Hop til indhold

Er ulven tilbage?


Umulia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 395
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst The dogfather
Jeg synes det er helt fantastisk hvis vi kunne få ulve tilbage i Danmark - så længe de bliver ovre i det der Jylland :mrgreen:

 

Tror dog det har været en slidt gammel ulv, som egentlig bare er kommet til Danmark for at dø. Desværre.

 

Dude....WTF?:mrgreen:....

 

Jeg synes det ville være fantastisk med orkan Julen over...bare den holder sig til sjælland...:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Beaglepack

Hvorfor skulle ulven havde været alene? - hmm det tror jeg faktisk ikke den har. Ulve er flokdyr og kan trække meget langt over stor afstand. Ulven der blev spottet i Sønderjylland for nogen tid siden og siden forsvandt - det kunne jo meget vel havde været den man nu har fundet i Thy. Jeg håber der er flere - syntes det er rigtig spændende hvis de skulle være på vej tilbage her i DK

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig at se vil en ulvebestand i Jylland give hele området en større risiko for rabiesspredning, når man kender til deres store vandreområdet.

Sjovt det havde jeg slet ikke tænkt på..:hmm:

 

Har altid kun haft flagermus i tankerne når snakken kom på rabies i dk, ved mine forældres sommerhus er der en del flagermus så vi har altid vaccineret hundene, af den årsag...:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min første indskydelse på det utydelige foto er schäfer, synes omridset ligner meget med lange øren og hals. Spændende om det bliver opklaret hvad det er :-D

 

 

Har så lige set inde på Bossie`s efterlysningsside på fb, at der er en der har talt med den person der tog billedet og fået at vide, at billedet er over en måned gammel :???:...men det er først kommet frem nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985
Jeg tror det er en chupacabra eller hvad den hedder, den der bandit som suger geder...:mrgreen:

 

Det sjove er, at det faktisk direkte oversat også betyder "gedesuger" :D

Da jeg hørte om det første gang, som barn og fik oversættelsen, troede jeg det var en slags trimmer til geder...for vi ved jo hvor UTROLIGHT pelsede DE er :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Helle1985
Ja, jeg var også noget skeptisk indtil jeg så billedet, men den er vist go' nok.

 

Jeg er også ved at være godt og grundigt overbevist! Det er ihverfald ikke en Husky, som den forrige (altså ikke den, der blev fundet død).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det sjove er, at det faktisk direkte oversat også betyder "gedesuger" :D

Da jeg hørte om det første gang, som barn og fik oversættelsen, troede jeg det var en slags trimmer til geder...for vi ved jo hvor UTROLIGHT pelsede DE er :D

 

Meget pelsede...de skal simpelthen have suget underulden ud..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...