Hop til indhold

Billedtråd, januar 2013


Buddha
 Share

Recommended Posts

Hvor ER de bare søde sammen :hjerte:

 

Er Dumle glad for sin lillebror? Hvor gammel er Dumle egentlig efterhånden?

 

Jeg har et svagt punkt for den Irske Setter :hjerte:

 

Tak skal du have. De nyder også hinandens selskab :-D

 

Ja, det er han. Til tider syntes han vist han er en anelse belastede, men når han så sover kan Dumle ligefrem finde på at gå hen og putte med ham... og så kan de enes om tyggeting, snusepletter og legesager. Det har vi ikke lige prøvet før, så det er bare fantastisk :-D

 

Dumle bliver 6år til marts.

 

Hvor er han bare fin CSDumle :lun: Ham vil jeg gerne møde en dag...

 

Tak skal du have. Det må du også gerne kan du tro :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 324
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så er der lidt nye Leah billeder. Hun ser vildt stor ud på billeder, men hun er bare en lillebitte skid. :-D

 

 

DSC_0849.jpg

 

Specielt på dette billede ser hun kæmpe ud. Det går lidt ned ad bakke hvor hun står, det ser ud som om hun er overbygget, men det er hun slet ikke. :lol:

DSC_0853.jpg

 

"Hvad foregår der mon nede hos naboen? Det larmer!"

DSC_0854.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der lidt nye Leah billeder. Hun ser vildt stor ud på billeder, men hun er bare en lillebitte skid. :-D

 

 

[ATTACH=CONFIG]103030[/ATTACH]

 

Specielt på dette billede ser hun kæmpe ud. Det går lidt ned ad bakke hvor hun står, det ser ud som om hun er overbygget, men det er hun slet ikke. :lol:

[ATTACH=CONFIG]103031[/ATTACH]

 

"Hvad foregår der mon nede hos naboen? Det larmer!"

[ATTACH=CONFIG]103032[/ATTACH]

 

 

Hvor meget vejer hun efterhånden og hvor gammel er hun ved at være?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke sjpvt så forskellig en race kan se ud, i forskellige lande. Her i UK findes der virkelig nogle af verdens grimmeste dobere, men dine ser alle rigtig smukke ud!

 

 

Det kan umuligt være alle dobere i UK der er grimme, mindst een af Lions halvbrødre bor der og han er ihvertfald smuk :blink:

 

Hvad er det du syntes der er grimt ved dem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak. :-D Men nu er jeg nysgerrig, har du nogle eksempler? Eller hvad er det der gør dem grimme? Må lige prøve at Google grimme UK dobere. :mrgreen:

 

Det kan umuligt være alle dobere i UK der er grimme, mindst een af Lions halvbrødre bor der og han er ihvertfald smuk :blink:

 

Hvad er det du syntes der er grimt ved dem?

 

Af dem jeg har set, har mange af dem har extremt dybe brystkasser, så deres krop ligner en kæmpe trekant, med en tynd hals og lille bitte hoved. Så er der flere der har enormt dårlig benstilling, med meget bredde mellem forbenene og så virkelig udtalt indfodethed.

Link til indlæg
Del på andre sites

Af dem jeg har set, har mange af dem har extremt dybe brystkasser, så deres krop ligner en kæmpe trekant, med en tynd hals og lille bitte hoved. Så er der flere der har enormt dårlig benstilling, med meget bredde mellem forbenene og så virkelig udtalt indfodethed.

 

Ala denne? Selvom den vist ikke har så meget bredde mellem benene, men kroppen er virkelig trekantet synes jeg:

 

Googles billedresultat for http://stuffpoint.com/dogs/image/71286-dogs-dobermann.jpg

 

Ja jeg blev også nysgerrig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Af dem jeg har set, har mange af dem har extremt dybe brystkasser, så deres krop ligner en kæmpe trekant, med en tynd hals og lille bitte hoved. Så er der flere der har enormt dårlig benstilling, med meget bredde mellem forbenene og så virkelig udtalt indfodethed.

 

 

Ja, det lyder ikke specielt pænt.

Men doberen skal jo være kvadratisk at se på, hannerne mest.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor meget vejer hun efterhånden og hvor gammel er hun ved at være?

 

Hun vejer lige godt 20 kg nu. Alderen er vi jo ikke helt 100% sikre på, men vel omkring 7 mdr.

 

Af dem jeg har set, har mange af dem har extremt dybe brystkasser, så deres krop ligner en kæmpe trekant, med en tynd hals og lille bitte hoved. Så er der flere der har enormt dårlig benstilling, med meget bredde mellem forbenene og så virkelig udtalt indfodethed.

 

OK, noget af den tendens kan jeg også se her, lige undtagen indfodethed (kan være jeg bare ikke har bemærket det). Men jeg synes heller ikke om spinkel hals og lille bitte hoved.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...