Hop til indhold

Godt man ikke har mere end 2! - et forsøg på portræt i aftensolen!


Amocca
 Share

Recommended Posts

Forsøgte - med megen lidt success - at få et portræt af mine to fine piger i aftensolen... :rolleyes:

 

Læg dog venligst mærke til hvor godt "fototrænet" Karla er :lol: Hun bliver sådan set stående i praktisk talt samme positur hele vejen igennem...

 

IMG_8844.jpg

IMG_8831.jpg

IMG_8832.jpg

IMG_8833.jpg

IMG_8834.jpg

IMG_8835.jpg

IMG_8836.jpg

IMG_8837.jpg

IMG_8838.jpg

IMG_8842.jpg

IMG_8843.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er de bare fine :lun:

 

Men kender det alt, alt for godt..... Har jo som bekendt 3 stk. og kun en kan stå tilnærmelsesvist lige så pænt som Johna :engel:

 

Så misunder dig samtlige billeder af pigerne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vilya må ubetinget have været verdens nemmeste hvalp... Her er problemet så mere, at få Kimmi til at se normal ud.... ok og så er det bare aldrig så heldigt at tage billeder inde i skoven om vinteren :mrgreen: På det nederste er Vilya 7 måneder.... fornemmer, der er noget, Haps mangler at lære :genert:

 

DSC_0095.JPG

'

 

 

 

DSC_0001.JPG

 

wauuuw det sidste billed er bare godt synes jeg :5up: men oss sådan lidt spooky skov agtigt:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds
Tak :kys: De er VIRKELIG meget kom og nus mig agtige. Stort set alt de lever for - men sådan en banan kan godt distrahere lidt. :mrgreen:

Det er altså sjovt at de elsker banan. Det har jeg aldrig hørt om før. Hvordan har Sadie det for tiden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså sjovt at de elsker banan. Det har jeg aldrig hørt om før. Hvordan har Sadie det for tiden?

 

Dexter elsker ogsaa banan :lun: Det bedste han ved er banan og clementiner...

 

Jeg kan ikke faa taget et godt billede af ham, bare ene hund... Ser ikke frem til naar vi faar flere :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...