Hop til indhold

Billedtråd august 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 388
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

De er SÅ søde!!! :lun: Må lige fremhæve det her billede. Ayo er bare for kær den måde hun ligger (som en anden kat! ) og balancerer oppe på ryglænet. :hjerte: :hjerte:

Taaak :kys:

Det er Ayos faste plads deroppe på sofaryglænet - hun ELSKER at ligge deroppe. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Juhuuuu - Smilla er begyndt at lege med den lille igen. :banan:Der har været en længere periode, hvor hun ikke rigtig har gidet. Tilskrev det at hvalpen var blevet for vild og vims. Men det er nok nærmede Smillas løbetid der har spillet ind og gjort hende træt.

 

Nu er hun ikke længere træt. Hjemvendt fra en times agilitytræning bød hun den lille op til leg i haven.

:hjerte:

 

[video=youtube_share;df_muBgAoRM]

Link til indlæg
Del på andre sites

Say what??

 

Ha ha, jeg fatter intet af, hvad der er op og ned på det billede. :lol:

 

Juhuuuu - Smilla er begyndt at lege med den lille igen. :banan:Der har været en længere periode, hvor hun ikke rigtig har gidet. Tilskrev det at hvalpen var blevet for vild og vims. Men det er nok nærmede Smillas løbetid der har spillet ind og gjort hende træt.

 

Nu er hun ikke længere træt. Hjemvendt fra en times agilitytræning bød hun den lille op til leg i haven.

:hjerte:

 

[video=youtube_share;df_muBgAoRM]

 

Kæft hvor er de søde sammen. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Kæft hvor er de søde sammen. :hjerte:

 

Tak :kys: - Og det er dejligt at se Smilla give den lille Tippi 'kam til sit hår'...

 

Åhr, hvor er smilla og tippi søde :lun: Dejligt de er begyndt at lege igen, duffy gider i øvrigt heller ikk leg under/lige efter løbetid....

 

Pyyh, så håber jeg bare det var træthed pga løbetid. Det gik jo så fint med at lege med Tippi de første 14 dage hun var her. Og jeg var så glad fordi Smilla ellers ikke leger med nogen (hun er normalt ikke tryg nok ved andre hunde)... Så håber det fortsætter. :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wauw, virkelig smukke hunde :lun:

 

Og utroligt så meget de ligner hinanden! Er det helt bevidst valgt?

 

Nej, vi havde valgt en anden race, og haft snak med ganske få opdrættere, vi fik så anbefalet denne opdrætter, og først efterfølgende fandt vi ud af at alle i kuldet var chokoladebabyer :lun: Den opdrætter der anbefalede hende havde en tæve fra moren, og den var sort/hvid.

 

Det var ikke før folk begyndte at komentere på at vi da havde sagt vi ikke ville have en husky igen at det slog os HVOR meget de lignende hinanden... Men hun ER trefarvet, og Dexter kun tofarvet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner

I går var jeg til agility Med min store rottweiler også prøvet jeg at tage Min mors lille yorki doogi Figo og han blev der nogen billeder af ikke hvor han hopper men løber og en Portræt

 

_DSC7082.jpg

_DSC7117.jpg<- Jeg elsker det billede Det er det bedste Hunde Portræt jeg har af ham :hjerte:

_DSC7035.jpg

_DSC7080.jpg

_DSC7118.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...