Hop til indhold

Lille Lava <3


Gæst Anne / Holly.
 Share

Recommended Posts

Gæst Anne / Holly.

Jaaahhh... så er det vist på tide, at jeg flasher min "nye" hvalp.

Hehe :slem: "nye" hun har snart boet her i tre uger.

Hun er en Border Collie og som i nok har regnet ud :blink: hedder hun Lava.

 

Så her er lidt billeder af borderbassepigen :lun:

 

jan13 063.JPG

Lava 6. dec 053.jpg

Lava 6. dec 064.jpg

jan13 043.jpg

jan13 160.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.

Jeg havde taget ferie i 14 dage fra arbejdet, så Lava kunne falde til i sit nye hjem.

Det føles nu ikke som "rigtig" ferie :blink: og hold nu op! jeg har helt glemt, hvor meget arbejde, sådan en lille vaps kan give.

Det er trods alt fire år siden, Holly var bette hvalp og jeg havde åbenbart lykkelig glemt alt om afbrudt nattesøvn og spidse hvalptænder :stupid:

Dagen efter Lava´s hjemkost startede jeg så småt på alene-hjemme træningen. Dvs. jeg gik meget kort tid af gangen, var ned med skrald mange gange :-)

Den første gang jeg gik, peb Lava ganske kort ellers har der ikke været en lyd siden. Det var en lidt mærkelig fornemmelse, for Holly (min anden hund) peb den første uges tid, hver gang jeg forlod hende. Men sådan er Lava åbenbart ikke og jeg udvidede ganske stille og roligt alene-hjemme tiden. Sidste fredag tog jeg så på arbejde fra kl . 8-12, ikke en lyd da jeg gik og ikke en tissetår, da jeg kom hjem - jeg er dybt imponeret over hende :hjerte:

 

10 uger.

som tiden dog flyver afsted !

 

 

jan iphonen 13 047.jpg

jan iphonen 13 040.jpg

jan iphonen 13 044.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.

Jeg har været så heldig, at Lava er opdrættet på Sjælland og jeg har haft mulighed for at besøge hende/kuldet rigtig meget :lun:

Jeg har besøgt hvalpene ca. 2-3 gange om ugen. Det har været fantastisk, at følge deres udvikling helt fra de var nyfødte :hjerte:

Det har også været en meget speciel oplevelse for mig. Holly (min anden hund) var nemlig 11 uger da jeg fik hende og jeg aner praktisk talt intet om hende :???:

 

Her er lidt billeder, fra hun var helt lille.

dec 12 757.jpg

dec 12 206.jpg

dec 12 318.jpg

dec 12 548.JPG

dec 12 620.jpg

Redigeret af Anne / Holly.
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren
Jeg har været så heldig, at Lava er opdrættet på Sjælland og jeg har haft mulighed for at besøge hende/kuldet rigtig meget :lun:

Jeg har besøgt ca. hvalpene 2-3 gange om ugen. Det har været fantastisk, at følge deres udvikling helt fra de var nyfødte :hjerte:

Det har også været en meget speciel oplevelse for mig. Holly (min anden hund) var nemlig 11 uger da jeg fik hende og jeg aner praktisk talt intet om hende :???:

 

Her er lidt billeder, fra hun var helt lille.

[ATTACH=CONFIG]104113[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104114[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104115[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104116[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104117[/ATTACH]

 

:5up:Skal man vejes, kan det kun ske i speciel skål :engel:....lidt kongelig har man da lov at være! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Anne / Holly.

Holly har taget imod Lava med åbne arme og kyshånd eller hvad man nu siger :blink:

Da Lava havde boet her i en uge, begyndte de for alvor at lege sammen.

Det er altså virkelig dejligt, at se de to nuldre rundt sammen :hjerte:

Og må ærligt indrømme, at det er gået meget bedre end jeg havde forventet

 

Så blev Lava 11 uger.

jan iphonen 13 094.jpg

jan iphonen 13 083.jpg

jan iphonen 13 092.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Holly har taget imod Lava med åbne arme og kyshånd eller hvad man nu siger :blink:

Da Lava havde boet her i en uge, begyndte de for alvor at lege sammen.

Det er altså virkelig dejligt, at se de to nuldre rundt sammen :hjerte:

Og må ærligt indrømme, at det er gået meget bedre end jeg havde forventet

 

Så blev Lava 11 uger.

[ATTACH=CONFIG]104132[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104133[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]104134[/ATTACH]

 

Det er bare fantastisk. Hun er altså så god, hende Holsen. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...