Hop til indhold

Øhh ad hund..!


Buddha
 Share

Recommended Posts

Benny eeeeelsker at godnatputte med os i sengen om aftenen men efter et stykke tid vil han ned på gulvet. Når Benny kravler ned af sengen, skal han altid lige strække sig undervejs. Nogle gange kommer der bare en prut ud når han gør det, eller, det er ikke en prut, det er nærmere lyden af en virkelig VÅD FIS :scared: Det lyder jo så klamt og jeg er begyndt panisk at kaste mig væk når han er på vej ned - nederen hvis jeg næsten er faldet i søvn. For ja, det ér lykkedes ham at fise mig nogenlunde lige midt i hovedet.

 

Det er derfor hunde ikke bør sove i sengen, ik?

 

 

Fortæl mig endelig om jeres søde hunde som gør ulækre ting ved jer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Egon har altid været meget renlig når han spiste, på det sidste er han slækket lidt af på den. Og når han får strudsehalse, går det HELT galt (jf mit billede af hund med blod i pelsen som endda var diskret i forhold til blodbadet i går). Hvorfor er det så at når han har blod over det hele, skal han helst stille sig heeeeelt tæt op af mig og ligge sin hage på mit ben eller min arm? Og så var jeg også smurt ind i blod?

Link til indlæg
Del på andre sites

Min lille søde prinsessehund gør aldrig noget ulækkert... :engel:

 

 

Det er ikke rigtig gået ud over mig, men hun spiser jo mus, og det kan være ret ulækkert. Især den gang vi var ude at køre, og jeg pludselig kan høre at Iso kaster op. Hun sad i sit bur bag i bilen, så jeg kunne ikke rigtig gøre noget, da vi var midt inde i byen. Jeg stopper for rødt lys og kigger i bakspejlet, og kan se at hun har kastet en hel mus op. Som hun så spiser én gang til!!! Og denne gang gør hun det ordentligt, tygger og gnasker, med musehalen der hænger ud af mundvigen! :badr:

 

Noget der går lidt ud over mig er når hun spiser kattelort... Føj, for en ånde hun får...

Link til indlæg
Del på andre sites

Bella elsker når det er puttetid på sofaen, og hvis hun vågner og opdager at jeg sover, vækker hun mig med slik i hele hovedet.

 

Chino holder også af at vække folk på den måde. Det er bare SÅ NEDEREN, hvis man har formastet sig til at sove med let åben mund.

 

De slår begge prutter der får en til at tro at man er på en svovlfabrik.

 

Igår morges havde Chino sprøjtemalet trægulvet med diarré. Det er jo ikke noget den stakkels hund kan gøre for, men FUCK hvor var det klamt. Mig og manden skifteden til at tørre op og løbe panisk ud på toilettet. En overgang lavede vi faktisk opkastningslyde i kor, det var nærmest som en meget flot frø-koncert :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver helt flov over alle de ulækre ting mine hunde gør - jeg kunne lige så godt skrive "all of the above" :genert:

 

Vinnie ææælsker at rulle sig alskens ulækriteter, hvadenten det er kadavere, fækalier eller diverse alm. råddenskab. Og hun har efterhånden udviklet en særlig teknik, hvor hun kan skrabe lidt af lækkerierne med op under halsbåndet, så det sidder der som et permanent parfumedepot, hvilket jeg som regel først opdager når vi kommer hjem :stupid:

 

Vinnie er også mester i at se én dybt ind i øjnene og udstøde en kærlig bøvs på klos hold :shock:

 

Oluf er et kapitel for sig selv. Klistret tyggeguf skal helst spises i sengen - altså min seng - og allerhelst med mig liggende i den, så jeg kan blive godt smurt ind i savlopløst kohud, når jeg vender mig i søvne :5up:

 

Og så er der hans repertoire af tarmgasser: Rådne æg er den mildeste variant, derefter stiger de støt i graderne over sennepsgas til Helvedes svovldampe. Det hjælper ikke at holde hænder, puder eller andet tilfældigt over næsen, man skal flygte for at bevare bevidstheden. Jeg har bemærket at jeg sover meget tungere om natten, efter at Oluf er flyttet ind :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores Bella er utrolig høflig. Specielt når hun har spist, skal hun sige tak for mad. Det er meget hyggeligt med en hund som kommer og lige dutter en, men her på det sidste er hun begyndt at bøvse. Vi snakker desværre ikke et lille kvindeligt hik, men et ræb som selv en havnearbejder ville være misundelig på.

 

En anden ting, som flere af jer andre også nyder godt af, er hyggefisen. Det bedste er når man ligger på ryggen og bliver kløet på maven. Desværre opdager vi ikke at de kommer, for i den ende er der ikke så meget lyd på, men duften, den er skam med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Cookie fiser... Allerbedst har hun det når hun ligger med overkrop og hovede under en dyne og bagkroppen ligger imellem vores hoveder.. når hun så lige slipper sådan en dunst af rådne æg lige i ansigtet på os.. phew! Hun bøvser også som tak for mad, og hvis hun har spist for hurtigt, kommer der en ordentlig en. Jeg har flere gange givet manden skylden når jeg hører sådan en bøvs! Og hun ruller sig i klammo ting, helst noget der klistrer. Og spiser lort.. det kan virkelig give mig kvalme!

