Hop til indhold

Nå men det var da en udemærket uge :o)


Recommended Posts

Når noget går godt skal man huske at fortælle om det, og her går det rigtig godt så nu skal I høre :mrgreen:

 

Jeg har en tæve der har fået hvalpe og skal parres denne sommer, så jeg havde egentlig ikke de store udstillingsplaner for hende i år.

Jeg har osse en ung hanhund som ikke sådan rigtig er udstillingsklar endnu.

Alligevel valgte jeg at stille dem begge sidste lørdag i Roskilde - og sikke et held!!

Den unge hanhund blev anden bedste hanhund og fik et certifikat med hjem, hans mor blev bedste tæve med et CACIB som hun egentlig stod og manglede :5up:

I går tog jeg så den samme tæve med på en klubudstilling for hun manglede et klubcert og man har jo lov at være heldig.. Jeg havde osse hendes lillebror med som manglede et certifikat... Hey! ingen af dem mangler noget i dag :slem:

 

Så på en uge har jeg fået mig 4 certifikater af forskellig slags, en klubchampion, en dansk champion samt en BIR og en BIM placering :bigsmile:

 

HF1.jpg

 

HF2.jpg

 

HF5.jpg

 

HF7.jpg

 

HF6.jpg

 

HF4.jpg

 

Jeg er i øvrigt i tvivl - var det fordi jeg havde taget pandekager med at det gik så godt i går?

Eller tog jeg mon pandekager med fordi jeg var sikker på der blev noget at fejre :hmm:

 

HF3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Endnu en gang STORT tillykke med dine smukke kæmper :klap:

 

Og blev vi ikke enige om, at det var pga VI kom og heppede at I trak alt med hjem?? Det kan umuligt være pandekagerne :mrgreen:

 

Hahaha det er da rigtigt, pandekagerne var bare bonus, og I kom jo så til at køre for tidligt til at smage ;-)

 

Mange tak for roser og lykønskninger til jer alle!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha det er da rigtigt, pandekagerne var bare bonus, og I kom jo så til at køre for tidligt til at smage ;-)

 

Mange tak for roser og lykønskninger til jer alle!!

 

 

Jeg er stadig ikke på dupperne, og fik det rigtigt skidt kort efter vi var kørt. Sov flere timer efter vi var kommet hjem samt 12 timer i nat, så det var hårdt at være 'på' et par timer, åbenbart...

 

Pandekagerne var bare bonus, VI var dem der bragte heldet :engel:

Men nøj hvor er dine hunde lækre!! Og Mie's Ella, den lille badutspringer :lol::lun:

Prima mindede en del om Nala i hendes rolighed og hendes jeg-skal-lige-se-dig-an-som-en-rigtig-prinsesse-gør-sind :lun:

Trænger I ikke snart til en sommerhustur i det vestjyske?? :pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stadig ikke på dupperne, og fik det rigtigt skidt kort efter vi var kørt. Sov flere timer efter vi var kommet hjem samt 12 timer i nat, så det var hårdt at være 'på' et par timer, åbenbart...

 

Pandekagerne var bare bonus, VI var dem der bragte heldet :engel:

Men nøj hvor er dine hunde lækre!! Og Mie's Ella, den lille badutspringer :lol::lun:

Prima mindede en del om Nala i hendes rolighed og hendes jeg-skal-lige-se-dig-an-som-en-rigtig-prinsesse-gør-sind :lun:

Trænger I ikke snart til en sommerhustur i det vestjyske?? :pray:

 

Ej puh, godt du har fået sovet for det har du da haft brug for. Og lur mig om ikke der kommer flere chancer for pandekagespisning med grandeklubben ;-)

Tur til det vestjyske?

Hmm det har jeg da egentlig ikke overvejet, jeg har sommerhus i Assens, det er ikke helt det samme. Men vi kommer et par dage til Vejen med Valdemar, Ella og Mie's Berta så det kan da være vi kan ses der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej puh, godt du har fået sovet for det har du da haft brug for. Og lur mig om ikke der kommer flere chancer for pandekagespisning med grandeklubben ;-)

Tur til det vestjyske?

Hmm det har jeg da egentlig ikke overvejet, jeg har sommerhus i Assens, det er ikke helt det samme. Men vi kommer et par dage til Vejen med Valdemar, Ella og Mie's Berta så det kan da være vi kan ses der?

 

 

Hvornår er det Vejen er? Er så dårlig til at huske det..- er det den store udstilling? For så havde jeg planer om at komme ned og kigge, og muligvis udstille Katla også... Så kan jeg også få hilst på Valde :lun: Berta, er det den stribede?

Ja jeg prøver at tage på job i morgen, så må vi se. Er stadig ikk på fast føde, så energien er der ikk meget af når vi når til middag...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår er det Vejen er? Er så dårlig til at huske det..- er det den store udstilling? For så havde jeg planer om at komme ned og kigge, og muligvis udstille Katla også... Så kan jeg også få hilst på Valde :lun: Berta, er det den stribede?

Ja jeg prøver at tage på job i morgen, så må vi se. Er stadig ikk på fast føde, så energien er der ikk meget af når vi når til middag...

 

Håber det går bedre med dig i dag :-)

Berta er en gul tæve, det er Haralds søster. Vi har osse en stribet bror som bor hos Mie.

 

Altså, med mindre du har meldt til Vejen, så kan du ikke nå det for fristen gik ud i morges mener jeg.

Men så må du bare komme og være vores lykkemaskot i stedet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber det går bedre med dig i dag :-)

Berta er en gul tæve, det er Haralds søster. Vi har osse en stribet bror som bor hos Mie.

 

Altså, med mindre du har meldt til Vejen, så kan du ikke nå det for fristen gik ud i morges mener jeg.

Men så må du bare komme og være vores lykkemaskot i stedet ;-)

 

Der gav du mig lige dårlige nerver, men fristen er først til august, hvis det er "Store Vejen"

Dansk kennel klub

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...