Gæst Lily Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Hej, Ja, så er det nok et underligt spørgsmål, men nu hvor jeg flere gange har set mennesker købe store is for at så give dem til hunde.. så har jeg bare undret mig over det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 ja, de fleste hunde kan sikkert godt lide is, men sukker er selvfølgelig ikke specielt sundt for dem - og hvis der er chokolade i, er det giftigt for hunden. min hund får af og til lov til at slikke skålen el.lign., når vi har fået is. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lily Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 ja, de fleste hunde kan sikkert godt lide is, men sukker er selvfølgelig ikke specielt sundt for dem - og hvis der er chokolade i, er det giftigt for hunden. min hund får af og til lov til at slikke skålen el.lign., når vi har fået is. Selvfølgelig, jeg har hørt noget om det med Chokolade. Det er nu også mest helt hvide Softice-is jeg ser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Ninja får kun lov til at få resten af min, hvis det er sodavands-is Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Greyhounds Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 En af mine elsker også isterninger. Almindelig is får de ikke, det gør vi til gengæld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stefano Fava Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Sukker er ikke godt, men tror ikke på det er så skadeligt som nogen mener.. Jeg er lidt af en italiensk isjunkie, og skal have min daglige 2 kugler. Mødes ofte med et ældre par på baren, og de har altid deres søde lille gravhund med. Den får en kugle vanilieis, og har fået det siden helt ung siger de. Gravhunden er idag 17år gammel, og frisk og frejdig som en unghund! Tror bare man skal passe på, men italiensk is har det med at være ekstra fyldt med sukker - måske er denne gravhund en undtagelse, og gir ikke min egen hund is da hun så prutter mig ihjel og skider tyndt i lange baner bagefter - men små slag med frygten hvis det er en gang imellem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Ja hunde kan godt få is - det er bare ikke særligt sundt, med sukker, laktose eller chokolade.. For ikke at tale om fyld på sidebene. Godt det samme ikke gælder for os mennesker:mrgreen: .... Eller..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Jep! Og med velbehag endda, se selv : Man skal bare passe lidt på med pinden Futte, min gamle hund, kom engang til at sluge pinden fordi han blev lidt for ivrig Den kom lige så fin ud i modsatte ende af hvor den var kommet ind præcis en uge efter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Duffy får altid lov til at slikke det sidste af pinden, og hun elsker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jepsen Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Den sorte må godt få is, men det sker sjældent. I stedet laver vi is-terninger med lækkerier i. Han ELSKER at knuse is-terninger og når der så ligger en skive pepperoni indeni!!!!! Det er lykken Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Mine hunde har altid fået vanilieis eller sodavandsis når vi andre får. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Maya får lov til at slikke resten af skåle/pinden. Men hun får aldrig en hel is. Der til laver jeg specielt hundeis - og kunne hun vælge ville hun nok tage hundeisen :blink: (for det meste frossen kyllingsuppe) :mums: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Jeg laver også hundeis - fx af kogevandet fra hjerter... men hvis Karla fik valget ville hun hellere have vanilieis De får altid lov at smage min is. Sodavandsis gider de ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Mine er vilde med is, også med A 38 , som dog ikke er lækkert for mig, for det sidder efterfølgende tørt i de lange ører. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louisen Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Jeg laver min egen is til bamsen herhjemme af enten oksekødsuppe eller A38 eller simpelthen bare vand. Og så er han RET vild med frossen banan. Hvis vi køber is mens vi går tur må han gerne smage lidt, men jeg vil gerne skåne hans tænder mest muligt fra sukkeret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts