Hop til indhold

Billedtråd maj 2012


Hopsa
 Share

Recommended Posts

  • Svar 591
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Miss_menelli
Smukke Kaia :lun: - jamen de cavalierer er nogle værre vandhunde. :hjerte:

 

Jeps, men det er noget der er kommet lige så stille.

I starten var hun overbevist om, at hun gik til bunds, hvis hun ikke sprællede fuldstændig vildt med benene :lol:

 

Sikke skønne billeder :hjerte:

 

Hende Kaia er nu en lækker hund :lun:

 

Takker begge to :bighug:

 

Skønne sommerbilleder!!

 

Nu jeg ikke fik svar i en anden tråd :tonki: forsøger jeg lige igen: Hvilken race er Kaia, cavalier? eller noget blandet?

 

Hun er halv cavalier og moderen er FB/coton blanding.

Så hun er faldet ret heldigt ud, da den blanding har produceret ret så grimme søskende :engel:

 

Synes altså billederne er ret gode alligevel... Synes du har fanget nogle rigtige gode øjeblikke - rystebilledet er fx. helt genialt :-D

 

Og suk... Spejlrefleks :lun:

 

Hehe, man kan ikke leve uden et spejlrefleks når først man har haft et.... Og mer' vil ha' mer' :genert:

Så er lidt på udkig efter et nyt objektiv.

 

Og MM - Det billede hvor du har zoomet helt ind på hendes ansigt, mens hun kigger forbi dig, burde du virkelig ramme ind og hænge op... :lun: Eller det billede hvor hun står i vandkanten og kigger opmærksomt efter et eller andet... Det er altså også virkelig godt! Og vandplasker billederne er altså også virkelig godt fanget...

 

Arh, men de er allesammen bare gode... Hehe

 

Har en million-milliard af sådanne billeder af hende :oops:

Så ikke noget med at få hængt billeder op, det tager overhånd, hvis jeg begynder på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper....

 

Jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor du ikke kan se billederne i hverken avanceret eller hurtig svar.

 

Jeg tror at du bruger almindelig upload i den lille boks du vælger filerne i. Når jeg har slået den avanceret fra, så kan jeg nemlig heller ikke se "minibillederne" i min svarboks.

 

Hvis du går ind på dine indstillinger, så vælger du under Generelle Indstillinger under Min konto I venstre side. Nederst på siden finder du Diverse muligheder og her kan du ved Forbedret fil upload vælges den som hedder Forbedret Fil Upload aktiveret.

Så skulle du gerne få den avanceret og skulle derefter kunne se billederne i din svarboks og kan der dobbeltklikke på det.

 

Håber jeg :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, men det er noget der er kommet lige så stille.

I starten var hun overbevist om, at hun gik til bunds, hvis hun ikke sprællede fuldstændig vildt med benene :lol:

 

 

 

 

 

Takker begge to :bighug:

 

 

 

Hun er halv cavalier og moderen er FB/coton blanding.

Så hun er faldet ret heldigt ud, da den blanding har produceret ret så grimme søskende :engel:

 

 

 

Hehe, man kan ikke leve uden et spejlrefleks når først man har haft et.... Og mer' vil ha' mer' :genert:

Så er lidt på udkig efter et nyt objektiv.

 

 

 

Har en million-milliard af sådanne billeder af hende :oops:

Så ikke noget med at få hængt billeder op, det tager overhånd, hvis jeg begynder på det.

Nej, jeg er også bare vildt misundelig, når jeg ser jeres billeder herinde taget med spejlrefleks... Der kan vores kamera altså ikke følge med... :lol:

 

Og det med billederne er nok en god ide så... Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft spejlrefleks siden 2007 og ja, man ser sig aldrig tilbage derefter:-D Jeg opgraderede huset i juni sidste år, men har stadig til gode at få flere objektiver. Det har jeg slet ikke råd til:cry: Ja det er fedt at have, men det er dælmer oss (eller kan hurtigt blive) en dyr hobby:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har haft spejlrefleks siden 2007 og ja, man ser sig aldrig tilbage derefter:-D Jeg opgraderede huset i juni sidste år, men har stadig til gode at få flere objektiver. Det har jeg slet ikke råd til:cry: Ja det er fedt at have, men det er dælmer oss (eller kan hurtigt blive) en dyr hobby:genert:

 

Ville også gerne, men det er jo dyrt som du skriver og med brigde-kameraerne synes jeg faktisk at man kan rigtig meget alligevel, men til knap så mange penge - er ihvertfald glad for mit eget :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...