Gæst Bilbo Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 Fredag aften blev min dejlige hund Bilbo meget dårlig. Bilbo har gennem mange år haft problemer med at han dannede sten i blæren, og har været oprereret to gange. Sidste gang, som nu er ved at være nogen år siden, fandt de en knude som de ikke mente betød noget, men jeg skulle holde øje med den ikke blev større. Den er så for lang tid siden begyndt at vokse, og han har fået flere. Derudover har han gennem længere tid haft lidt vanskeligt ved, at sluge sin mad, så jeg blødte maden op for ham. (havde selv en mistanke om knuder i spiserøret) Fredag da jeg kom hjem efter at ha været i sønderjylland med hesten, var Bilbo meget dårlig. Havde 40,1 i temp. Beslutningen blev hurtigt taget, jeg kørte til dyrlægen og fik min elskede hund aflivet. Jeg har haft Bilbo i 14 år, og han har betydet alt for mig. Hjulpet mig igennem så mange sværre perioder og fulgte mig hvor jeg gik hen. Jeg har det så forfærdeligt, og kan ik forestille mig jeg blir glad igen. Jeg begravde ham i haven lørdag og skulle til bryllup senere. Sad til det mest fantastiske bryllup og ville hellere hjem hvor jeg kunne tude. Jeg har en hvalp som jeg også er glad for, men han kommer aldrig helt derind hvor Bilbo nåede mig. Jeg er så ked af det. Tuder konstant. Min dejlig hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Det gør mig meget ondt! Har selv prøvet det - der er intet som en gammel hund, der har været med en gennem tykt og tyndt. Selv om du aldrig får helt samme forhold til en hund igen, kan det godt komme tæt på. Min nuværende hvalp/unghund på 13 måneder er den tredie siden min gamle hund, Bo døde, men den jeg har haft det tætteste forhold til siden Bo. Måske når Oluf er en gammel gut, kan vi læse hinandens tanker ligesom Bo og jeg kunne. Jeg ønsker det samme for dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Det gør mig ondt... RIP Bilbo :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 RIP Bilbo :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Hav det godt i hundehimlen Bilbo. Det gør mig ondt at høre, det er bare det allerværste, når vi skal sige farvel til de højtelskede kræ.:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Gør mig rigtigt ondt. :ae: Rigtig mange tanker og knus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Det er ualmindeligt hårdt at miste en gammel hund, fordi man næsten var i symbiose med den. Men hvalpen skal nok på et tidspunkt få sit eget værelse i dit hjerte. Det bliver aldrig Bilbos værelse, men et lige så godt og dejligt rum alligevel. Bare vent. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Jeg føler med dig, og forstår dit savn så godt. Men 14 år med en elsket hund er en gave, som slet ikke er alle forundt, men det gør jo ikke sorgen mindre. Jeg har selv een på lidt over 12 år og fatter ikke at pludselig kan den tid komme for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Åh det gør mig ondt:cry: Det bliver en hård tid at komme igennem, men det skal nok gå. Og den lille du har nu, vil få sin helt egen plads i dit hjerte Sov sødt Bilbo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Det gør mig ondt! :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Juice Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Det gør mig rigtigt ondt at du har mistet din dejlige Bilbo :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bilbo Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Mange tak alle sammen. Jeres ord varmer. Jeg er bare så tom, orker ingen ting. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Rip :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret September 19, 2012 Rapporter Share Besvaret September 19, 2012 Det går mig ondt :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst boble Besvaret September 20, 2012 Rapporter Share Besvaret September 20, 2012 det gør mig ondt... men husk at >>sorg er kærlighed der er blevet hjemløs<< Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret September 21, 2012 Rapporter Share Besvaret September 21, 2012 Det gør mig ondt. R.I.P. Smukke Bilbo og kom godt hen over regnbuebroen. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ft spaniel Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Når jeg tænker på Bilbo, kan jeg huske vores formiddag med hundeclairvoanten, huske at han blev 'storebror' til en grand danior Gandalf, har fulgt dig land og rige rundt, og givet dig mange hyggestunder med ham. Jeg smiler, han var en skide god hund, og et held du har haft mulighed for at have lært ham at kende, og han ville være din ven. Sådan har jeg det med Basse (border collie) et held at jeg har haft ham i mit liv. Sender dig en stor krammer helt derover til Skive Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Jeg har en hvalp som jeg også er glad for, men han kommer aldrig helt derind hvor Bilbo nåede mig. Jo, det skal den lille hvalp nok med tiden. Han kommer bare dertil ad en anden vej end Bilbo. Tro mig, enhver hund kender Hjertevejen. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bailey_f1 Besvaret Oktober 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 9, 2012 Det gør mig ondt :ae: Kommer til at tænke på, hvordan jeg selv vil få det, når min går bort. (Hun er kun 4½, så der er forhåbentlig mange år endnu) Jeg har haft nogle hunde efterhånden (7), men INGEN som Bailey - det bliver svært ! Får klump i halsen hver gang RIP Bilbo. God tur over regnbuebroen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts