Hop til indhold

Billedtråd juli 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 457
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ej, hun er fin... Hvad er hun blandet af? Noget hvid schæfer eller?

 

Nix. Men hun bliver beskyldt for at være schæfer af 80% af dem vi møder. Folk råber mig op på lange afstande, fordi de vil høre om hende. Hvor hun er købt og hvor de avler sådan nogle flotte schæfere henne :stupid: Hun er Samojede, New foundlænder, Golden retriver, Siberian Husky, og er et bette kræ i forhold til fx. en schæfer :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nix. Men hun bliver beskyldt for at være schæfer af 80% af dem vi møder. Folk råber mig op på lange afstande, fordi de vil høre om hende. Hvor hun er købt og hvor de avler sådan nogle flotte schæfere henne :stupid: Hun er Samojede, New foundlænder, Golden retriver, Siberian Husky, og er et bette kræ i forhold til fx. en schæfer :lun:
Wauw, hun er godt nok blevet lækker af at være blandet af 4 forskellige racer :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Anders siger du skal stoppe med at nive den stakkels hund, den blir jo keeeeed af det!! (Havde jeg en mops ville den være så tyk som en ballon, hvordan i alverden står man for de øjne der??)

 

:lol: Oskar ligner altid en, der har lidt ondt af sig selv :mrgreen: Og det ér virkelig svært at stå for de øjne! Han får alt for meget guf, selvom han ikke burde. Især chips og småkager er hans favoritter :genert::lol:

 

I går smagte han cherry tomater for første gang. Det tog lidt tid, før han fandt ud af, at de kunne spises, så de blev kastet lidt rundt i køkkenet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder fra i dag. Luca bliver kaldt LPD herhjemme Luca Patrol Dog. Hun kan stå på vores terrasse på første salen og holde styr på hele Himmelev og omegn. Det der musik fra Roskilde festivalen er særlig vigtigt at ha styr på!! ;-)

 

Det andet billede er fra morgenturen, hvor hun kigger langt efter bedste vennen Ronja. (lille terrierblandning)

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Fra skovturen i dag (Undskyld at billederne skifter meget i hvor lyse/mørke de er, var ved at afprøve forskellige indstillinger på kameraet).

DSC01813.jpgVi mødte to dejlige labradorer nede ved søen som også var der for at svømme :mrgreen:

DSC01820.jpg"Se mor, jeg kan også svømme, ligesom de store hunde".

DSC01839.jpgVandhund :lun:

DSC01883.jpg

DSC01921.jpg

DSC01966.jpg

DSC01974.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder fra i dag. Luca bliver kaldt LPD herhjemme Luca Patrol Dog. Hun kan stå på vores terrasse på første salen og holde styr på hele Himmelev og omegn. Det der musik fra Roskilde festivalen er særlig vigtigt at ha styr på!! ;-)

 

Det andet billede er fra morgenturen, hvor hun kigger langt efter bedste vennen Ronja. (lille terrierblandning)

 

 

 

Ih hvor jeg bare synes hun er fiiiin!! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg har været "artsy" med lillebullerens fjæs i dag. Herligt at have en hund, der kan sidde og glo lige ud i luften uden at røre sig i 10 minutter :lol:

 

img9658cbw.jpg

 

img9653bw.jpg

 

 

De kan også godt tåle at blive vist flere gange - Elsker at de er sort/hvide, det giver virkelig et helt andet udtryk!

Så fine :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes bare hun ser SÅ blød og sød ud, altså hvorfor bor I også så langt væk!! :fyfy:

Hun ER lige så blød som du tror, man kan ikke holde fingrene væk :lun: - Og så fælder hun næsten ikke;-) Hun er dog langt fra racestandard i pelslængde, men det ved Luca jo ikke....:genert:

 

Skal nok råbe højt hvis vi flytter, eller nærmere os Holstebro. Ellers må du finde en anden "skamklippet" Bearded Collie at klappe på. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...