Hop til indhold

Påstand eller fakta?


Stefano Fava
 Share

Recommended Posts

  • Svar 91
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nogle hunde har sågar tillært sig denne menneskelighed ved at smile i velkomst,

Det gør Sofus, hver gang jeg kommer hjem efter at have været et smut i Brugsen. Både over- og underlæbe er trukket helt væk fra tænderne og han nikker og siger hømmmm-hømmmmm. Samtidig vrider og drejer han kroppen som en vanvittig. Det ser ikke helt normalt ud. Men enormt kært.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør Sofus, hver gang jeg kommer hjem efter at have været et smut i Brugsen. Både over- og underlæbe er trukket helt væk fra tænderne og han nikker og siger hømmmm-hømmmmm. Samtidig vrider og drejer han kroppen som en vanvittig. Det ser ikke helt normalt ud. Men enormt kært.

 

Emma klaprer med tænderne af og til når vi kommer hjem på weekend...:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Især Karla eeeelsker nårfolk smiler eller ler, så erhun klar over, at hun har deres fulde opmærksomhed ;-) bøjer folk sig ind over hende, så rejser hun sig op på bagbenene og kysser dem....

 

Hun har været vant til fra helt lille, at vi krammer hende, bøjer os ind over hende, kysser hende og "klapper" hende på hovedet...

 

Jeg synes det er vigtigt, at vores hunde lærer at vi mennesker nu engang bare er ekstremt uhøflige dyr, som kan fi de på den slags ting, og det betyder ikke noget...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Det er ikke så meget påstand og fakta den her...men den passer godt ind i det lidt sjove med folks uvidenhed...

 

Havde engang en kammerat....han havde aldrig nævnt noget om at der skulle være noget der tydede på at der var nogen af kamphunderacerne i hans forældres hund....en dag gik den så amok og flæskede deres unghund....og nu var det pludselig "uha....ja men der var da vist også kamphund i den....har altid syntes den var lidt muskuløs og bla bla bla"....

 

Nå men det udviklede sig jo så til at han pludselig var for hundelov og hvad ved jeg....i dag har han så Bullenbe....ups...Boxere....:mrgreen:

 

Kan godt lide boxere, lækre hunde...:engel:....men griner nu stadig af folk der har dem, og er for forbudslisten...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. Skulle rottweiler ryge på forbudslisten(hvilket jeg slet ikke har fantasi til at forestille mig) så er han da bare en labrador af den robuste type, hvor faderens brune farve træder pletvist igennem:rolleyes: aii altså, håber på listen helt bliver fjernet, så hunde igen kan være det de nu engang er født som, også på papiret:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Det er ikke så meget påstand og fakta den her...men den passer godt ind i det lidt sjove med folks uvidenhed...

 

Havde engang en kammerat....han havde aldrig nævnt noget om at der skulle være noget der tydede på at der var nogen af kamphunderacerne i hans forældres hund....en dag gik den så amok og flæskede deres unghund....og nu var det pludselig "uha....ja men der var da vist også kamphund i den....har altid syntes den var lidt muskuløs og bla bla bla"....

 

Nå men det udviklede sig jo så til at han pludselig var for hundelov og hvad ved jeg....i dag har han så Bullenbe....ups...Boxere....:mrgreen:

 

Kan godt lide boxere, lækre hunde...:engel:....men griner nu stadig af folk der har dem, og er for forbudslisten...

 

Bullenbe...??? Jeg kan simpelthen ikke regne ud hvad der skal stå :oops:

 

Åhhhh jeg har sikkert fortalt den 100 gange, men elsker den stadig: hvalpe Motor står med mig foran et pizzaria og venter på Anders, mand kommer forbi og gør ligesom tegn til at klappe Motor mens han siger noget ala, ja det er jo ikke en kamphund. Jeg siger fluks, jo det er altså en kamphund. Mand ser mega skræmt ud og tager hånden til sig, og kigger ligesom på mig for om jeg nu tager gas på ham - holder masken, sådan en paddehat skal da slet ikke røre min vaps :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

"Man skal afbryde hunden (åbenbart ved at hive den med), når den snuser på gåturen. Ellers bliver den dominant!" Den hørte jeg fra min veninde, hvis mor er hundetræner... :hmm: Så måtte jeg pænt forklare, at den slags regler ikke omfattede min hund, og at hun venligst skulle lade hende snuse færdig.

 

 

Det gør Sofus, hver gang jeg kommer hjem efter at have været et smut i Brugsen. Både over- og underlæbe er trukket helt væk fra tænderne og han nikker og siger hømmmm-hømmmmm. Samtidig vrider og drejer han kroppen som en vanvittig. Det ser ikke helt normalt ud. Men enormt kært.

 

Han skal vel på toilettet...? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den med at hunde ikke må snuse har jeg også hørt.. Rottweilere skal have tæsk med en hegnspæl(helt seriøst) en gang om året mindst, man kan se i en hvalps øjne om den bliver svær at have fremover.. :o Dobbermen går AMOK når de bliver to år gamle, bullterrier bliver voldsomme efter hvalpealderen??!!? Min bullterrier er voldsom men ikke voldelig, så måske lidt fakta i det. :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Den med at hunde ikke må snuse har jeg også hørt.. Rottweilere skal have tæsk med en hegnspæl(helt seriøst) en gang om året mindst, man kan se i en hvalps øjne om den bliver svær at have fremover.. :o Dobbermen går AMOK når de bliver to år gamle, bullterrier bliver voldsomme efter hvalpealderen??!!? Min bullterrier er voldsom men ikke voldelig, så måske lidt fakta i det. :P

 

jeg skulle lige til at sige, at jeg ikke kender en eneste bullterrier der IKKE er voldsom :lol: Men de mener jo ikke noget ondt med det, tror bare de er lidt errmmm motorisk udfordrede, og sådan generelt, "elefant i en glasbutik" :hjerte: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...