Hop til indhold

Skulle man nu? navnetråd!


Shii
 Share

Recommended Posts

Hvis nu man skulle navngive sådan en lille chokolade trøffel her, hvad skulle hun så hedde :lun: Det skal "passe til Dexter", og må gerne være et sødt navn... Jeg fortæller ikke det navn som var det første der faldt mig ind, men hvis bare en af jer foreslår det, så kommer hun til at hedde det!

Kom med jeres bud :mrgreen:

 

littlesister.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er en Australian Shepherd :lun: Det har taget os noget tid at bestemme os for hvilken race vi ville have som nr. 2, mest fordi vi gerne ville finde en hund der mindede om en husky, men havde en mere trænbar personlighed... Efter at have mødt forældrene til hende her var jeg sikker på at vi gerne vil have en, men opdrætteren havde en meget lang venteliste, og derfor opgav vi egentlig og skiftede race... Nu har vi så fået tilbudt hende her fordi en anden køber sprang fra :lun: (Eller hun købte et andet sted fordi hun ville have en hvalp NU)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sooka - udtales Suka. Forkortelse af Masuka.. Gæt selv hvorfor jeg synes det passer til Dexter.. :)

 

 

Ihh ej hvor sjovt havde faktisk overvejet Suki, men kan godt se (Ma)Suka er meget bedre så :lol:

 

Vi har også fået forslaget på Debra, og det ville da også være super sødt (Bedre end DIDDI)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...