Hop til indhold

Hvad bliver du aaaaaltid spurgt om?


Buddha
 Share

Recommended Posts

Den har vist været her før, men den er stadig sjov - hvad siger/spørger folk altid om når de møder din/e hund/e??

 

 

Mine:

 

Bruger du ikke vildt meget tid på pelspleje? (her har manden opdateret sit svar: Nej. Det ordner konen :lol:)

Hvor er de smukke.. (her sætter Egon så gerne i et hvin og så kan nogle mennesker godt se lidt skeptiske ud :oops:)

Hvad er det for en hund? (Panter)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 193
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Er det en blanding mellem chinese crested og en puddel?"

"Ser den sådan ud naturligt"

"Er det en schnauzer eller en puddel?"

"Skal den se sådan ud"

"Ej hvor er den grim"

"Ej hvor er den sej?!"

"Hvad er det for en"

"Sød puddel"

"nuttet schnauzer"

"kæft der krudt i"

":sjov:"

"klipper du den selv"

"er det sådan en fin racehund?"

"hun... hun... hende... hendes.. hun.. "det altså en dreng" " okay, men hun er nu sød..."

"Kan den se noget"

"Klipper du den selv?" "ja" "Hvorfor?" "Jeg synes det pænt" "hmm"

"Det er altså en sød puddel"

 

 

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er den blandet af?

 

For brune labber er åbenbart ikke så almindelige endnu :lol:

 

Du må bo et meget underligt sted:genert: Brun lab har (desværre for den) været meget populær de sidste mange år. Desværre, fordi folk avler brun på brun, for at få brune hvalpe og tjene penge.. Det gør bare at de brune bliver lysere og lysere:( (der skal noget sort indover, og ja Luna er for lys.) Og sundheden ryger ud af vinduet:???:

 

Og herude har jeg set 4-5 brune labber udover Luna

 

*******************************************************

 

"Er det en vizsla?" har vi hørt et par gange. Første gang, da Luna var hvalp og så et års tid senere. Samme dame, der spurgte:lol:

 

"Hun er da ikke så gammel, hva?" Og når man så svarer at hun er 9 år: "Nå, DET kan man altså ikke se!"

Link til indlæg
Del på andre sites

"Det ligner en ræv!"

"Det er mikkel ræv!"

"Ej se mor, man må da ikke have en ræv?!"

"Ih hvor er den flot"

"Hvad er det for en race?" "Det er en Shiba" "HVAD?" "En shiba!" "dem har jeg aldrig hørt om før". (De siger seriøst ALLE "hvad"? De kan sgu ikke forstå det første gang:sjov:).

"Hey! Er det ikke sådan en slædehund?"

"Bliver den ikke større?"

"Er det en hvalp?" "Nej hun er over 2 år.."

"Ej hvorfor kan den ikke gå løs"

"Se! Den kan ikke finde ud at komme tilbage med pinden/bolden"

"Ej hvor er den sød"

 

For det meste så får jeg den med ræven og slædehunden. :engel: Kan godt blive lidt trættende at svare på det!

Link til indlæg
Del på andre sites

"Er det en blanding mellem chinese crested og en puddel?"

"Ser den sådan ud naturligt"

"Er det en schnauzer eller en puddel?"

"Skal den se sådan ud"

"Ej hvor er den grim"

"Ej hvor er den sej?!"

"Hvad er det for en"

"Sød puddel"

"nuttet schnauzer"

"kæft der krudt i"

":sjov:"

"klipper du den selv"

"er det sådan en fin racehund?"

"hun... hun... hende... hendes.. hun.. "det altså en dreng" " okay, men hun er nu sød..."

"Kan den se noget"

"Klipper du den selv?" "ja" "Hvorfor?" "Jeg synes det pænt" "hmm"

"Det er altså en sød puddel"

 

 

 

:lol:

:sjov::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du må bo et meget underligt sted:genert: Brun lab har (desværre for den) været meget populær de sidste mange år. Desværre, fordi folk avler brun på brun, for at få brune hvalpe og tjene penge.. Det gør bare at de brune bliver lysere og lysere:( (der skal noget sort indover, og ja Luna er for lys.) Og sundheden ryger ud af vinduet:???:

 

Og herude har jeg set 4-5 brune labber udover Luna

 

*******************************************************

 

"Er det en vizsla?" har vi hørt et par gange. Første gang, da Luna var hvalp og så et års tid senere. Samme dame, der spurgte:lol:

 

"Hun er da ikke så gammel, hva?" Og når man så svarer at hun er 9 år: "Nå, DET kan man altså ikke se!"

Jeg tror også lidt det handler om, at dem der spørger stort set altid er ældre mennesker. Da de var børn, var det nok mest normalt med de gule og de sorte, kunne jeg forestille mig.

Link til indlæg
Del på andre sites

"Hvad er det for en race?" "Det er en Shiba" "HVAD?" "En shiba!" "dem har jeg aldrig hørt om før". (De siger seriøst ALLE "hvad"? De kan sgu ikke forstå det første gang:sjov:).

 

Haha, det er rigtigt! Når man har gentaget "Shiba" 7 gange og de stadig ser forvirrede ud og gentager "En hvad?" fristes man næsten til at svare "en lidt usædvanlig labrador". :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

"Er det sådan en mini lassie?"

