Hop til indhold

Kan hunde spise is?

Gæst Lily
 Share

Recommended Posts

Hej,

Ja, så er det nok et underligt spørgsmål, men nu hvor jeg flere gange har set mennesker købe store is for at så give dem til hunde.. så har jeg bare undret mig over det!

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, de fleste hunde kan sikkert godt lide is, men sukker er selvfølgelig ikke specielt sundt for dem - og hvis der er chokolade i, er det giftigt for hunden. min hund får af og til lov til at slikke skålen el.lign., når vi har fået is.

Selvfølgelig, jeg har hørt noget om det med Chokolade.

Det er nu også mest helt hvide Softice-is jeg ser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sukker er ikke godt, men tror ikke på det er så skadeligt som nogen mener.. Jeg er lidt af en italiensk isjunkie, og skal have min daglige 2 kugler. :P

Mødes ofte med et ældre par på baren, og de har altid deres søde lille gravhund med. Den får en kugle vanilieis, og har fået det siden helt ung siger de. Gravhunden er idag 17år gammel, og frisk og frejdig som en unghund! :D

Tror bare man skal passe på, men italiensk is har det med at være ekstra fyldt med sukker - måske er denne gravhund en undtagelse, og gir ikke min egen hund is da hun så prutter mig ihjel og skider tyndt i lange baner bagefter - men små slag med frygten hvis det er en gang imellem. ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen

Den sorte må godt få is, men det sker sjældent. :D

I stedet laver vi is-terninger med lækkerier i. Han ELSKER at knuse is-terninger og når der så ligger en skive pepperoni indeni!!!!! Det er lykken :D

Link til indlæg
Del på andre sites