Gæst Any Skrevet November 8, 2012 Rapporter Share Skrevet November 8, 2012 Hejsa På vejne af min søster sætter jeg dette opslag - En sidste chance for denne hund inden han aflives Familien er blevet forøget med 2 små børn i rap og der er ikke nok tid til hunden længere Han er en smuk stor blandingshund - kastreret. Han er en blanding af border collie og alaskan malamute og er derfor en meget aktiv og krævende hund. Han har ikke lært så meget, men han er faktisk utrolig lærenem og samarbejdsvillig - helt klart meget bordersind, men bliver ikke så nemt stresset som borderen og fungerer derfor fint sammen med børn (hvis de kan tåle at han er lidt overglad til tider). Han er fem år gammel og ville kunne blive en formidabel familiehund hvis der er tale om en familie der har erfaring med hunde (især border collien). Han skal dog have plads både udendørs og indendørs eller i hvert fald røres meget og have mulighed for at bruge hovedet. Håber rigtig meget at der er nogen som kunne tænke sig denne smukke hund for han er virkelig dejlig, men desværre også lidt forsømt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Han lyder godt nok skøn! Og hvor er han smuk! Håber I finder et godt hjem til ham, ville ønske vi lige kunne finde plads til ham, han er jo lige en blanding for os Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Sikke da en smuksak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Dejlig hund:lun: Prøv at sætte ham på aktive dyrevenner også. De findes på facebook eller nettet, og har et kæmpe netværk! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Fluffykins Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Iiih han lyder meget som min fremtidige ønskehund - håber virkelig at han Hurtigt kommer ud til et godt hjem, som kan opfylde hans behov Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luciente Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Så smuk:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Jeg skal nok forhøre mig rundt omkring, men prøv også facebook gruppen : Giv mig et nyt kærligt hjem. Hvor befinder han sig henne i landet og kan han med andre hunde og katte ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Iben B Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Man afliver ikke en hund man ikke kan have længere. Hvis man ikke selv kan få den omplaceret, så kontakter man et internat. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Sikke en smuksak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Man afliver ikke en hund man ikke kan have længere. Hvis man ikke selv kan få den omplaceret, så kontakter man et internat. Ganske enig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Potemis Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Enig. Aflivning er efter min mening kun noget der skal bruges hvis dyret er uhelbredeligt syg med smerter, har nedsat livskvalitet eller er enormt aggressiv og ikke duer til omplacering.. en sund hund skal have et nyt hjem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dina Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Enig. Aflivning er efter min mening kun noget der skal bruges hvis dyret er uhelbredeligt syg med smerter, har nedsat livskvalitet eller er enormt aggressiv og ikke duer til omplacering.. en sund hund skal have et nyt hjem. Og allerhelst et hjem, hvor man ikke pludselig kasserer ham igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 8, 2012 Rapporter Share Besvaret November 8, 2012 Åhr, var det ikke ham, der skulle aflives hos dyrlægen af første ejer, hvor du fik ham reddet? Eller husker jeg forkert? Øv, at det skal ende sådan... Men jeg må istemme mig med de andre: Internat! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Any Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Det var ham jeg 'reddede' i sin tid. dengang var han kun en 'lille' hvalp og havde allerede været to andre steder i sit liv. Det er så trist at nogle hunde skal have sådan et liv og især så dejlig en hund som ham her. Ville ønske folk tænkte sig mere om inden de blandede hunderacer, for ham her er et godt eksempel på hvordan det ofte kommer til at gå for 'uheldige' blandinger. Der er ikke mange der kan rumme en hund som ham, når han er så stor, aktiv og har brug for en ejer med god erfaring. Spørg endelig omkring for jeg ville sådan ønske at han fik et dejligt hjem - han er alt for ung til at blive aflivet Tak for rådene om fb og de andre sider...jeg lægger straks opslag derind også... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Any Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 PS: Jeg tror ikke han kan klare at være på internat. Han er ikke robust nok til at tage sådan en tur for han er meget kontaktsøgende og kærlig og ville slet ikke kunne holde til at være så meget alene og sammen med fremmede mennesker. Hvad hvis han kommer til at stå der længe? Vil meget gerne høre jeres opfattelse af internater og om I tror han ville få en større chance for at komme videre af det... Nå ja og angående katte så har han ikke den store erfaring, men andre hunde er han rigtig god til, men man skal kunne stoppe hans leg når de andre hunde bliver trætte for han har ingen stopklods selv - igen det der med at have erfaring med border sindet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Hvor i landet befinder Kenzo sig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Kaya & Mette Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Kan se hos Aktive Dyrevenner at han er i Maribo, Lolland. Krydser fingre for at smukke Kenzo finder et dejligt forever home Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 10, 2012 Rapporter Share Besvaret November 10, 2012 Kan se hos Aktive Dyrevenner at han er i Maribo, Lolland. Krydser fingre for at smukke Kenzo finder et dejligt forever home Tusinde tak for info ...ja, også krydsede fingre herfra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 17, 2012 Rapporter Share Besvaret November 17, 2012 Hvordan går det...har Kenzo fået nyt hjem ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ztreg Besvaret November 26, 2012 Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 Ren nysgerrighed... Hvordan går det med Kenzo...? :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret November 26, 2012 Rapporter Share Besvaret November 26, 2012 Kan se, at der den 19 nov. er en opdatering på Kenzo inde på Aktive Dyrevenner om, at han så godt som, har fået nyt hjem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LeneogBella Besvaret November 28, 2012 Rapporter Share Besvaret November 28, 2012 Hej pyha, det er godt, for ellers må de da bruge et internat, og IKKE bare aflive en hund!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts