Hop til indhold

Yndlings race??


Gæst caro4805
 Share

Recommended Posts

Gæst caro4805

Hej allesammen!!

 

Hvad er jeres yndlings hunderace??

Mine er Labrador, golden retriever og shetland sheepdogs!! :mrgreen:

Hvad med jer?? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

De to jeg har Sort spids og Kleiner Münsterländer :hjerte:

 

Og så her jeg en stor svaghed for en masse andre spidshunde, især Siberian Husky, Malamut, Shiba og Akita Inu. De er efter min mening alle MEGET smukke og dejlige hunde, men de passer ikke til vores familieliv.

 

Field Trial Springer Spaniel, Irsk setter og Wizla er også skønne hunde - en af dem kunne jeg måske endda overveje at få en gang :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

En gang shih Tzu altid Shih tzu

 

CIMG6837.jpg

 

Her vil altid være en eller flere shih tzuér

Dog er jeg vild med både bordercollier og Storpudler, og kunne sagtens se dem som en del af husstanden, hvis jeg engang flytter hen hvor jeg må have dem , lige ny nyder ejg bare de to fjolle hoveder jeg har tilladelse til :-D

 

CIMG6719.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Helt klart schæferen! Inden for den rene avl, er det den grå eller sorte der stjæler mit hjerte. Den smukkeste i verden er naturligvis en blanding af almindelig og hvid schæfer - burde helt klart være en "race":blink:

 

Skulle det ikke være en schæfer, måtte det blive golden af jagtlinier. Og så har jeg altså noget med corgier:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har altid haft noget med eurasieren. synes det er en smuk hund.

generelt er jeg vild med alle hunde. især af de større racer. især de bamsede typer som bernersennen, samojed, newfoundlænder osv.

elsker alle hunde, og er facineret af de fleste. dog er det ikke alle selv jeg ville kunne holde, som f.eks. malamut, husky racerne. selvom det er nogle af de smukkeste:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt klart schæferen

 

Zeus er min første egen schæfer (er ellers vokset op med dem - allesammen de skønneste hunde, og der kan vel tælles i hvert fald 4 gennem min barndom, flere på en gang). Før ham havde jeg labrador

Har været ude og overveje hvad en evt. nr 2 skulle være - men kommer det dertil bliver det nok også en schæfer. Det er nok den race der passer mig bedst, selvom den race også har sine udfordringer. Men det har de fleste racer jo.

 

Skal der en hyggehund til, bliver det en berner sennen, som jeg egentlig også er meget forelsket i. Men ikke en hund jeg skulle have hvis jeg kun kunne have een. Men skal helst snakke med den, hvis jeg møder sådan een...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...