Dinah Skrevet November 9, 2012 Rapporter Share Skrevet November 9, 2012 Stakkel Disney har to løbetidspiger i huset. Igår, da jeg ikke var hjemme (resten af familien VAR hjemme) humpede han dem vist ret meget og til sidst satte min datter ham i bur. Han var svulmet en del op og havde egentlig forventet at den var "kravlet ind" i nat, men den er stadig hævet. Hvad skal jeg gøre? Jeg har ikke ret meget forstand på tissemænd:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Jeg ville tage til Dr. Dyr med sådan en... Kender kun til problem hos drengebørn og der betød det omskæring.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Det ser bestemt ikke normalt ud- afsted for en nærmerer undersøgelse. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Jeg har set det på Flaffy, der er den selv faldet ind igen. Det har også været , når han har været rigelig opstemt ved løbetid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 For mig ser det ud som noget stammer så blodet ikke kan løbe tilbage så penis får normelt størrelse .Og dette plejer at foregå hurtigt efter parring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Flaffy får det, hvis han har parret/humpet altså ikke rigtigt, så bliver penis irriteret og stumpen kan godt sidde ude, den er altid gået ind igen efter lidt tid. Selvfølgelig skal det da undersøges, hvis det varer længe. Jeg har bare set det flere gange, men kan godt se stumpen der stritter ud ser hævet ud. :hmm: Når de humper uden at parre rigtigt dutter de jo med penis og derved opstår irritationen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Når det har set sådan ud siden igår, så ville jeg altså også smutte til dyrlægen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Uf - har set det en gang hos en rotte og det endte i aflivning, håber Disney klarer den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Uf - har set det en gang hos en rotte og det endte i aflivning, håber Disney klarer den vi er næsten ikke en rotte, nå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Det har aftaget lidt i løbet af dagen, synes jeg - dog ikke helt inde, men ikke så rød og hævet. Tager ham med til politisk møde i aften, så han ikke humper pigerne:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Det sker også ved brutus når Bananna er i løbetid, og det kan tage nogle dage før det falder. Vores dyrlæge siger at det ikke er noget at bekymre sig om. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Det sker også ved brutus når Bananna er i løbetid, og det kan tage nogle dage før det falder. Vores dyrlæge siger at det ikke er noget at bekymre sig om. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Uh, jeg tror godt nok ikke jeg turde lade være med at tage til dyrlægen Men god bedring til ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Uh, jeg tror godt nok ikke jeg turde lade være med at tage til dyrlægen Men god bedring til ham Nu tager jeg ham med til politisk møde i aften, så jeg er sikker på, at han ikke belaster den mere. Dyrlægen har åben i morgen, så jeg afventer lige dertil:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
~Henriette~ Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Altså selve udseendet ser for mig normalt ud.. Wille kan også godt hæve ret meget op når Fadia eller andre lækre tæver dufter godt.. Men synes det er lige bekymrende at den har været SÅ hævet SÅ længe.. Så ja falder den ikke, så ville jeg bestemt tage til dyrlæge i morgen tidligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 wheeeee køligt vandbad hjalp- nu er den inde:banan: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Koldt vand hjælper altid på liderlige mænd:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Koldt vand hjælper altid på liderlige mænd:mrgreen: :slem::slem: nemlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret November 9, 2012 Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Det kunne jo være en hindring for at komme af med urinen, hvis det fortsatte. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2012 Det kunne jo være en hindring for at komme af med urinen, hvis det fortsatte. Ja, det har jeg holdt øje med, men det var intet problem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts