Hop til indhold

Billedtråd om det grå guld


ridiger
 Share

Recommended Posts

orv han ligner sheila ham sita! Ser mega rar ud. Og spæne flip har sheila haft fra hun var ung, mindst et om dagen , hehe. De er dog blevet kortere med alderen..

 

hehe det samme Zita, ja der er visse ligheder ;)

Han er også super rar, altså overfor mennesker, han er ikke rigtig en andre hunde hund....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
Så kan jeg lige så godt bruge denne tråd til at vise mine golden oldies frem, på en lille video fra idag. Mysla 8 år, Sheila 11 år.

 

Skru ned for lyden, så min gennemtrængende stemme ikke giver jer tinitus, hehe.

Sille havde lige fået et løbeflip, så prøver at frembringe et igen, så jeg kan optage det, skøre hund:)

 

 

 

Hahaha jeg har lige haft 3 greyhounds stående med krydderen helt inde i computeren, så din stemme virker ihvert fald animerende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra venstre mod højre; Akita, Lexus & Indy

JULY4TH09084.jpg

 

Billedet er taget på Akita's 12 års fødselsdag. Hun var frisk som en havørn indtil da, gik stadig ture på 2-3 timer, og styrede med hård pote alle andre hunde. Hun var tæve med stort T, og min første (og til alle tider bedste) hund. Billedet er fra den 4. july 2009. Den 17 september samme år, blev hun aflivet pga dårlig lever, havde aldrig troet en hund kunne blive gammel så hurtigt :megaked:.

 

Lexus var Martins hund, og kom således ind i familien sammen med ham, da vi mødtes. Hun var et år yngre end Akita, og havde bare det dejligste sind! Hun elskede børn, og elskede at lege. Kort efter dette billede, kolapsede hun en dag Martin havde dem ude. Lang historie gjort kort, havde hun en hjertesygdom, og de gav hende ikke mere end et par dage at leve i. Hun overlevede dog Akita, var helt symptomfri i 4 mdr, og kolapsede en dag mens hun legede med Indy og Charles, og blev aflivet.

 

Indy var kun 6 år på dette billede, hun var lillesøsteren i alle ordets betydninger, hun slap afsted med ALT overfor Akita. Hun var skøn og dejlig, elskede vores katte, og elskede mennesker. 13 mdr efter dette billede, var også Indy væk. En hjernesvulst blev mere end vi kunne klare. Jeg elsker dette billede, fordi de alle her var raske og havde det godt. De fleste efterfølgende billeder er sørgmodige, fordi vi vidste hvor det bar hen, men ikke hvor længe der var igen.

Savner mine piger rigtig meget! Lexi ville især have elsket Agnes, hun plejede altid at opsøge børn, og alle børn elskede hendes nuttede bamselignende udseende :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fra venstre mod højre; Akita, Lexus & Indy

JULY4TH09084.jpg

 

Billedet er taget på Akita's 12 års fødselsdag. Hun var frisk som en havørn indtil da, gik stadig ture på 2-3 timer, og styrede med hård pote alle andre hunde. Hun var tæve med stort T, og min første (og til alle tider bedste) hund. Billedet er fra den 4. july 2009. Den 17 september samme år, blev hun aflivet pga dårlig lever, havde aldrig troet en hund kunne blive gammel så hurtigt :megaked:.

 

Lexus var Martins hund, og kom således ind i familien sammen med ham, da vi mødtes. Hun var et år yngre end Akita, og havde bare det dejligste sind! Hun elskede børn, og elskede at lege. Kort efter dette billede, kolapsede hun en dag Martin havde dem ude. Lang historie gjort kort, havde hun en hjertesygdom, og de gav hende ikke mere end et par dage at leve i. Hun overlevede dog Akita, var helt symptomfri i 4 mdr, og kolapsede en dag mens hun legede med Indy og Charles, og blev aflivet.

 

Indy var kun 6 år på dette billede, hun var lillesøsteren i alle ordets betydninger, hun slap afsted med ALT overfor Akita. Hun var skøn og dejlig, elskede vores katte, og elskede mennesker. 13 mdr efter dette billede, var også Indy væk. En hjernesvulst blev mere end vi kunne klare. Jeg elsker dette billede, fordi de alle her var raske og havde det godt. De fleste efterfølgende billeder er sørgmodige, fordi vi vidste hvor det bar hen, men ikke hvor længe der var igen.

Savner mine piger rigtig meget! Lexi ville især have elsket Agnes, hun plejede altid at opsøge børn, og alle børn elskede hendes nuttede bamselignende udseende :lun:

 

Fantastisk dejligt billede! Kan godt forstå at du savner dem :lun: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Coney med sit plysdyr.jpg

 

Godt hvis I kan holde det ud kan jeg vel også. Her er Coney (Catch the Coney) - seriøst love of my life på hundefronten. Han blev 9 år og blev aflivet ret akut for at spare ham for lidelser der alligevel ville have slået ham ihjel iløbet af dagen. Glemmer ham aldrig aldrig aldrig! Kan en hund være soulmate så var han min. Han blev afløst af spirillen Tass der holdt mig fra at gå ned med en seriøs depression.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha jeg har lige haft 3 greyhounds stående med krydderen helt inde i computeren, så din stemme virker ihvert fald animerende :-D

 

fantastisk, ja jeg ved ikke om det var mig eller hundene der havde det sjovest, hehe

 

Og Zeus sad også helt oppe i skærmen, ved afspilningen ;) han vil gerne ud og lege med dig luckyluna :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Zeus sad også helt oppe i skærmen, ved afspilningen ;) han vil gerne ud og lege med dig luckyluna :banan:

 

Det er ikke uden grund det kaldes "hundestemmen" haha, jeg plejer at joke med at, der trods alt er noget godt ved at have en høj stemmeføring...1) lettere at kalde hunde ind og 2) ganske effektiv til hundetræning til at råbe hundeejere op, haha

Link til indlæg
Del på andre sites

Her lidt grå guld fra Hundehuset i Tåstrup.

Første er græske Nana, der efterhånden er noget lys i hovedet. Hun bliver 8 år.

Næste er sure Laura, der ikke vil forstyrres , når hun hviler sig, hun er 9 år.

Så kommer Molly , der vil snuppe et pivdyr fra barnebarnet Freddy. Her er Molly så 2 år + 2 dage.

Og sidst Molly og Freddy.

okt 2011 027.jpg

okt 2011 029.jpg

okt 2011 020.jpg

okt 2011 019.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...