Hop til indhold

Schæfer/flatter på 10 mdr. søger nyt hjem


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Har fået kendskab til, at en af unghundene i klubben søger nyt hjem.

Hun er en super dejlig og meget, meget let trænbar pige, som trænerne og ejerne har haft store forhåbninger til.

 

Hun er klikkertrænet fra hvalp og går nu på unghundeholdet og er super, super dygtig.

 

Ejernes beskrivelse fra G&G:

 

Kærlig og kvik familiehund på 10 mdr. sælges til aktiv familie.

Blackis mor: rolig FC Retriever, Far: pens. Schæfer politihund.

Blacki er utrolig intelligent, lærenem og kærlig. Blacki har gået til lydighedstræning i 5 mdr. og hun er den bedste på holdet. Hun kan mange ting og lære ofte nye ting på 10 minutter.

Hun er renlig, går pænt i snor, sit, dæk, bliv, indkaldelse, sover når hun er med ude at køre bil, elsker andre hunde, mennesker og meget mere.

Det betyder alt for os, at Blacki får det bedste hjem.

Vi søger en familie, der kender til klikker-træning og vil viderefører det og kender til store hunde.

Vi ser helst, at I har en større grund med god plads.

 

Lyder Blacki som jeres nye familiemedlem, så skriv endelig for flere informationer.

Medfølger: Kurv, foder, godbidder, gå-sele, snor, lang snor til træning, køre-sele, legetøj, tæpper, 2 bøger om "Schæfer" og "Hunden i hverdagen", som kan læses af hele familien og m.m.

Sælges udelukkende pga uforudset men nødvendig flytning.

 

Derudover har hun skrevet følgende:

 

Blacki er rigtig venlig overfor andre børn.

Små spædbørn der leger på gulvet, går hun ikke i nærheden af.

Hun er rigtig blid på hjemmefronten og super aktiv på træningsbanen.

Hun kan godt bo sammen med andre katte, som kan slå lidt fra sig. Katte med personlighed, hvis man kan sige det på den måde

Hun har set rigtig mange forskellige hunde, siden vi fik hende. Hun er rigtig flink ved andre hunde og underkaster sig, hvis den anden hund vil bestemme.

Når jeg går tur med hende og der kommer en hund i mod os, så ligger hun sig ned og venter på "værsgo'" før hun må hilse.

Hun er som sagt, super blid ved alle andre væsner.

 

5.jpg

 

Jeg kan sige så meget, at havde træneren fra hvalpeholdet ikke allerede 3 hunde i huset, så havde han selv snuppet hende.

Så der er bestemt potentiale i denne skønne tøs. :5up:

 

Hvis nogen er interesseret så formidler jeg gerne kontakt!

Annoncen kan desuden findes på G&G.

 

Kvik Schæfer/Flatcoated Retriever - Blanding - GulogGratis.dk

 

Håber sådan at HF endnu engang kan hjælpe en hund til et nyt og fantastisk hjem!!

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er SÅ forelsket i hende:lun: Manden har fået et døgn at tænke i, men jeg er SÅ klar! Hun er simpelthen alt for bedårende:hjerte:

 

DO IT:engel::slem: I ville være et perfekt hjem, lyder det til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Jeg er SÅ forelsket i hende:lun: Manden har fået et døgn at tænke i, men jeg er SÅ klar! Hun er simpelthen alt for bedårende:hjerte:

 

Tænkte lige præcis på dig Anne, da jeg så hende.

Hun ville være perfekt til jer :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh:lun::lun::lun:

 

Jeg har spammet manden med billeder af hende i dag! Og med tekster som "er du min nye far?":-) Og lå og hviskede "Blacki, Blacki, Blacki" i nat i håb om lidt hjernevask:mrgreen: Og han er ved at bukke under:-D

 

Jeg er altså HELT solgt!

 

Har du haft kontakt med de nuværende ejere? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Håber sådan at HF endnu engang kan hjælpe en hund til et nyt og fantastisk hjem!!

Det håb deler jeg!!!! Godt, at det ikke er mig, der har en "uforudset, men nødvendig flytning" i vente. Det må ikke være rart at have så lidt indflydelse på sin egen tilværelse, at man huhej er nødt til at komme af med sin hund.

