Hop til indhold

True Blood, 10 Juni


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst Gravbulleren

Er der nogen steder hvor man kan se fra sæson 3 og frem? Gerne gratis

Vil rigtig gerne se dem, men synes ikke at have fundet nogle sider andet end hvor man skal betale

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåede ikke at se sæsonpremieren i går som planlagt, men har lige set den nu! :banan:

 

Ok sæsonstar, der er jo virkelig mange tråde, de skal spinde videre på... MEN, nu hvor Bill og Eric ser ud til at få travlt med at vælte The Authority indefra, sååå har de vel ikke så meget tid til at lege trekantsdrama med Sookie... og så må jeg indrømme, at i så fald er jeg nok lidt ligeglad med Sookie, hun er mest interessant i kraft af de hotties, hun sexer med. Nå, hun får vel hænderne fulde med Tara, jeg gætter på, at Tara er PISSED (men ok, det er hun uanset) og muligvis ikke ved sine fulde fem i de kommende afsnit. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stoppet med at sammenligne med bøgerne. Det er 2 vidt forskellige historier og de er pisse gode på hver deres måde.

 

Jeg elsker TV serien for Lafayette, Terry Belfleur og Jason Stackhouse (og Alexander Skarsgaard :slem:)

Jeg elsker bøgerne for Eric og Sookie, og de slibrige detaljer om deres forhold. Synes også det overnaturlige univers i bøgerne er skrevet rigtig blæret! Indtil videre er jeg i hvert fald hooked!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stoppet med at sammenligne med bøgerne. Det er 2 vidt forskellige historier og de er pisse gode på hver deres måde.

 

Jeg elsker TV serien for Lafayette, Terry Belfleur og Jason Stackhouse (og Alexander Skarsgaard :slem:)

Jeg elsker bøgerne for Eric og Sookie, og de slibrige detaljer om deres forhold. Synes også det overnaturlige univers i bøgerne er skrevet rigtig blæret! Indtil videre er jeg i hvert fald hooked!

 

Enig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...