Hop til indhold

Også en form for feriepasning - not.


Annette
 Share

Recommended Posts

Tror du ikke at det er sådan lidt en sjov måde at søge privat-pasning for sin hund? (håber jeg da i hvert fald, og det jo faktisk slet ikke så dumt at have en hund i pasning inden man kaster sig ud i at eje en selv)

 

Haha... Læste bare "Lej en hund. Vil du prøve at have en hund bla bla bla..." Og så følte jeg egentligt at jeg var færdig med at læse... :oops: Jeg havde konkluderet, at det bare var endnu en helt absurd måde at tjene penge på!

Men jo, du har da vist ret - og så er det jo fint nok :5up: Så kan man bare lære at læse færdig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha... Læste bare "Lej en hund. Vil du prøve at have en hund bla bla bla..." Og så følte jeg egentligt at jeg var færdig med at læse... :oops: Jeg havde konkluderet, at det bare var endnu en helt absurd måde at tjene penge på!

Men jo, du har da vist ret - og så er det jo fint nok :5up: Så kan man bare lære at læse færdig :genert:

 

Ellers er jeg bare for godtroende/naiv :hmm:synes bare at det var så absurt at det er nød til at være en anderledes måde at gøre opmærksom på at man mangler feriepasning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes egentlig ikke at det er synd for hunden:???: Om den bliver passet det ene eller det andet sted (privat hjem, pension eller andet) mens familien er på ferie, er vel underordnet? Men håber da at det er ironisk? Altså dels at han vil have penge for det, dels at det lissom bare er "tag min hund mens jeg er væk - ligegyldigt hvem".

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor er det vildt! Tænk hvis der virkelig er nogen der vil give penge for at passe andres hunde?

Hvis man kunne kommentere den annonce, ville jeg heller ikke kunne holde mund.

 

Tilføjelse: Har skrvet en mail til anoncøren, hvor jeg tilbyder at passe hunden imens de er på ferie, hvis jeg får 900 kr for det.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen
hvor er det vildt! Tænk hvis der virkelig er nogen der vil give penge for at passe andres hunde?

Hvis man kunne kommentere den annonce, ville jeg heller ikke kunne holde mund.

 

Tilføjelse: Har skrvet en mail til anoncøren, hvor jeg tilbyder at passe hunden imens de er på ferie, hvis jeg får 900 kr for det.:-D

 

Las os da endelig vide, hvordan det går :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Det er tydeligt at det er en " smart " måde at afsætte sin hund på i ferien og så tilmed tjene penge på det. Hvorfor skulle det ellers lige netop være fra den 22 juli og så tre en HALV uge frem ?? Underligt tidsrum hvis det blot var for at "leje" sin hund ud til hundeejer der er i tvivl ?

 

 

Kunne ikke lade være, så har sendt ham en mail hvor jeg spørge om jeg skal give 900 kr for at passe hans hund, mens han holder ferie.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er tydeligt at det er en " smart " måde at afsætte sin hund på i ferien og så tilmed tjene penge på det. Hvorfor skulle det ellers lige netop være fra den 22 juli og så tre en HALV uge frem ?? Underligt tidsrum hvis det blot var for at "leje" sin hund ud til hundeejer der er i tvivl ?

 

 

Kunne ikke lade være, så har sendt ham en mail hvor jeg spørge om jeg skal give 900 kr for at passe hans hund, mens han holder ferie.

Ej øv! Så får jeg helt sikkert ikke lov at passe den.:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LadyDay

Haha. Jeg havde slet ikke overvejet hvor snedig jeg er fordi jeg faktisk får penge for at "øve mig på andres hunde mens de er på ferie". :lol: Jeg får også penge for at gøre rent... Måske jeg i stedet burde betale min arbejdsgiver for at stille huse til rådighed hvor jeg kan øve mig på at gøre rent! Jeg er skisme listig sådan at lokke penge ud af naive folk på den måde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...