 

Godt, at du sætter annoncen herind. Vi krydser fingre for, at hun kommer et godt og blivende sted hen, den stakkels hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh:lun::lun::lun:

 

Jeg har spammet manden med billeder af hende i dag! Og med tekster som "er du min nye far?":-) Og lå og hviskede "Blacki, Blacki, Blacki" i nat i håb om lidt hjernevask:mrgreen: Og han er ved at bukke under:-D

 

Jeg er altså HELT solgt!

:sjov::sjov::sjov:

 

Du er intet mindre end genial!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det håb deler jeg!!!! Godt, at det ikke er mig, der har en "uforudset, men nødvendig flytning" i vente. Det må ikke være rart at have så lidt indflydelse på sin egen tilværelse, at man huhej er nødt til at komme af med sin hund.

 

Godt, at du sætter annoncen herind. Vi krydser fingre for, at hun kommer et godt og blivende sted hen, den stakkels hund.

 

Så er den altså heller ikke mere stakkels...... Den er 10 mdr gammel, og skal nok nå at finde en ny familie som den kan knytte sig til de næste mange år.

 

Fremtiden er umulig at spå om og dermed er det også umuligt at forudse om man på et tidspunkt er nødt til at skille sig af med sin hund.

 

Mange HF'ere vil stejle og sige "Naheeej, så ville jeg hellere bo i en papkasse sammen med min hund"

 

Men lad os nu være realistiske!! Der er mange faktorer der kan gøre at man må tage den tunge beslutning.

Jeg ved da fx godt hvad jeg ville vælge hvis jeg fx var enlig mor med et spædbarn på armen, en hund om benene og en skilsmisse over hovedet.......

Der er mange ubekendte faktorer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh:lun::lun::lun:

 

Jeg har spammet manden med billeder af hende i dag! Og med tekster som "er du min nye far?":-) Og lå og hviskede "Blacki, Blacki, Blacki" i nat i håb om lidt hjernevask:mrgreen: Og han er ved at bukke under:-D

 

Jeg er altså HELT solgt!

 

:mrgreen: Haha du er go', Anne :klap:

 

 

Pøj pøj med at overtale ham, kan sagtens forestille mig nogle fantastiske billeder af de to skønheder ved siden af hinanden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er den altså heller ikke mere stakkels...... Den er 10 mdr gammel, og skal nok nå at finde en ny familie som den kan knytte sig til de næste mange år.

De fleste hundefolk ville nu nok kalde denne hund "stakkels". Det er ikke specielt positivt for en hund at skifte familie, heller ikke selvom det går godt.

 

Fremtiden er umulig at spå om og dermed er det også umuligt at forudse om man på et tidspunkt er nødt til at skille sig af med sin hund.

Jamen, så må vi da håbe, at næste familie - som jo i lighed med alle os andre heller ikke kender fremtiden - ikke også kommer ud for at måtte tage "den tunge beslutning". Heldigvis lykkes det for langt de fleste at beholde deres hunde - hele livet. Jeg krydser fingre for, at netop denne hund ender hos Anne og hendes familie. For så er fremtiden så sikret, som den nu kan være.

 

Men lad os nu være realistiske!! Der er mange faktorer der kan gøre at man må tage den tunge beslutning.

Jeg ved da fx godt hvad jeg ville vælge hvis jeg fx var enlig mor med et spædbarn på armen, en hund om benene og en skilsmisse over hovedet.......

Der er mange ubekendte faktorer!

Ja, lad os være realistiske. Er dette noget du ved om familien eller noget, du bare gætter på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, lad os være realistiske. Er dette noget du ved om familien eller noget, du bare gætter på?

 

Det er bare et af de scenarier som kan gøre at man ikke kan beholde sin hund.

Jeg kender ikke familien, men det er næppe "køb og smid væk" - mentalitet hos denne familie, som jeg forstår det på MM

 

Det var såmænd bare for at påpege at man ikke er et dårligt menneske eller uegnet, fordi man må sande at man ikke kan beholde sin hund pga forskellige omstændigheder udefra. Verden er jo ikke sort hvid - men du har ret i at der findes mange dårlige undskyldninger om fx pludselig opstået allergi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...