Hop til indhold

Min hund er død.

Gæst Bilbo
 Share

Recommended Posts

Fredag aften blev min dejlige hund Bilbo meget dårlig.

Bilbo har gennem mange år haft problemer med at han dannede sten i blæren, og har været oprereret to gange.

Sidste gang, som nu er ved at være nogen år siden, fandt de en knude som de ikke mente betød noget, men jeg skulle holde øje med den ikke blev større.

Den er så for lang tid siden begyndt at vokse, og han har fået flere.

Derudover har han gennem længere tid haft lidt vanskeligt ved, at sluge sin mad, så jeg blødte maden op for ham. (havde selv en mistanke om knuder i spiserøret)

Fredag da jeg kom hjem efter at ha været i sønderjylland med hesten, var Bilbo meget dårlig. Havde 40,1 i temp.

Beslutningen blev hurtigt taget, jeg kørte til dyrlægen og fik min elskede hund aflivet.

Jeg har haft Bilbo i 14 år, og han har betydet alt for mig.

Hjulpet mig igennem så mange sværre perioder og fulgte mig hvor jeg gik hen.

Jeg har det så forfærdeligt, og kan ik forestille mig jeg blir glad igen.

Jeg begravde ham i haven lørdag og skulle til bryllup senere. Sad til det mest fantastiske bryllup og ville hellere hjem hvor jeg kunne tude.

Jeg har en hvalp som jeg også er glad for, men han kommer aldrig helt derind hvor Bilbo nåede mig.

Jeg er så ked af det. Tuder konstant.

Min dejlig hund

WP_000115 (1).jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig meget ondt! Har selv prøvet det - der er intet som en gammel hund, der har været med en gennem tykt og tyndt.

Selv om du aldrig får helt samme forhold til en hund igen, kan det godt komme tæt på. Min nuværende hvalp/unghund på 13 måneder er den tredie siden min gamle hund, Bo døde, men den jeg har haft det tætteste forhold til siden Bo. Måske når Oluf er en gammel gut, kan vi læse hinandens tanker ligesom Bo og jeg kunne. Jeg ønsker det samme for dig!

Link til indlæg
Del på andre sites

• 3 weeks later...

Når jeg tænker på Bilbo, kan jeg huske vores formiddag med hundeclairvoanten, huske at han blev 'storebror' til en grand danior Gandalf, har fulgt dig land og rige rundt, og givet dig mange hyggestunder med ham. Jeg smiler, han var en skide god hund, og et held du har haft mulighed for at have lært ham at kende, og han ville være din ven.

Sådan har jeg det med Basse (border collie) et held at jeg har haft ham i mit liv.

Sender dig en stor krammer helt derover til Skive

Link til indlæg
Del på andre sites