Hop til indhold

Hvad hader jeres hunde mest ????


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lige så snart jeg bare tænker på at hente ørerens eller hendes sprøjter, er hun smuttet. Ellers er det alt rent vand. Og det er ligemeget om det kommer ud af vandslangen, bruseren eller er i et badebassin.

 

Vi købte et badebassin til hende, da det var super varmt sidste år. Vi kunne lige så godt have hældt syre på hende. Men kommer vi på stranden eller forbi klamme vandhuller, så er hun der med det samme.

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle her er græsk-katolske med soignering.Men:

Lille Bolle mener at grønsager, ris,kartofler og brød MÅ indeholde BLADAN ..Det er bare ikke hundemad ADR! Men alt andet (inkl underlødig tørkost) end ikke smager han på - det sluges bare. Han tygger aldrig sin mad - den indhaleres på brøkdele af et sekund.

Men lad ham slikke en gryde med en rest: Alt suspekt (= grønsager, ris, kartofler etc) suttes helt rent for sovs og kødrester ...

 

 

Lakrids spiser kun mad der er indsmurt i riiiigeligt smør, fløde eller smeltet fedt ...

 

 

De små er lykkelige for enhver form for spiseligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle her er græsk-katolske med soinering.Men:

Lille Bolle mener at grønsager, ris,kartofler og brød MÅ indeholde BLADAN ..Det er bare ikke hundemad ADR! Men alt andet (inkl underlødig tørkost) end ikke smager han på - det sluges bare. Han tygger aldrig sin mad - den indhaleres på brøkdele af et sekund.

Men lad ham slikke en gryde med en rest: Alt suspekt (= grønsager, ris, kartofler etc) suttes helt rent for sovs og kødrester ...

 

 

Lakrids spiser kun mad der indsmurt i riiiigeligt smør, fløde eller smeltet fedt ...

 

 

De små er lykkelige for enhver form for spiseligt!

Lakridshunden ville trives her i huset... :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eh.. Alma er ikke så vild med at lave (stort) tæt ved en, hvis hun er fri. Så suser hun lige et par meter væk, får ordnet, hvad der skal ordnes (mens der holdes skarpt øje.. engang resulterede det i at Alma fik øje på en fugl og begyndte at løbe, mens hun stadig delvist sad ned og tømte tarmen.. :lol: Eh nå, det var lige et sidespring.. :genert:)

Så kan hun heller ikke lide vand - hverken fra bruseren eller havvand.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nummer et hadeting herhjemme er helt klart fyntørren, ihhh jeg har har en hund der krymper et par størrelser bare jeg tager den frem. Dog vil hun gerne sidde med ude på badeværelset hvis jeg fyntørrer mit eget hår men hun ligner en der er blevet slået :stupid:

Nummer to ting er den dumme sele som jeg resolut giver hende på hver gang vi skal ud og gå, der bliver hun også bare indbegrebet af ynkelig :roll:

 

Ellers kan hun lide det meste og hun ELSKER dyrlægen, hver gang vi går forbi prøver hun at komme op af trapperne og nogle gange skal jeg løfte hende ned igen fordi hun nægter at gå... og det er ligemeget om det er i eller efter åbningstid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det værste Elvis ved er selen og at blive trimmet.

 

Selen bruger jeg derfor aldrig, for bare een tur med selen - hvor han ligner en, der har skidt i bukserne, de første meter - så har jeg et hyr med ham i flere dage, når vi skal gå tur, fordi han tror jeg finder selen frem igen!

 

Han hader at blive trimmet, men kan godt lide at besøge hende, der trimmer ham :-D Altså lige indtil han skal gå ind i det rum, hvor hun trimmer. Så er det ikke så sjovt at være på besøg mere, og pludselig har man helt vildt travlt med undersøge en masse ting og være enormt tissetrængede i stedet for :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lupo hader at få klippet negle. Han er heller ikke super glad for at komme i bad, men det går meget bedre nu hvor han har prøvet det et par gange.

 

Og så hader han også når han skal ind fra en gåtur, fordi han bare gerne ville være udenfor hele døgnet, hvis det stod til ham :mrgreen: Så når vi skal op igen, kan han godt nogle gange bare sætte sig demonstrativt ned, surmule og nægte at gå bare et enkelt skridt mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...