Hop til indhold

Billedtråd juli 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

Hvordan dælen er han kommet ind under sofaen? :lol:

 

Det kan Mikkel ikke engang, og han er da noget mindre :vedikke:

 

Se DÉT har jeg tænkt over lige siden jeg så billedet på FB for nogle dage siden.:-)

 

Jeg ved det virkelig ikke :lol: .

Nogle gange får han et flip og kravler derind og gemmer sig :lol: ..

Mikkel synes det var vældig morsomt, så han grinte en del af ham :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 457
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

KarinaO: hvor ser det bare helt perfekt og idyllisk ud med de tre skønne pelstotter i vandkanten :hjerte:

Hvor holder i hundeferie henne?

 

Tusind tak Line - ud over de 3, var der også en bc mere, et par sheltier og en cocker med på stranden, så der var gang i den. Man kunne ikke andet end at blive glad i låget af deres fjollen rundt.:lun:

 

Det er DKK Kreds 3 der afholder Hundeferie på Helnæs Camping på FYN. Vi får trænet og hygget en masse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak Line - ud over de 3, var der også en bc mere, et par sheltier og en cocker med på stranden, så der var gang i den. Man kunne ikke andet end at blive glad i låget af deres fjollen rundt.:lun:

 

Det er DKK Kreds 3 der afholder Hundeferie på Helnæs Camping på FYN. Vi får trænet og hygget en masse.

Åhhh, hvor er jeg bare misundelig!!

 

Jeg bliver glad i låget bare af at se på de glade hundebasser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

b-parken juni 2012 038.jpg

 

Faldt lige over dette skønne billede af min lille chili mus fra en sommerdag i juni:mrgreen:

 

Man bliver jo helt glad i låget på sådan en trist regnfuld dag af sådanne billeder:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Voodoo var med til møde, han var SÅ dygtig, selvom der lå 3 andre hunde mere eller mindre tæt på, blev han ved mig - indtil han kom på den tanke at en kastrat måtte være en slags hunhund i løbetid, så måtte jeg lige forklare ham bliv et par gange :oops: Men så blev han også! Og ville hellere med mig hjem bagefter end lave hundehvalpe.

090720121635.jpg

 

Årrrghh vil gerne jagte ænder, kom nuuuu

100720121638.jpg

 

Jaja, fint nok, se, jeg ignorerer dem. Men så bed dem dog for guds skyld om at stoppe med at følge efter os!!

100720121640.jpg

 

...sikker på jeg ikke må? Sidste chance? Ku så godt.

100720121642.jpg

 

Motor har endnu ikke helt forstået hvad det er der er så sygt spændende :vedikke:

100720121643.jpg

 

Forsøg på panorama. Forvirrende når hunde flytter sig - jeg har kun 2

20120711-174442.jpg

 

Synes ikke helt farverne gør Voodoos flotte neongrønne ben ære :lol: Først bade, så hjælpe med at slå græs. God ide.

110720121650.jpg

110720121649.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

PS og Motor, smukke søde Motor i et fredfyldt øjeblik - venligst bemærk UDEN snor :banan:

 

IMG_2725.jpg

 

Han var fredfyldt fordi de lige havde givet den højlydt gas på først en græsplæne og bagefter en anden. Ved godt jeg nogle gange har fnist en smule når folk så på min hund som om den var klar til mord under leg... efter vi har fået Voodoo kan jeg måske godt lidt se det :lol:

 

[video=youtube;njMfW-gg6rs]

Link til indlæg
Del på andre sites

Er hun begravet i jeres have? :-)

 

Nej hun er begravet hos mine svigerforældre :-)

Det er min svigerfar som har fået lavet det bed helt speciel i anledningen til at det skulle være hendes grav. Og så har han her for nylig plantet nye blomster og så har de købt en ny gravsten til hende :hjerte: (fordi Ayo kom til at vælte den gamle, fordi hun tågede rundt...... :engel::fyfy:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Havde sådan en hyggelig eftermiddagslufter, Motor var totalt legeglad i låget :lun: Efter de havde tonset rundt i cirkler forevigt, ville han hellere over på den anden side:

 

120720121661.jpg

 

Og Voodoo kom med, men båtnakke insisterede på at overhale mig på den ting vi gik på, så jeg endte selvfølgelig med en fod i vandet :roll:

 

 

120720121662.jpg

 

 

På den anden side gik de så bananas igen og så skulle vi tilbage over vandet :lol: Denne gang syntes Motor så jeg gik for langsomt - så 2. fod i vandet. Må bare glæde mig over at de i det mindste ikke skubbede mig ned på det dybe!

 

 

Så legede vi med pinde og da vi skulle gå hjem, legede vi kluddermor med aaaalle de lange liner, syn for guder.

120720121656.jpg

120720121657.jpg

120720121660.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi alligevel noget som minder en anelse om sommervejr, så det har vi nydt med en dejlig gåtur i skoven :hjerte:

 

IMG_4103.JPG?gl=DK

 

IMG_4109.JPG?gl=DK

"Kom nu med den pind far!!"

 

IMG_4165.JPG?gl=DK

Løber efter pinden.

 

IMG_4179.JPG?gl=DK

Har den! Kommer tilbage med pinden *dyyygtiiiig hund!*

 

IMG_4193.JPG?gl=DK

Klar-parat til at fange pinden når den rammer jorden!

 

IMG_4200.JPG?gl=DK

Altid skønt med et lille fodbad i en mudderpøl :engel:

 

IMG_4206.JPG?gl=DK

"Hej-hej"

 

IMG_4207.JPG?gl=DK

"Hov.. hvad siger? Har du godbidder?!"

 

IMG_4208.JPG?gl=DK

 

IMG_4220.JPG?gl=DK

En lille tår vand kan man også lige få sig..

 

IMG_4225.JPG?gl=DK

Lidt vandhund begynder hun at blive :banan:

 

IMG_4226.JPG?gl=DK

Smukhedshund :hjerte:

 

IMG_4237.JPG?gl=DK

Og en værre charmetrold med stor spytbobbel i mundvigen.. :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...