Hop til indhold

Viiipers are here


Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

Nååårh :hjerte: Jeg så dem på lille skærm på FB i går (telefonen), men de er da bare endnu mere nuttet på en større skærm :lun: Hit med flere billeder!!! :banan: Nå, ja, og tilllykke :mrgreen: (egoismen kommer naturligvis i første række, først krav om flere billeder, derefter lykønskning :cool:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 335
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ej nu har jeg det helt dårligt over at jeg fortalte den historie i torsdags!!!

Det var jo NETOP det der skete for Tiff!! What are the odds!

Dejligt at alt gik som det skulle og mor og børn har det godt. Spot og jeg glæder os til at se dem, når de er større!! :lun:

 

Ha ha - jeg tænkte på det maaaange gange i går Siri! Og tænkte Ej, men det sker jo ikke! Sært at man kan have så stærke mavefornemmelser og alligevel ikke lærer at stole på dem.... suk! Heldigvis gik alt jo som det skulle - men det er da sært ikke at vide, hvem der kom først og hvor lang tid, der gik i mellem og sådan.

 

Vi glæder os til at få besøg af jer begge! Og håber ikke, at resten af historien om Tiff gentager sig :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha - jeg tænkte på det maaaange gange i går Siri! Og tænkte Ej, men det sker jo ikke! Sært at man kan have så stærke mavefornemmelser og alligevel ikke lærer at stole på dem.... suk! Heldigvis gik alt jo som det skulle - men det er da sært ikke at vide, hvem der kom først og hvor lang tid, der gik i mellem og sådan.

 

Vi glæder os til at få besøg af jer begge! Og håber ikke, at resten af historien om Tiff gentager sig :megaked:

 

Resten af historien gentager sig ikke! Det er helt sikkert. Hun har det i øvrigt ok omstændighederne taget i betragtning.

 

Det er jo bare så langt ude at det sker netop som jeg har fortalt historien. Altså det er jo ikke normalt, Vilya for dælan :blink: Men hvor er det bare fantastisk at hun har klaret det hele selv og er så god en mor - det er til at blive helt rørt over :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige vejet dem igen - det har taget fint på hen over natten, pånær den største han, han har tabt 5 gr. Afventer lige til i aften og ser om det måske er min vejning, der ikke har været alt for god - han sutter i hvert fald fint. Jeg kan jo også have vejet ham lige efter stor mælketår i går....

Link til indlæg
Del på andre sites

Resten af historien gentager sig ikke! Det er helt sikkert. Hun har det i øvrigt ok omstændighederne taget i betragtning.

 

Det er jo bare så langt ude at det sker netop som jeg har fortalt historien. Altså det er jo ikke normalt, Vilya for dælan :blink: Men hvor er det bare fantastisk at hun har klaret det hele selv og er så god en mor - det er til at blive helt rørt over :lun:

 

Godt at høre, at det går godt - læste Nathalies blog og det er jo helt hjerteskærende altså :megaked: Hvordan går det med hvalpene?

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt at høre, at det går godt - læste Nathalies blog og det er jo helt hjerteskærende altså :megaked: Hvordan går det med hvalpene?

 

Det går super godt med hvalpene. De går ikke sammen med hende, men ser hende igennem gitteret. Det ville være for risikabelt at lade dem gå sammen, når nu hun har smerter. Men de ser ud til at trives og kan heldigvis vær meget sammen med de andre hunde i flokken! Ville ønske jeg skulle have en af dem - jeg er SÅ hvalpeskruk!! Heldigvis kan jeg savle lidt over dine og kramme dem, når de bliver gamle nok! Tror måske det bliver hårløse BC'er - de får slidt al pelsen af :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så dejligt at Villen er en god mor, men selvfølgelig er hun jo det :lun: Har drømt om knirkende hvalpe i nat.

 

Hvad er der sket med Tiff hunden? Lyder ikke rart?

 

 

Spot fik hvalpe med Tiff for 6 uger siden - Tiff havde også sådan en "hovsa-ud-af-det-blå" fødsel ligesom Vilya - meget mystisk!

Men for 1½ uge siden blev hun påkørt af en lastbil under hyrdning - hoften ude af led og bækkenet brækket tre steder. Heldigvis kunne de skrue hende sammen igen ser det ud til. Men meget uheldigt og tragisk!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går super godt med hvalpene. De går ikke sammen med hende, men ser hende igennem gitteret. Det ville være for risikabelt at lade dem gå sammen, når nu hun har smerter. Men de ser ud til at trives og kan heldigvis vær meget sammen med de andre hunde i flokken! Ville ønske jeg skulle have en af dem - jeg er SÅ hvalpeskruk!! Heldigvis kan jeg savle lidt over dine og kramme dem, når de bliver gamle nok! Tror måske det bliver hårløse BC'er - de får slidt al pelsen af :blink:

 

Hvor er det godt, at de har flere søde hunde! Det skal nok blive godt! Og kan godt forstå du er skruk - hun er en lækker, lille sag hende Tiff! (hun deler navn med min første pony :lun:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Tæven er hende, der ligger yderst til højre med sort næse på gruppebilledet - de andre er så hannerne. Den strandede sælhund er den trefarvede

 

Åhhh..... :lun:

 

Hvor er de bare fine.

Og du må i gang med at male den tricolor dreng sort/hvid, efterhånden som det brune kommer frem - Ellers er det tortur af mig :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...