Hop til indhold

Billedtråd august 2012


Missing
 Share

Recommended Posts

  • Svar 388
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

[ATTACH=CONFIG]93001[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93002[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93003[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]93004[/ATTACH]

 

 

vores lille perle Thor var for første gang i hundeskoven lige ved siden af hvor vi bor. det var rigtig spændende

Hold nu fast, han er sød :lun: Men jeg kan ikke helt se det.. Er det Golden Retriever eller Samojeden? :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]92876[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92877[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92878[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92879[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92880[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92881[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92882[/ATTACH]

 

 

:lun:

 

Der hygges i haven :lol:

 

Nåå..nogle dejlige, sjove billeder. :lun: Dexter der viser lillesøster hvordan man skal grave huller :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Tornadobanden har været ved vandet i dag og Yoda har i den grad fundet sin indre vandhund... Han badede og svømmede næsten lige så meget som Bamse.

Kaia derimod, hun kan jo bedst lide at soppe og vente i vandkanten til drengene kommer ind og hun kan prøve at få fat i fyrtårnet :mrgreen:

 

 

DSC_0817.jpg

 

 

DSC_0890.jpg

 

 

DSC_0731.jpg

 

 

DSC_0996.jpg

DSC_0059.jpg

DSC_0583.jpg

DSC_0825.jpg

DSC_0884.jpg

DSC_0901.jpg

DSC_0994.jpg

DSC_0793.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon
Super godt billed af charmetrolden :lun:

Tak :hjerte: Hun er vist lidt træt af kameraet lige for tiden... Men det er jo ikke min skyld solen giver sådan nogle flotte farver på billederne, eller at hun er mit yndlings motiv for den sags skyld :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg netop har beskrevet i aoi så har Ozzie lige lavet et par kirurgiske indgreb på sin Peter Plys bamse... tænkte at I måske gerne ville se hvor dygtig hun er til sit arbejde - og hvor meget hun nyder det skinner vist også igennem på billederne. :cool:

 

Tidligere var det øjnene hun opererede på - nu, som I ser, er turen kommet til ørerne. Jeg tror hun prøver at tough'e ham op, først skal han have uhyggelige vatøjne og dernæst kuperede ører.

 

Bemærk på billede to at han samtidig får en dejlig udstrækning. :mrgreen:

 

 

 

 

 

9.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...