Hop til indhold

den værste dag i mit liv!!!


Gæst stellestar
 Share

Recommended Posts

Gæst stellestar

I dag er en dag jeg nok aldrig kommer over. Det føles hvertfald ikke sådan.

Zaki har altid været den dejligste hund overfor sin familie! Han har været en fantastisk mor-dreng... Men i aften måtte det slutte.

 

Zaki var så sød og hengiven - men også meget overbeskyttende, specielt overfor mig. På et tidspunkt slog det klik i Zakis hjerne og han begyndte at blive mere aggressiv - først overfor andre hunde, så overfor alle dyr og i eftermiddags gik det så helt galt. Vi er hjemme i Herning på besøg og min faster kommer forbi. Zaki plejer at elske hende.... Men i dag - gik han til angreb.... Jeg kunne ikke få kontakt med ham, som jeg ellers altid kan... Det var slået helt klik i ham... Jeg slog ham over snuden med et kødben, han gav slip og faster "slap" med et ikke-gennemtrængende bid i overarmen. Det var dråben. Vi har gjort ALT for at arbejde med ham.. Men det var ikke første gang han var aggressiv overfor mennesker, men denne gang gik det bare over stregen. Zaki var syg, han fejlede noget psykisk og intet kunne vi gøre....

Zaki blev aflivet her til aften... Jeg tror aldrig jeg stopper med at græde igen. Jeg elskede ham med alt jeg havde i mig og mere til.

Jeg hader den her dag... Det er så hårdt og jeg vrøvler afsted. Jeg føler alting var min skyld....

Han var mit alt!

 

Sov godt Zaki <3 mor elsker dig højere end alt andet. Husk det, altid!

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels dig:( Du skal ikke bebrejde dig selv noget, men klappe dig selv på skulderen for at du har gjort alt du kunne. At Zaki havde en brist var ikke din skyld!

 

Det tager tid at komme ovenpå igen, men som tiden går vil det blive lettere at håndtere, og en dag i fremtiden, vil du se tilbage på tiden med Zaki og kun huske de gode og glade ting.

 

:bighug: til dig:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg føler med dig og lige nu er alt forvirret , bebrejdende og urimeligt for dig.

Men du skal huske Zaki for jeres gode oplevelsder sammen og hverken Zaki eller dig kan bebrejdes sygdomme, der gør dyr for vanskelige.Godt skaden ikke blev større. Og husk, hvis adfærdsændring giver sådanne virkninger, vil hunden jo leve i en verden , hvor den ser farer allevegne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har aldrig hadet mig selv så meget før...

 

 

Men du må også tænke at Zaki ikke havde det godt, når han begyndte at reagere som han gjorde. Nogle gange er det det bedste at give dem fred :ae:

 

Der er ingen grund til at hade dig selv - er sikker på Zaki leger med alle de andre hunde ovre på den anden side :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør mig ondt. En rigtig træls situation, men du har bestemt gjort hvad du kunne. For nogle hunde slår det bare klik. Min forældre havde en springer spaniel som ikke blev andet end et par år. Lige pludselig slog det bare klik og dyrlægen sagde at der var ikke noget de kunne have gjort.

 

R.I.P. Zaki og god tur over regnbuebroen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...