Shii Skrevet Juli 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Hvis nu man skulle navngive sådan en lille chokolade trøffel her, hvad skulle hun så hedde Det skal "passe til Dexter", og må gerne være et sødt navn... Jeg fortæller ikke det navn som var det første der faldt mig ind, men hvis bare en af jer foreslår det, så kommer hun til at hedde det! Kom med jeres bud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Skal du have hvalp? og hvad er det for en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Hun er en Australian Shepherd Det har taget os noget tid at bestemme os for hvilken race vi ville have som nr. 2, mest fordi vi gerne ville finde en hund der mindede om en husky, men havde en mere trænbar personlighed... Efter at have mødt forældrene til hende her var jeg sikker på at vi gerne vil have en, men opdrætteren havde en meget lang venteliste, og derfor opgav vi egentlig og skiftede race... Nu har vi så fået tilbudt hende her fordi en anden køber sprang fra (Eller hun købte et andet sted fordi hun ville have en hvalp NU) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Nøj, hvor ser hun lækker ud Angående navn - øøhhmmm, ingen ide lige nu.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Toffee, sådan en lille caramel tingest kan da kun hedde det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Toffee, sådan en lille caramel tingest kan da kun hedde det Åååårh det er et godt bud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Det første navn der sprang i mit hoved var Bea... Men man kan nok se det bedre, når hun bliver lidt ældre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Jeg kom til, at tænke på Nougat eller Brownie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Hvor spændende. Jeg synes egentlig det ville lyde godt hvis hun kom til at hedde et navn der stater med samme bogstav. Dexter og Dumle (hvis det absolut skal passe til chokolade) ellers Dido, Dikte, Dharma, Dafne og Dynia er vist hvad jeg lige tænker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 kom også lige til, at tænke på Candy og Sweety og Sugar. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 åååhhrrr Toffee eller Dumle.. det nogle søde navne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Ender med at blive som med Dexter hvor vi ikke helt beslutter os før vi har haft hende et par dage Er ret vild med Bea faktisk :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Sooka - udtales Suka. Forkortelse af Masuka.. Gæt selv hvorfor jeg synes det passer til Dexter.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Sooka - udtales Suka. Forkortelse af Masuka.. Gæt selv hvorfor jeg synes det passer til Dexter.. Ihh ej hvor sjovt havde faktisk overvejet Suki, men kan godt se (Ma)Suka er meget bedre så Vi har også fået forslaget på Debra, og det ville da også være super sødt (Bedre end DIDDI) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Hey - den hvalp ligner noget jeg kender, hehe Har ikke lige geniale forslag til navne, ville bare sige, at jeg synes hun ser sød ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Dooley - (som den der karamel likør) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Hey - den hvalp ligner noget jeg kender, hehe Har ikke lige geniale forslag til navne, ville bare sige, at jeg synes hun ser sød ud Hehe, det gør hun i hvertfald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nano Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Daimi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Lidt mere til inspirationen! De er taget i dag, tre uger gammel er hun Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
lilleraev Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Hun er 100% Bea! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
* Laila * Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Hvis det skal passe til Dexter, må hun jo hedde Debra eller Deb :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Hvis det skal passe til Dexter, må hun jo hedde Debra eller Deb :blink: Måske Debbie for ikke at få det til at lyde som.. dæææææb... Når man kalder på hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Jeg synes hun ligner en lille Cookie Dexter & Cookie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Juli 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 4, 2012 Maica (udtales som endelsen af JaMaica ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Juli 5, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 5, 2012 chocolade cookie Muffin..... Duddie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts