Hop til indhold

Billedtråd august 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 388
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Hvor er hun kær på det billede. :-D

 

Tak:engel:

 

Det er normalt ret så svært at få gode billeder af hende, pga. al hendes pels + at hun er mørk, men engang imellem er jeg heldig... og enig hun er kær på dette billede:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso og jeg har været på stranden i dag! Vi har det lækreste solskinsvejr, og ok varmt - men da det blæser en del tænkte jeg at der måske ikke var ret mange på stranden. Og jeg havde tænkt helt ret, vi fik hele stranden stort set for os selv! :-D Iso er ikke den store vandhund, eller var ikke, skal jeg nok hellere sige. For med tiden har hun opdaget at det der vand ikke er så tosset alligevel! Især ikke når moar har den der sjove flydende bold med, der er bare SÅ sjovt at løbe ud og hente den i vandet - gang på gang på gang... :lol:

 

Lige som Jeanette beskriver, så synes jeg det er dødsvært at ha' kameraet med, når jeg er alene. Jeg stod og holdt det lile kamera i hånden før jeg kørte, men tænkte at det nok ikke var nogen idé... Så desværre kom der kun et sølle mobilfoto ud af vores deeeejlige strandtur.

 

Og hvorfor ta'r jeg egentlig ikke på stranden noget oftere..? Det er kun 10 min i bil, og det er den lækreste, vildt lange sandstrand... Næ, bedring, Korvis!! :fyfy::lol:

 

isostrand.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Iso og jeg har været på stranden i dag! Vi har det lækreste solskinsvejr, og ok varmt - men da det blæser en del tænkte jeg at der måske ikke var ret mange på stranden. Og jeg havde tænkt helt ret, vi fik hele stranden stort set for os selv! :-D Iso er ikke den store vandhund, eller var ikke, skal jeg nok hellere sige. For med tiden har hun opdaget at det der vand ikke er så tosset alligevel! Især ikke når moar har den der sjove flydende bold med, der er bare SÅ sjovt at løbe ud og hente den i vandet - gang på gang på gang... :lol:

 

Lige som Jeanette beskriver, så synes jeg det er dødsvært at ha' kameraet med, når jeg er alene. Jeg stod og holdt det lile kamera i hånden før jeg kørte, men tænkte at det nok ikke var nogen idé... Så desværre kom der kun et sølle mobilfoto ud af vores deeeejlige strandtur.

 

Og hvorfor ta'r jeg egentlig ikke på stranden noget oftere..? Det er kun 10 min i bil, og det er den lækreste, vildt lange sandstrand... Næ, bedring, Korvis!! :fyfy::lol:

 

isostrand.jpg

 

Det er for dårligt.... Det er altså en ommer... :-) Se I bare at komme afsted på stranden..

Link til indlæg
Del på andre sites

oog så blev det lige tid til spam med Dumle og Nova :mrgreen:

 

Nova tigdyr :lun:

 

IMG_0976.JPG

 

 

Det er godt at kunne jagte mus igen

 

IMG_0990.JPG

 

smukke-pigen på tur

 

IMG_1081.JPG

 

 

For mine hunde er jo altid smukke i alle situationer...

 

 

 

 

 

 

eller...

IMG_1270.JPG

 

 

Dumle på jagt efter Nova

IMG_1279.JPG

 

og han fandt hende!

IMG_1280.JPG

 

Hyggelige tumling

IMG_1303a.JPG

 

IMG_1390.JPG

 

og den hyggelige gryntegris

IMG_1375.JPG

 

 

IMG_1398.JPG

 

IMG_1447.JPG

 

Har altså svært ved at forstå at folk med to eller flere hunde kan få billeder af hundene hvor de er fine. Et splitsekund stod kræene så flot og lige som jeg tager billedet ryger Novas tunge ud og Dumle vælter :lol:

IMG_1438a.JPG

IMG_1272.JPG

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak:-D vandet var også rigtig lækkert:-D Og jeg var med ude i det (havde taget skiftetøj med:-D).

 

Du er frisk!:-D Vil Luna gå med dig ud og svømme? Smilla gider ikke følge med mig ud, hun vil hellere at jeg står inde på land og kaster en pind (selv om hun nærmest er besat af vand og hyler bare vi nærmer os det). Men måske er det mere det med at aportere i vand, der tiltaler dem..

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er frisk!:-D Vil Luna gå med dig ud og svømme? Smilla gider ikke følge med mig ud, hun vil hellere at jeg står inde på land og kaster en pind (selv om hun nærmest er besat af vand og hyler bare vi nærmer os det). Men måske er det mere det med at aportere i vand, der tiltaler dem..

 

Det første billede er nogenlunde der, hvor Luna går ud af sig selv. Hvis vi skal ud og waterwalke/svømme, så skal jeg med ud. Og det er ikke hver gang, hun gider apportere. Nu i dag fik Bailey lov til at lege først og det hjalp måske med til at "tænde" hende.

 

Vi skal afsted igen i morgen, med venindens anden hund. I morgen SKAL jeg dog waterwalke med hende, så må billederne komme som de kommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie kan kunsten at spise yoghurt rester uden at rejse sig fra sin gode plads :lol:

 

DSCN1141.jpg

 

DSCN1142.jpg

 

 

Så gav jeg hende lidt senere en dentastick guffer :mums: ...men katten havde taget hendes spisebenseng :vedikke: så hun rendte hvileløst rundt i stuen for at finde et sted :lol: Endte med at jeg måtte ligge et tæppe på gulvet for hun kunne slet ikke finde ud af det :lol::lun:

 

DSCN1143.jpg

 

DSCN1147.jpg

 

DSCN1149.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie kan kunsten at spise yoghurt rester uden at rejse sig fra sin gode plads :lol:

 

 

 

 

 

 

Så gav jeg hende lidt senere en dentastick guffer :mums: ...men katten havde taget hendes spisebenseng :vedikke: så hun rendte hvileløst rundt i stuen for at finde et sted :lol: Endte med at jeg måtte ligge et tæppe på gulvet for hun kunne slet ikke finde ud af det :lol::lun:

 

DSCN1143.jpg

 

 

 

 

 

Hvor er hun sød hun sådan at respektere, at katten lå der først. :lun:

Vi har næsten også altid en plaid til at ligge på gulvet, som jeg rykker rundt med alt afhængig hvor vi er i hjemmet. Det er åbenbart ikke det samme at gå hen hen i sin kurv, i buret eller op på sofaen... (Smilla ville elske væg-væg tæpper. Så kan man også meget bedre stå fast, når man tager en turbbu runde! :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...