"Hvor gammel er den?", "6 år", "ok, troede det var en hvalp!"

"bliver den virkelig ikke størrere?"

Og når vi går tur sammen med Tiki (collie på 1 1/2 år) "ej, er det mor og datter?" for en fjantet teenage collie som knapt er ude af hvalpepelsen må jo være ældre end en midaldrende gråmule - den er jo dobbelt så stor! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja! Flere gange! :damn:

 

Kan godt se et PAR ligheder, men alligevel? :rolleyes:

 

Ja det er skægt. De fleste kan naturligvis godt regne ud at det nok bare ligner en ræv lidt, men jeg har faktisk fået spørgsmålet i ramme alvor af en voksen (hint, hvis den har krøllet hale og går pænt i snor, så er det næppe en ægte ræv).

Men det er nu super nuttet med små børn der er helt vilde efter at få lov at klappe "Mikkel Ræv" :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat

Er den født med bar numse? (næ men det ville jeg ønske den var)

 

Er det det man kalder en nøgenhund?(nej..Du kan nok se den ikke er helt ægte..Det var kun dens mor der var en nøgen hund, faren var en pelshund)

 

En Löwchen siger du..lille løve... er den så i familie med løverne?(nej..mere i familie med edderkopper..KAn du se den er ved at skifte ham?)

 

Erdet en form for terrier? næ..ligner den en terrrier.Du ved stiv hale stive ben..

Men er det så en schnauzeragtig hund? Næ det er en selskabshund..

Åh..du mener ligesom dem Ghita Nørby har?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stellestar

"er det en amstaff???"

"hvad er DET????"

"den ligner næsten en tiger!"

"ejjjj hvor er han bløøøøød!!"

"jamen, er det ikke en amstaff når den er så stribet?"

"hvad er han for en" - "en boxerblanding" - "så en amstaff??" - "neeeej, en BOXERblanding" - "så altså en amstaff??!" - "øjhh nej???"

 

I Aalborg kan en hund med brindle pels åbenbart KUN være amstaff...

Link til indlæg
Del på andre sites

Eris, i det mindste er det ikke halvt afhvert :lol:

 

Undre mig altid over folk spørg om det er halvt puddel/halvt chinese crested, for alle ved jo at når en hunder halvt af hver, så er den bogstavelig talt halvt af hver? :lol:

 

 

Ellers rimelig cool du har en tam ræv :cool:

 

Ja det er sgu ret cool! :cool:

Tror mit nye standard svar skal være "jamen det er da også en ræv!" :lol:

 

Er det sådan en her du har? :slem: Når man har sådan et fantastisk talent i paint, så bliver man jo også nødt til at bruge det! :fornaermet: Der findes jo ikke nogen halv/halv hund i virkeligheden, så man bliver jo nødt til selv at lave dem. :klap:

poodle 2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, folk er sjove:) Jeg bliver mest spurgt om mysla er en mini collie eller bare generelt hvad hun er for en race. Eller hvis jeg har begge med om de er mor og datter. Og når jeg har mysla med i træningssammenhæng/messe eller lignende, så er der STENSIKKERT en eller flere hundemennesker, der måbende konstaterer at hun er en islandsk fårehund der ikke gør konstant! haha, de skulle bare vide;)

 

Det oftest stillede spørgsmål jeg har fået med sheila, må være at hun da vist ikke var så gammel, hehe. De stoppede først med det efter hun blev 9 år. Og så er jeg bleve spurgt mange gange om hvilken blanding hun var og om hun ikke skulle have hvalpe, for det var lige sådan en rolig sød hund de gerne ville have! Igen, de skulle bare vide, hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha Eris, det sgu tæt på :slem:

 

Bortset fra min ikke har krøller :lol:

 

 

Schnauzer ligheden var jeg gået med til, hvis han havde været klippet kort, men når nu han er i løveklip :hmm:

 

...........

 

Ja hah, næste gang "Gud ved du, hvad. Jeg tror sgu du har ret, det ER da en ræv jeg har" :mrgreen:

 

Den sjældne race rævehund, lidt ala ulvehund :P

Link til indlæg
Del på andre sites

"Slap AF en hest"

 

"Skal den ikke ha' helt vildt meget at spise"

 

"Du har glemt sadlen"

 

"Den kan vel spise et helt rugbrød"

 

"Hold kæft hvor er den stor, hvor gammel er den"?

-10 måneder

"Blir den så STØRRE" :shock:

 

"Hvad vejer den, hvor høj er den"

 

 

Når man har valgt en race på størrelse med et menneske, så må man næsten forvente den slags udbrud, man blir god til bare at smile ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Victoria får ALTID

 

"HAN er da ikke ret gammel er han?"

og "Hvor er HAN fin"

 

Mig: "Tja...HUN er 4 år"...:mrgreen:

 

Pablo:

"Ham skal jeg nok blive gode venner med"....og her nøjes jeg med at tænke "fat nu bare at han ikke gider have dig rendende i haven, og det gider jeg egentlig heller ikke, for hele kvarteret kan høre min sure hund"...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...