JeanetteH Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 Du var kun forbi for at købe nogle Oliver's godbidder hos mig, ellers kender du mig ikke :blink: Åååh jamen SÅ ved jeg hvem du er Det er jo fordi du har dit eget navn på face:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 De er SÅ søde!!! Må lige fremhæve det her billede. Ayo er bare for kær den måde hun ligger (som en anden kat! ) og balancerer oppe på ryglænet. :hjerte: :hjerte: Taaak :kys: Det er Ayos faste plads deroppe på sofaryglænet - hun ELSKER at ligge deroppe. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Charlotte1970 Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 Tøserne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 Der hygges i haven Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 Tosserne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 Say what?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MVA88 Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 Der hygges i haven Wauw, virkelig smukke hunde Og utroligt så meget de ligner hinanden! Er det helt bevidst valgt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 "moar! Dexter har ingen forben!!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret August 17, 2012 Rapporter Share Besvaret August 17, 2012 Og så lidt flere billeder af gutternes alternative looks, når de er ude og løbe på heden:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Juhuuuu - Smilla er begyndt at lege med den lille igen. :banan:Der har været en længere periode, hvor hun ikke rigtig har gidet. Tilskrev det at hvalpen var blevet for vild og vims. Men det er nok nærmede Smillas løbetid der har spillet ind og gjort hende træt. Nu er hun ikke længere træt. Hjemvendt fra en times agilitytræning bød hun den lille op til leg i haven. :hjerte: [video=youtube_share;df_muBgAoRM] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Et lille fodersøg. Ayo nyder i dén grad det gode sommervejr :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Årh både Ayo og Liva er altså bare så fotogene. :hjerte: - Liva har det kæreste lille ansigt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Årh både Ayo og Liva er altså bare så fotogene. :hjerte: - Liva har det kæreste lille ansigt. Taaak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Har lige en lillebitte hyggelig video mere af Tipsen og hendes halvbror, som hun er vokset op sammen med.[video=youtube_share;lFgx8nAI41U] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Say what?? Ha ha, jeg fatter intet af, hvad der er op og ned på det billede. Juhuuuu - Smilla er begyndt at lege med den lille igen. :banan:Der har været en længere periode, hvor hun ikke rigtig har gidet. Tilskrev det at hvalpen var blevet for vild og vims. Men det er nok nærmede Smillas løbetid der har spillet ind og gjort hende træt. Nu er hun ikke længere træt. Hjemvendt fra en times agilitytræning bød hun den lille op til leg i haven. :hjerte: [video=youtube_share;df_muBgAoRM] Kæft hvor er de søde sammen. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Lumi syntes, at det var meget hårdt at gå lang tur i den varme, så hun har ligget sådan her de sidste par timer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Åhr, hvor er smilla og tippi søde Dejligt de er begyndt at lege igen, duffy gider i øvrigt heller ikk leg under/lige efter løbetid.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Kæft hvor er de søde sammen. :hjerte: Tak :kys: - Og det er dejligt at se Smilla give den lille Tippi 'kam til sit hår'... Åhr, hvor er smilla og tippi søde Dejligt de er begyndt at lege igen, duffy gider i øvrigt heller ikk leg under/lige efter løbetid.... Pyyh, så håber jeg bare det var træthed pga løbetid. Det gik jo så fint med at lege med Tippi de første 14 dage hun var her. Og jeg var så glad fordi Smilla ellers ikke leger med nogen (hun er normalt ikke tryg nok ved andre hunde)... Så håber det fortsætter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Shii, billede 5 er for fedt! Havde slet ikke set den lille i det lille hul før jeg forstørrede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Wauw, virkelig smukke hunde Og utroligt så meget de ligner hinanden! Er det helt bevidst valgt? Nej, vi havde valgt en anden race, og haft snak med ganske få opdrættere, vi fik så anbefalet denne opdrætter, og først efterfølgende fandt vi ud af at alle i kuldet var chokoladebabyer Den opdrætter der anbefalede hende havde en tæve fra moren, og den var sort/hvid. Det var ikke før folk begyndte at komentere på at vi da havde sagt vi ikke ville have en husky igen at det slog os HVOR meget de lignende hinanden... Men hun ER trefarvet, og Dexter kun tofarvet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Har jeg noget i tænderne, siger du? Adrk Laika gav den gas igen Rikke kastede en bold, men Laika var for langsom: Frøken Bøvehoved:lun: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Luna er altså bare skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret August 18, 2012 Rapporter Share Besvaret August 18, 2012 Luna er altså bare skøn Taark, er jo lidt enig:engel: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst little-wagner Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 I går var jeg til agility Med min store rottweiler også prøvet jeg at tage Min mors lille yorki doogi Figo og han blev der nogen billeder af ikke hvor han hopper men løber og en Portræt <- Jeg elsker det billede Det er det bedste Hunde Portræt jeg har af ham :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret August 19, 2012 Rapporter Share Besvaret August 19, 2012 Min lille stjerne Boss :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts