Aslan Skrevet Juni 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2012 Så starter True Blood snart op igen :klap:iMDB Godt nok i USA, men de kan følges her: tubeplus.me Ih hvor jeg glæder mig :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 WUHU!! :banan: jeg følger med på sidereel.com :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 I knooooow, skal SÅ meget på sidereel, så snart jeg kommer fra arbejde på mandag! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Jeg har også ventet længe nu :klap:Det ser ud til at blive en fed sæson! Har også lige bestilt bog nr. 12 Deadlocked, var lidt skuffet over nr. 11 Dead Reckoning - håber at Deadlocked lever op til de første 10. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Ååh jeg glæder mig! Må nok desværre vente til den kommer på dvd, men ser virkelig frem til det! TB er bare SÅ fed en serie! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gravbulleren Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Er der nogen steder hvor man kan se fra sæson 3 og frem? Gerne gratis Vil rigtig gerne se dem, men synes ikke at have fundet nogle sider andet end hvor man skal betale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Jeg plejer at streame herfra. Det er gratis, men nogle gange er kvaliteten også derefter, Project Free TV :: True Blood Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Juni 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 7, 2012 Kæresten og jeg køber sæsonerne på dvd, ligeså snart de udkommer med danske undertekster. Så holder vi stort set marathon og ser dem på ret så få dage! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Nåede ikke at se sæsonpremieren i går som planlagt, men har lige set den nu! :banan: Ok sæsonstar, der er jo virkelig mange tråde, de skal spinde videre på... MEN, nu hvor Bill og Eric ser ud til at få travlt med at vælte The Authority indefra, sååå har de vel ikke så meget tid til at lege trekantsdrama med Sookie... og så må jeg indrømme, at i så fald er jeg nok lidt ligeglad med Sookie, hun er mest interessant i kraft af de hotties, hun sexer med. Nå, hun får vel hænderne fulde med Tara, jeg gætter på, at Tara er PISSED (men ok, det er hun uanset) og muligvis ikke ved sine fulde fem i de kommende afsnit. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Juni 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 12, 2012 Weee, must see i morgen aften sgu da :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juni 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 14, 2012 Tror også tara bliver en mundfuld!!!! Og så længe vi følger Eric og ham varulve manden, så skal jeg se det Men enig der er mange tråde, dog plejer de ikke at glemme nogle når sæson slutter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Det er i hvert tilfælde langt fra bøgerne, men det gør nu heller ikke noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Jeg er stoppet med at sammenligne med bøgerne. Det er 2 vidt forskellige historier og de er pisse gode på hver deres måde. Jeg elsker TV serien for Lafayette, Terry Belfleur og Jason Stackhouse (og Alexander Skarsgaard :slem:) Jeg elsker bøgerne for Eric og Sookie, og de slibrige detaljer om deres forhold. Synes også det overnaturlige univers i bøgerne er skrevet rigtig blæret! Indtil videre er jeg i hvert fald hooked! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Missing Besvaret Juni 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 15, 2012 Jeg er stoppet med at sammenligne med bøgerne. Det er 2 vidt forskellige historier og de er pisse gode på hver deres måde. Jeg elsker TV serien for Lafayette, Terry Belfleur og Jason Stackhouse (og Alexander Skarsgaard :slem:) Jeg elsker bøgerne for Eric og Sookie, og de slibrige detaljer om deres forhold. Synes også det overnaturlige univers i bøgerne er skrevet rigtig blæret! Indtil videre er jeg i hvert fald hooked! Enig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Ja ja, så kan Bill jo være blodig det næste års tid. True blood stoper alt for hurtigt!! 13 afsnit er for lidt, basta! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Ja ja, så kan Bill jo være blodig det næste års tid. True blood stoper alt for hurtigt!! 13 afsnit er for lidt, basta! 12 afsnit. Næste sæson bliver første sæson uden skaberen af serien, Allan Ball, ved roret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Jeg læste overskriften som "True Blond"......:stupid: Tager lige mit blonde hår og hopper ud igen:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Jeg læste overskriften som "True Blond"......:stupid: Tager lige mit blonde hår og hopper ud igen:genert: HAHAHA.... Du går ellers glip af en del... Alexander Skarsgaard... Mmmm.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 12 afsnit. Næste sæson bliver første sæson uden skaberen af serien, Allan Ball, ved roret. åh der fik jeg trykket forkert jeg mente 12 Så er det jo spændende hvad næste seson bringer os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hoppebolden Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 12 afsnit. Næste sæson bliver første sæson uden skaberen af serien, Allan Ball, ved roret. Hmm, det kunne faktisk være en fordel, da han har en sygelig forkærlighed for Bill... Og Bill er jo pænt kedelig! Åh, var så glad, da Sookie og Eric fandt hinanden i forrige sæson.. Ok, jeg er en fangirl... Sorry... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 hvor langt ser i? følger i også med direkte fra usa og lige har afsluttet sæsonen med Lilith? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 hvor langt ser i? følger i også med direkte fra usa og lige har afsluttet sæsonen med Lilith? Ja. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 7, 2012 Rapporter Share Besvaret September 7, 2012 Ja. Super! Synes den her sæson bare blev mere og mere spændende :banan: Synes det er frygteligt at der er et heeeelt år til næste sæson Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts