Hop til indhold

Billedtråd september 2012


caro2001
 Share

Recommended Posts

Jeg nyder virkelig også at have 2 hunde, fantastisk så meget glæde de har af hinanden, når de matcher godt. :)

 

Jeg har lige et spørgsmål afledt af billedet med Egon/Benny :hjerte: - Når mine hundetøser leger er det også tit en slags mundleg. Munden er vidt åben og de 'fægter' med hver deres 'næb'. Hvad betyder det? Er det en leg, som kun hunde der kender hinanden særlig godt leger? Eller er det en form for hvalpeleg, som hører op på et tidspunkt?

 

Den leg er ihvertfald endnu ikke holdt op her i huset og Johna nærmer sig halvandet år....

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 295
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og lidt Ozzie-spam herfra - e n d e l i g da jeg vågnede idag skinnede solen efter hvad der har føltes som flere uger uden en sol at se, så kameraet kunne komme med på tur - OG vi slap for at blive gennemblødte, wee!

 

Fnis, sådan ser hun ud når hun sætter i løb :mrgreen:

hahaha.jpg

 

og to sekunder efter

3.jpg

 

her er hun ved at tonse ind i mig...

herkommerjeg.jpg

 

hvorfor ser hun så vanvittig ud, når hun bliver fanget i at gø?!

VOV.jpg

 

stadig ved at gø... man er vel en schæfer, der elsker sin egen stemme :engel:

gakkedeOzzie.jpg

 

:lol: der er en grund til at man ikke ørekuperer schæfere :lol:

hundenudenrer.jpg

 

En tur i vandet kunne hun lokkes til i dag... store sager for hunden, der egentlig ikke er så vild med at trampe rundt i al det der våde

ivandet2.jpg

 

Så smuk ser hun ud når hun er ved at tage afsæt til et spring

spring1.jpg

 

så er det lettere at hoppe ned på den anden side

spring4.jpg

 

og så lige min nye yndlingsportrætbillede af hende :lun:

portrtafendronning.jpg

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Skipper og Gracie :hjerte:

Taaak.:-) De to er også kærester.... eller, Skipper synes de er kærester.;-)

 

Smukke hunde :lun:

 

Karina, nu du og Gracie bor i Silkeborg, og jeg lige er flyttet tilbage.. skal vi så gå en tur sammen?

 

 

Pajko har været med i skoven i dag :hjerte:

547964_10152111694570456_216204634_n.jpg

 

 

Altså Pajko. Han er altså bare en yndighed med de der øreringe og hans milde udtryk.:lun:

 

Ja, vi skal da ud og gå sammen.:ivrig:

Hvad med Séren? Eller duer det ikke med en hanhund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Bob. :) Ny i familien, tager for mange billeder af ham. :D

 

[ATTACH=CONFIG]95264[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95265[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95266[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95267[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95263[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95268[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]95269[/ATTACH]

Hvilken blanding? han ligner en Ruhåret gravhund og måske en DSG?

Link til indlæg
Del på andre sites

Taaak.:-) De to er også kærester.... eller, Skipper synes de er kærester.;-)

 

 

 

 

Altså Pajko. Han er altså bare en yndighed med de der øreringe og hans milde udtryk.:lun:

 

Ja, vi skal da ud og gå sammen.:ivrig:

Hvad med Séren? Eller duer det ikke med en hanhund?

 

Tak :-D Jeg tror, desværre det er en dårlig idé med Pajko og Nissan, ihvertfald lige nu.. Pajko er lige blevet kemisk kastreret og hanhunde er absolut ikke hans yndlings dyr lige nu.... Og tror det er nok en enkelt ny hund ad gang... men når hans hjerne bliver normal igen, kan vi godt prøve en tur med Nissan....

Link til indlæg
Del på andre sites

Og lidt Ozzie-spam herfra - e n d e l i g da jeg vågnede idag skinnede solen efter hvad der har føltes som flere uger uden en sol at se, så kameraet kunne komme med på tur - OG vi slap for at blive gennemblødte, wee!

 

og så lige min nye yndlingsportrætbillede af hende :lun:

portrtafendronning.jpg

 

Sikke nogle gode og sjove billeder, hun ser virkelig ud til at være en personlighed! Og portrætbilledet er bare :lun: ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Egon, dybt deprimeret over at han ikke måtte komme ind.. troede jeg. I virkeligheden lå han og lagde planer. Da han kom ind, gik han i gang med at rasere hjemmet, alle jakker og regnbukser han kunne komme til skulle tjekkes for godbidder, alt hvad der kunne stjæles skulle han have fat i - tilsidst gav jeg op og gav ham et tyggeben. Han er snu :mrgreen:

 

290920121988.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...