Dengang hun ninja-hapsede 4 pandekager, kastede dem hele op og gav sig til at spise dem igen inden jeg fik fat i hende, var heller ikke et hit..

Og nåja, så var der dengang jeg nåede at gøre hele køkkenet rent og begyndte at overveje om der var problemer med afløbet, da jeg opdagede en veltilfreds, nærmest grinene hund ved min side, med små rejeskaller i pelsen. Hun havde nået at plyndre en affaldspose og rullet sig i rejer og andet godt! Adr!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores Bella er utrolig høflig. Specielt når hun har spist, skal hun sige tak for mad. Det er meget hyggeligt med en hund som kommer og lige dutter en, men her på det sidste er hun begyndt at bøvse. Vi snakker desværre ikke et lille kvindeligt hik, men et ræb som selv en havnearbejder ville være misundelig på.

 

En anden ting, som flere af jer andre også nyder godt af, er hyggefisen. Det bedste er når man ligger på ryggen og bliver kløet på maven. Desværre opdager vi ikke at de kommer, for i den ende er der ikke så meget lyd på, men duften, den er skam med.

 

Ja ... De to kender vi dælme osse!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold op hvor er i sarte!

Det er da bare så hyggeligt med en hund liggende i sengen, og endnu mere hyggeligt med et par stykker. Bare sådan ligge i arm, og dele hovedpude... Det allerhyggeligste er at ligge på ryggen, med hunden liggende ovenpå, det varmer så godt.

Herregud, det sker da at der falder en stor gråblå skovflåt af i løbet af natten, men når de er i den størrelse sætter de sig ikke på noget længere. Det kan da også ske at der er en våd plet et eller andet sted, men vaskemaskinen skal jo også have noget at leve af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en anden ting, som ikke er nævnt i tråden, men som jeg alligevel har en mistanke om at de fleste kender: Den der slubrende våde lyd, hundene laver når de rengør sig på intime steder ;-)

 

Vinnie har ret gode lydeffekter, men Oluf er faktisk værre, fordi han altid bruger mig som støtte når han skal vaske sig bagi. Pga. hans lidt for korte, tykke krop, skal han helst have noget/nogen at læne sig op ad, så han ikke vælter under intimvasken. Derfor kan jeg ikke kun høre, men også mærke hvad han laver :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede kun det var mig, der havde problemer med den lyd! Elvis har forbud mod "rengøring" i sengen - kan simpelthen ikke ha' det. Han glemmer det bare tit, så han får det ret ofte at vide igen. igen :roll:

 

Nej den lyd er noget nær kinesisk vand tortur :oops:

 

Han må gøre det udenfor, i et andet rum eller mens jeg er på arbejde :lol: Siger neeej, så kigger han uforstående på mig men lader dog være - men klart han skal mindes om det, giver vel heller ikke rigtigt mening for ham, i know.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er en anden ting, som ikke er nævnt i tråden, men som jeg alligevel har en mistanke om at de fleste kender: Den der slubrende våde lyd, hundene laver når de rengør sig på intime steder ;-)

 

Vinnie har ret gode lydeffekter, men Oluf er faktisk værre, fordi han altid bruger mig som støtte når han skal vaske sig bagi. Pga. hans lidt for korte, tykke krop, skal han helst have noget/nogen at læne sig op ad, så han ikke vælter under intimvasken. Derfor kan jeg ikke kun høre, men også mærke hvad han laver :???:

 

 

hahaja Tinka lyder nogle gange som om hun er ved at suge sig helt fast :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vega er en total dronning, og gør bestemt intet ulækkert

.. Udover lige at bøvse en i hovedet og spise lorte (helst Frolic lorte!), og hun sætter sig altid ned og prutter, så det giver en rigtig god lyd mod gulvet :lol:

Hun er til gengæld RIGTIG slem med slikke lyden, når hun rengøre sig.. Føj!

Men man vil jo også gerne have, at ens hund rengøre sig, så hun får bare lov til at lyde klam :genert:

 

Zoey til gengæld... :badr:

Udover at glemme at sluge vandet, når hun har drukket, så prutter hun som bare f*nden! (dette er heldigvis blevet mindre på nyt foder), spiser snegle, lorte, mus, og alt andet på sin vej, der virker spiseligt i hendes øjne.

Og hendes favorit.. Når hun har tisset, så vender hun sig lige om og ruller sig i det :stupid:

Storesøster tror selv, at hun er en hanhund og letter nogle gange ben, her går Zoey ind under strålen og får sig et lille bad!!

Måske hun bare har noget med tis?? :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hendes favorit.. Når hun har tisset, så vender hun sig lige om og ruller sig i det :stupid:

Storesøster tror selv, at hun er en hanhund og letter nogle gange ben, her går Zoey ind under strålen og får sig et lille bad!!

Måske hun bare har noget med tis?? :roll:

 

:sjov:

 

Tjaaah, måske hunde kan have en fetisch med "golden showers" ligesom nogle mennersker? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...