Hop til indhold

Billedtråd oktober 2012


Claudia2500
 Share

Recommended Posts

Gæst bonniemaria
Hvor er hun smuk, hvilken blanding er hun?

 

Tak! Hun er en blanding af dansk/svensk gårdmandshund og cocker spaniel - den eneste hvalp fra kuldet der ikke lignede cockeren :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 296
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst bonniemaria
Det forstår jeg godt at du gør. Det er fantastisk at tage billeder af ens smukke hunde. Så bliv du endelig ved med det og husk at vise hende frem her inde...

 

Ja, jeg synes simpelthen det er så hyggeligt. Jeg venter skam også bare på at søsteren kommer hjem med det gode kamera så jeg kan få taget nogle nye billeder af hende :) selv om vejret her ikke rigtig er til udebilleder..

Link til indlæg
Del på andre sites

Skønne billeder :hjerte: Hvordan gik turen i forhold til andre hunde?

 

Vi var pro til at undgå dem. Vi gik ikke på stierne, men ude i noget mose-halløj, ved en lille å, ad en dyresti og var også ude på engen/marken/det åbne, men holdt os i et hjørne.

Det var jo varmt og godt vejr, så jeg var vist det eneste menneske i gummistøvler, så derfor var vi også i fred hvor der var mudder. :mrgreen:

Jeg var meget direkte i mit kropssprog, vi gik demonstrativt den anden vej når nogen kom nær, så folk fattede en hårfin og holdt sig væk. Hundene ligeså, det skete et par gange at en løs hund kom masende igennem krattet. Så sagde jeg bare "Nej" i min mest autoritative stemme og lavede stoptegn, og så skyndte de sig at smutte igen. :-D

 

Kun én gang kom en hund så tæt at Taiki brummede, men den gik bare videre.

 

Dens ejer skulle da lige være næsvis og sige "Haha, hvem bestemmer?" og jeg misforstod hende først og svarede "Det ved jeg ikke, det er jo DIN hund?" - hun blev fornærmet og gik videre straks, først bagefter dæmrede det for mig at hun hentydede til Taiki. :mrgreen:

Det er da noget underligt noget at udtale sig om, efter 5 sekunders observation. Hun aner jo intet om den bagage han har og ærlig talt, at han nøjes med at brumme surt viser med tydelighed, at han godt ved, at jeg lukker for skoven hvis han flipper ud (så var vi taget hjem igen!). Så hun skal da bare tie stille. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måtte altså vise denne video.. Nogle af de lyde som han kommer med lyder fuldstændig som når jeg prøver at få Inca til noget når hun er træt ^^ Hun snakker meget, men knurrer dog ikke på den lidt aggressive måde denne hund gør det...

 

 

 

Jeg mener nu bestemt ikke den knurrer aggressivt, men sød er han fandme :lun: Og ja, dét er blandt 1 af glæderne ved en stor hund! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

weeeee nu kan jeg også være med....:banan:

 

Billedserie med tossede udtryk :klap:

 

 

[ATTACH=CONFIG]97459[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]97457[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]97458[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]97456[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]7455[/ATTACH]

 

Og en eller anden, hjølp lige blondinen, hvordan er det nu man laver billederne større?? :hmm:

 

Cool :banan: Tillykke med det nye kamera, sig endelig til hvis du lærer nogle tips og tricks :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det slog mig lige, at det er utrolig længe siden jeg har taget billeder af kenzo katten, håber kattehadere bærer over med at jeg lige poster et par billeder :-D

 

Kenzo har fået den vildeste vinterpels, inde bag ved er han faktisk en rigtig slank kat, hvilket han bestemt ikke ligner på billeder:

 

IMG_0638.JPGIMG_0635.JPG

 

Duffys yndlingsplads, og hvis vi ikke gider at sidde sådan, skraber hun på benene ind til vi makker ret (jaja hun har forlængst overtaget magten herhjemme :mrgreen:

 

IMG_0617.JPG

 

Synes det her billede er så sødt af Duffy og hendes far:

IMG_0606.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Det slog mig lige, at det er utrolig længe siden jeg har taget billeder af kenzo katten, håber kattehadere bærer over med at jeg lige poster et par billeder :-D

 

Kenzo har fået den vildeste vinterpels, inde bag ved er han faktisk en rigtig slank kat, hvilket han bestemt ikke ligner på billeder:

 

IMG_0638.JPGIMG_0635.JPG

 

Duffys yndlingsplads, og hvis vi ikke gider at sidde sådan, skraber hun på benene ind til vi makker ret (jaja hun har forlængst overtaget magten herhjemme :mrgreen:

 

IMG_0617.JPG

 

Synes det her billede er så sødt af Duffy og hendes far:

IMG_0606.JPG

 

:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Er du sød lige at hoppe op på bænken, så jeg liiiige kan tage et par billeder af dig...

Intet problem for Caia, som bare sætter sig og glor:lun:

 

Mereefteraringr2012227.jpg

 

Elsker den hale der:hjerte:

 

Mereefteraringr2012220.jpg

 

Hel profil billede, det er sjældent at jeg får sådanne billeder

 

Mereefteraringr2012199.jpg

 

Aj, jeg tror jeg har fundet noget, så jeg graver altså liiiiiige:cool:

 

Mereefteraringr2012191.jpg

 

Jeg tror rent faktisk at hun nyder det, det ser sådan ud:klap:

 

Mereefteraringr2012174.jpg

 

Yndlingslegetøj

 

Mereefteraringr2012138.jpg

 

Det er skisme svært at kaste legetøj, og samtidig nå at tage et action billede:genert:

 

Mereefteraringr2012118.jpg

 

Uhm, det er hyggeligt det her!

 

Mereefteraringr2012098.jpg

 

Smååååk;-)

 

Mereefteraringr2012070.jpg

 

Jeg HAAAR den!!!

 

Mereefteraringr2012063.jpg

 

Læg mærke til poterne, de er lige på stregen.

 

Mereefteraringr2012062.jpg

 

Jump

 

Mereefteraringr2012057.jpg

 

Der er den smukke hale igen:lun:

 

Mereefteraringr2012052.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

weeeee nu kan jeg også være med....:banan:

 

Billedserie med tossede udtryk :klap:

 

 

[ATTACH=CONFIG]97459[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]97457[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]97458[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]97456[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]97455[/ATTACH]

 

Og en eller anden, hjølp lige blondinen, hvordan er det nu man laver billederne større?? :hmm:

Dobbeltklik på billederne og vælg størrelse

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...