Hop til indhold

Billedtråd juli 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

De havde dem i en rodekasse i Bilka? eller var det Jysk? her i Horsens for ikke såååå længe siden... Jeg skal nok lige tjekke for dig, og købe en hvis de har den... jeg kan ikke huske firmanavnet, men den lå i en klar pose og topstykket var gult pap med grøn skrift, så vidt jeg husker...

Hvis du falder over den igen, så må du meget gerne købe en - eller gerne to....:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 457
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lidt juli-billeder fra os. Taget idag.

 

Som det ses på de første billeder så havde Ozzie liiiidt problemer med en pind der sad fast, jeg onde moar kom sådan til at grine haha - til sidst lykkedes det dog at få den væk.

 

 

[ATTACH=CONFIG]89366[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89365[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89372[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89364[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89374[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89373[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89371[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89370[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89369[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89375[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89368[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89367[/ATTACH]

 

Og dejlige billeder af smukke hunde, Siri og Sitto og Umulia, er helt vild med Oluf med koen :lun:

 

Ozzie :lun: Den smukkeste schæferpige overhovedet efter min mening

 

Jeg har været virkelig kedelig i dag, og Oskar og Luffe har kæmpet hele eftermiddagen for at få mig i gang med en leg :lol:

 

Det er svært at stå imod sådan et par insisterende øjne - men jeg var den onde hundeejer, som hellere ville se Tour de France

- men de vandt til sidst, for vi endte med at køre en tur til Rold skov

 

 

[ATTACH=CONFIG]89377[/ATTACH]

 

 

 

Luffe plager og plager... han har fået en bamse, som han bare eeeelsker

 

[ATTACH=CONFIG]89376[/ATTACH]

 

Fornuftige hunde du har :5up: Skoven er langt bedre. Jeg kan nu godt forstå du overgav dig til nutterne :lun:

 

Yderst sjældent jeg kan få et billede af en sovende Chase, for normalt sover han ikke medmindre det er PÅ mig. Men det er da lidt mandags-hyggeligt.

 

[ATTACH=CONFIG]89387[/ATTACH]

 

Åååårh *smelte* :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt juli-billeder fra os. Taget idag.

 

Som det ses på de første billeder så havde Ozzie liiiidt problemer med en pind der sad fast, jeg onde moar kom sådan til at grine haha - til sidst lykkedes det dog at få den væk.

 

 

[ATTACH=CONFIG]89366[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89365[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89372[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89364[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89374[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89373[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89371[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89370[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89369[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89375[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89368[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89367[/ATTACH]

 

Og dejlige billeder af smukke hunde, Siri og Sitto og Umulia, er helt vild med Oluf med koen :lun:

 

Ozzie :lun:

 

Jeg er en af dem som har riti riti riti mange fordomme mod schæfere, og bare et billede kan få mit hjerte op i halsen!

 

men boede du tættere på, ville jeg SÅ gerne møe Ozzie! Hun virker så skøn og mild, og fuldstændig fjollet :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie :lun:

 

Jeg er en af dem som har riti riti riti mange fordomme mod schæfere, og bare et billede kan få mit hjerte op i halsen!

 

men boede du tættere på, ville jeg SÅ gerne møe Ozzie! Hun virker så skøn og mild, og fuldstændig fjollet :lun:

 

Sjovt jeg skulle lige til at skrive noget lignende :lol: Jeg bryder mig virkelig ikke meget om schæfere, men en schæfer har alligevel formået at charme sig ind på mig. Enzo :lun: og Ozzie virker (på billeder) til at have lidt af det skønne, milde, fjolle glade sind :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke ret godt billede af en dybt koncentreret elskehund :lun: - haven kan jo bruges til andet end tant og fjas, såsom fodersøg. Noget vi ikke praktiserer ret tit - jeg gemmer det til de gange hvor der er brug for det, som aktivering af en overkogt bordercolliehjerne.... :slem:

 

Lige pt. er der ikke meget tid til Iso, pga. forestående hundeferie og div. campingsssvognskøb/-klargøring. Og så kommer et fodersøg ret handy ind! Da hun ikke er voldsomt vant til det, æder det hendes hjerne helt - bagefter kommer hun ind, sukker dybt, og lægger sig med et "BUM!" flad på gulvet og snorksover... :lun:

 

IMG_0767.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Awww Chase :lun: Han måtte helt vildt gerne sove på mig :lun:

 

Det billede ville være en klar succes på ihasahotdog :lol: Stakkels Ozzie

 

 

 

Tak, jeg er også lidt vild med den alvorlige ungersvend - som lige nu ligger og sover sødt bag min ryg. Men jeg skal også sådan tage mig sammen når jeg ser billeder af Ozzie, og tænke "nej, jeg skal ikke have en Schæfer, skal ikke! Hvis bare man kunne være sikker på at få en der i den grad lyser af ro og venlighed, og har så smukke blide øjne som Ozzie :lun:

 

Haha kender ikke lige ihasahotdog, men hvis det gælder om at se tumpet ud så må hun da være en vinder. :mrgreen:

 

 

Ja, han er simpelthen skøn! Så god til at se alvorlig og fjollet ud på samme tid. :klap:

 

 

Og tuusind tak for de fine ord :hjerte: Jeg synes jo også at hun er helt fantastisk :lun:

 

Ozzie :lun: Den smukkeste schæferpige overhovedet efter min mening

 

 

Taark søde Missing! Jeg er sært nok helt enig :mrgreen:

 

 

 

Ozzie :lun:

 

Jeg er en af dem som har riti riti riti mange fordomme mod schæfere, og bare et billede kan få mit hjerte op i halsen!

 

men boede du tættere på, ville jeg SÅ gerne møe Ozzie! Hun virker så skøn og mild, og fuldstændig fjollet :lun:

 

Taaark! Det er da en skam for hun plejer faktisk at være god til folk der er bange for hende, har overbevist flere om at schæfere kan være helt aldeles gode hunde.

 

Så fandt jeg denne tråd og fik luftet kameraet lidt her i noget der ligner sommervejr :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]89425[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89426[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89427[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89428[/ATTACH]

Haha hvor er de tos udtryk bare sjove hahaha. :klap:

Sjovt jeg skulle lige til at skrive noget lignende :lol: Jeg bryder mig virkelig ikke meget om schæfere, men en schæfer har alligevel formået at charme sig ind på mig. Enzo :lun: og Ozzie virker (på billeder) til at have lidt af det skønne, milde, fjolle glade sind :hjerte:

 

Hun er nu også ganske sød i virkeligheden :-D spørg bare Enzos mor. :blink:

 

"Famer træls når de der hunde-ejere ikke kender klokken! Jeg er sulten, nå!"

 

Harh, hvor er hun sød! Så seeee mig dog. :vuf:

 

Ikke ret godt billede af en dybt koncentreret elskehund :lun: - haven kan jo bruges til andet end tant og fjas, såsom fodersøg. Noget vi ikke praktiserer ret tit - jeg gemmer det til de gange hvor der er brug for det, som aktivering af en overkogt bordercolliehjerne.... :slem:

 

Lige pt. er der ikke meget tid til Iso, pga. forestående hundeferie og div. campingsssvognskøb/-klargøring. Og så kommer et fodersøg ret handy ind! Da hun ikke er voldsomt vant til det, æder det hendes hjerne helt - bagefter kommer hun ind, sukker dybt, og lægger sig med et "BUM!" flad på gulvet og snorksover... :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]89478[/ATTACH]

 

Lille übernuttede Iso! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...