Hop til indhold

livet som campinghunde


Dinah
 Share

Recommended Posts

Hej alle

Jeg er lidt fraværende, da jeg ikke har netadgang på campingpladsen og 3g er MEGET dårlig:genert:

 

Men . .. . . jeg er flyttet på fastliggerplads i Ganløse (11 minutter fra huset), da jeg er gået fra manden:megaked:

Har lånt min venindes afdøde fars campingvogn og fortelt. Har fået en grund på 350 m2, så vi har nok at boltre os på. Dog skal en gammel opsats til en terrasse fjernes, hvilket lejrchef pt er igang med, og derfor har jeg ikke hegnet hele haven ind endnu og men kun lige rundt om teltet, så hundene kan komme ud.

Jeg har betalt 3500 kr for grunden indtil 1. oktober.

 

Hundene levede lidt som burhunde de første par dage, da jeg ikke havde fået hegnet sat op endnu. Da jeg endelig kunne lukke hundene ud fandt Rosita alligevel en vej ud:evil: I bur igen og ekstra hegn, blev sat på.

NU nyder de livet som campinghunde og sover arm i arm med ungerne og jeg om natten.

 

Gasvarmeren er SÅÅÅÅÅÅÅ hyggelig at ligge foran:lun:

 

jeg vedhæfter lige billeder, men de kommer om lidt, når jeg overfører fra mobilen.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

IMG_0676.jpg

 

I må lige vende computer, for at se billederne :-)

Synes, der er er ved at være hyggestemning i telt, vogn og have.

 

Når man er fastligger, så går man all-in ;-) Det danske flag i hvert hjørne at hegn, krukker, blomster og flagranke indenfor. Nu mangler jeg bare mine to havenisser fra huset:slem:

IMG_0638.jpg

IMG_0647.jpg

IMG_0653.jpg

IMG_0655.jpg

IMG_0656.jpg

IMG_0657.jpg

IMG_0658.jpg

IMG_0668.jpg

IMG_0670.jpg

IMG_0673.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er noget af en omvæltniing, men jeg synes, vi er ved at have fundet vores rutiner. Det er blevet noget nemmere efter, der er kommet hegn op og man bare kan åbne døren, uden at få hundene i bur først mv.

 

Hvad der skal ske efter den 1. okt. ved jeg ikke- regner måske med, at Peter rykker ud. Vi har ikke råd til to bopæle, sålænge vi har huset:evil:

Campingvogn, kan blive på fastliggergrunden indtil 1. april, hvor jeg regner med, at flytte derud igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak skal I ha :-) Efter omstændighederne burde det være ham, der flyttede ud, men jeg trængte til at komme væk, og jeg kan langt bedre leve i en campingvogn end han kan. jeg nyder freden herude og det "easy-going". Derfor har det været meget vigtigt for mig, at lave det hyggeligt HURTIGT - hyggedesigner-genet florerer fuldt ud, men det holder mig kørende.:cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke, om jeg er ved godtmod - jeg er ked af, at ha mistet min familie, min mand (eller det jeg troede, jeg havde med min mand), mine trygge rammer mv. Om aftenen er jeg ensom, og får lidt ondt af mig selv:genert:

 

 

:ae:

 

Det lyder som en hård omgang, jeg håber du og børnene finder ud af at få det bedste ud af det.

 

Det har du da i hvert fald formået med boligen, hold da op hvor er det fint og hyggeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

tak, jeg skal nok overleve selvom tingene er vildt uoverskuelige. Mine forældre som forguder ham fik ALT at vide idag. Det kom ikke som en total overreaskelse, da de havde fornemmet at noget var galt. Vi har jo intet sagt i da vi havde fødseldage, grillaftener, barnedåb mv, som lige skulle overståes. Dog er de overrasket over årsagen, så de skal lige sunde sig idag og så tager jeg ned til dem imorgen.

Det har været hårdt at køre det skuespil overfor dem, men nu er det ude og en stor knude i min mave er væk.

 

hundene elsker det herude- bortset lige fra idag, hvor en fransk bulldog bag indhegning slap ud og fór i flæsket på Disney. Tror heldigvis ikke, at der er sket noget:???: Nu spiser han bidepind og der er umiddelbart ikke noget at se.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh Dinah, sikke en omgang I er igennem :bighug:

Det er aldrig sjovt når ens familie splittes ad og alle ens faste rutiner og trygge rammer bliver rykket væk under éen. Men du skal nok klare dig igennem det, omend det nok bliver hårdt i starten. Så er det godt du har tre fantastiske unger og tre fantastiske hunde til at holde humøret oppe :kys: :hjerte: Og jeres campingvogn ser altså hyggelig ud. Dét er også vigtigt - at det er hyggeligt der hvor man er og føler sig godt tilpas, på trods af det hele :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...