 

Ja, bar-røv-løven er jeg med på ;-)

 

Men hvorfor pokker hedder det samme så to forskellige ting?

 

Mon ikk :blink:

 

 

 

 

Det hedder hvalpeklip, det er bare KennelLowchen der kalder det for køterklip :lol:

 

Ej altså mennesker.. Køterklip er kortere end hvalpeklip! :mrgreen:

 

Æggeklip som Kennel lowchen så kærligt kalder det, er skaldet ala bar røv i løveklip, bare all over

 

Køterklip er nogen få cm og hvalpeklip er nogen flere cm :mrgreen:

 

Nu har jeg lige tyvstjålet et billede af Duffy her fra forum, det kalder jeg hvalpeklip

IMG_0406.JPG

 

Modsat Kennel Lowchens hund i køterklip (også et billede hugget her fra forum)

P2241803.JPG

 

 

Der er da så meget forskel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså mennesker.. Køterklip er kortere end hvalpeklip! :mrgreen:

 

Æggeklip som Kennel lowchen så kærligt kalder det, er skaldet ala bar røv i løveklip, bare all over

 

Køterklip er nogen få cm og hvalpeklip er nogen flere cm :mrgreen:

 

Nu har jeg lige tyvstjålet et billede af Duffy her fra forum, det kalder jeg hvalpeklip

[ATTACH=CONFIG]83943[/ATTACH]

 

Modsat Kennel Lowchens hund i køterklip (også et billede hugget her fra forum)

[ATTACH=CONFIG]83944[/ATTACH]

 

Hvad er bamseklip så? Jeg har set nogle hunde saloner med bamse klip på prislisten. Er det bare et andet ord for hvalpe klip?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...