Amocca Skrevet Juni 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2012 Forsøgte - med megen lidt success - at få et portræt af mine to fine piger i aftensolen... Læg dog venligst mærke til hvor godt "fototrænet" Karla er Hun bliver sådan set stående i praktisk talt samme positur hele vejen igennem... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Tror dette var det tætteste jeg kom på noget hvor de begge så relativt normale ud (Johna ser dog noget hovskisnovski ud )OG begge kiggede på kameraet.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Årh smukke piger altså Synes du har ret godt styr på at tage billeder af sort hund. Jeg gider næsten ikke forsøge mere. Idag tog jeg videokameraet med i skoven i stedet (har ikke kigget om dét fungerede). Håbløst... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Hvor er de bare fine Men kender det alt, alt for godt..... Har jo som bekendt 3 stk. og kun en kan stå tilnærmelsesvist lige så pænt som Johna Så misunder dig samtlige billeder af pigerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Søde hundepiger!! Jeg har ikke ret mange billeder af min trunte - gæt hvorfor?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Så vil jeg da gerne lige prale med det her 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Rent blær! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Okay efter de to første billeder vipper Karla ikke engang med et øre????? Hvor er de fine - og hvor har hun en lang tunge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Juni 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 21, 2012 Vilya må ubetinget have været verdens nemmeste hvalp... Her er problemet så mere, at få Kimmi til at se normal ud.... ok og så er det bare aldrig så heldigt at tage billeder inde i skoven om vinteren På det nederste er Vilya 7 måneder.... fornemmer, der er noget, Haps mangler at lære ' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Så vil jeg da gerne lige prale med det her Årrrrh hvor typisk rottweiler... sofa - den skal man da ligge i :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Vilya må ubetinget have været verdens nemmeste hvalp... Her er problemet så mere, at få Kimmi til at se normal ud.... ok og så er det bare aldrig så heldigt at tage billeder inde i skoven om vinteren På det nederste er Vilya 7 måneder.... fornemmer, der er noget, Haps mangler at lære ' wauuuw det sidste billed er bare godt synes jeg :5up: men oss sådan lidt spooky skov agtigt:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Tre i morgensolen. Men da jeg havde fire på det tidspunkt må jeg stadig erklære nederlag. Opmærksomheden skyldtes en halv-spist banan. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 :hjerte: De er bare så smukke dine hunde... Sådan lidt kom og nus mig agtige... Hov den var jo til Doberfan... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 :hjerte: De er bare så smukke dine hunde... Sådan lidt kom og nus mig agtige... Hov den var jo til Doberfan... Tak :kys: De er VIRKELIG meget kom og nus mig agtige. Stort set alt de lever for - men sådan en banan kan godt distrahere lidt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Så vil jeg da gerne lige prale med det her Sejt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Tak :kys: De er VIRKELIG meget kom og nus mig agtige. Stort set alt de lever for - men sådan en banan kan godt distrahere lidt. Det er altså sjovt at de elsker banan. Det har jeg aldrig hørt om før. Hvordan har Sadie det for tiden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Årrrrh hvor typisk rottweiler... sofa - den skal man da ligge i :klap: neeeej, han sad lige så fint, indtil Agnes kom hen... så måtte han lige lægge sig, for at passe på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Howlucky Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Rex kan ikke fordrage banan, men han tror alt jeg putter i munden smager himmelsk, så han ville stå lige sådan til han havde smagt, og konstateret at det gjorde banan så ikke:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Okay efter de to første billeder vipper Karla ikke engang med et øre????? Hvor er de fine - og hvor har hun en lang tunge Nope - det eneste der bevæger sig på hende er halen - hun skal jo have taget billeder :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juni 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 22, 2012 Det er altså sjovt at de elsker banan. Det har jeg aldrig hørt om før. Hvordan har Sadie det for tiden? Dexter elsker ogsaa banan Det bedste han ved er banan og clementiner... Jeg kan ikke faa taget et godt billede af ham, bare ene hund... Ser ikke frem til naar vi faar flere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Retrieveren Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Her lige et billede af to "vogtende hunde". Vaks til højre blev 12,5 år. Zaki til venstre blev 3 år. Hvil i fred mine drenge <3 åhh i må selv lige åbne billedet i stor - jeg kan stadig ikke finde ud af at sætte det ind i stor størrelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2012 Hehe vi har også forsøgt os. 1 kamera, 3 mennesker og 4 hunde, hvor svært kan det egentlig være?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Vi kan oss lidt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Juni 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2012 Haha, Jeanette, det 2. billede - er det Binka, Luna og Mitte? - det minder rigtig meget om ansigtsudtrykkene på mine. Og så det sidste, hvor Luna ser pænt afslappet ud og borderne nærmest ligger på spring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts