Gæst stellestar Skrevet Oktober 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2012 I dag er en dag jeg nok aldrig kommer over. Det føles hvertfald ikke sådan. Zaki har altid været den dejligste hund overfor sin familie! Han har været en fantastisk mor-dreng... Men i aften måtte det slutte. Zaki var så sød og hengiven - men også meget overbeskyttende, specielt overfor mig. På et tidspunkt slog det klik i Zakis hjerne og han begyndte at blive mere aggressiv - først overfor andre hunde, så overfor alle dyr og i eftermiddags gik det så helt galt. Vi er hjemme i Herning på besøg og min faster kommer forbi. Zaki plejer at elske hende.... Men i dag - gik han til angreb.... Jeg kunne ikke få kontakt med ham, som jeg ellers altid kan... Det var slået helt klik i ham... Jeg slog ham over snuden med et kødben, han gav slip og faster "slap" med et ikke-gennemtrængende bid i overarmen. Det var dråben. Vi har gjort ALT for at arbejde med ham.. Men det var ikke første gang han var aggressiv overfor mennesker, men denne gang gik det bare over stregen. Zaki var syg, han fejlede noget psykisk og intet kunne vi gøre.... Zaki blev aflivet her til aften... Jeg tror aldrig jeg stopper med at græde igen. Jeg elskede ham med alt jeg havde i mig og mere til. Jeg hader den her dag... Det er så hårdt og jeg vrøvler afsted. Jeg føler alting var min skyld.... Han var mit alt! Sov godt Zaki <3 mor elsker dig højere end alt andet. Husk det, altid! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Føler med dig. Hvor det altså bare trist ved godt at det virker "umuligt" men du skal nok komme "over" det på et tidspunkt, og så tænker du bare på alle de gode tider med ham Kram til dig <3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stellestar Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Jeg har aldrig hadet mig selv så meget før... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
RunaDalby Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Hvorfor hader du dig selv? Det er der da slet ingen grund til? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 :ae: Ved slet ikke hvad jeg skal sige, det er jo en forfærdelig og rigtig trist situation... men det er ikke din skyld... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Åh nej ...det gør mig ondt, at høre. Du må ikke hade dig selv, I havde jo gjort hvad I kunne.:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Stakkels dig:( Du skal ikke bebrejde dig selv noget, men klappe dig selv på skulderen for at du har gjort alt du kunne. At Zaki havde en brist var ikke din skyld! Det tager tid at komme ovenpå igen, men som tiden går vil det blive lettere at håndtere, og en dag i fremtiden, vil du se tilbage på tiden med Zaki og kun huske de gode og glade ting. til dig:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Det var det rigtige at gøre. Men det ændrer ikke på at det føles modbydeligt. Mine bedste tanker til jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Jeg føler med dig og lige nu er alt forvirret , bebrejdende og urimeligt for dig. Men du skal huske Zaki for jeres gode oplevelsder sammen og hverken Zaki eller dig kan bebrejdes sygdomme, der gør dyr for vanskelige.Godt skaden ikke blev større. Og husk, hvis adfærdsændring giver sådanne virkninger, vil hunden jo leve i en verden , hvor den ser farer allevegne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Åh din stakkel - har desværre stået i stort set samme situation med min gamle coton. Mange tanker herfra:bighug: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Jeg har aldrig hadet mig selv så meget før... Men du må også tænke at Zaki ikke havde det godt, når han begyndte at reagere som han gjorde. Nogle gange er det det bedste at give dem fred :ae: Der er ingen grund til at hade dig selv - er sikker på Zaki leger med alle de andre hunde ovre på den anden side :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2012 Varme tanker herfra :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: Det lyder som om du gjorde det helt rigtige - ikke mindst for Zaki, der nu har fået fred. RIP Zaki Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
caro2001 Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Jeg har aldrig hadet mig selv så meget før... Du har jo taget den rigtige beslutningen:cry: Sov sødt smukke Zaki:megaked: Hvornår er det du får Soja hjem? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Oktober 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 27, 2012 Mange tanker herfra! Du gjorde de rigtige :mangetusindekrammer: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Oktober 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2012 Det gør mig ondt. En rigtig træls situation, men du har bestemt gjort hvad du kunne. For nogle hunde slår det bare klik. Min forældre havde en springer spaniel som ikke blev andet end et par år. Lige pludselig slog det bare klik og dyrlægen sagde at der var ikke noget de kunne have gjort. R.I.P. Zaki og god tur over regnbuebroen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Søs Besvaret November 3, 2012 Rapporter Share Besvaret November 3, 2012 Du tog den rigtige beslutning. Kærlige tanker herfra :ae: Sov sødt Zaki ♥ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts