Hop til indhold

Hvad hader jeres hunde mest ????


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

Jeg synes det kunne være sjovt at vide hvad jeres hunde bryder sig MINDST om ? Jeg er temmelig overbevist om at Tot ønsker både mig OG trimmebordet hen et sted hvor der er evig varme - sådan ser han ialtfald ud når jeg stiller det frem, og hans uvilje er nok ikke blevet mindre idag hvor han faldt ned ! FJOLS ! - han er ellers god til at stå stille , men har en dårlig vane med at dreje sig ganske langsomt så han pludselig står på tværs - og så er selv et stort trimmebord altså for lille , jeg bruger normalt ikke galge herhjemme fordi han står ret godt og stille.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 51
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Beaglepack

Charlie hader grønsager :badr: Oscar at få renset ører - det er nok at flasken med ørerens kommer frem, så er han forduftet :hundifart: Darwin hader ikke noget tror jeg - han har altid været den mest medgørlige af de 3

Link til indlæg
Del på andre sites

Ordet "ud" :oops:

 

Engang hvor jeg kom træt hjem og fandt hele huset overskidt, med små lortefodspor i min seng, åbnede jeg døren til haven, sagde "UD!", lukkede døren igen og lod Oluf gå derude til jeg var færdig med at tørre op og lægge rent på sengen - vel max 10 minutter. Det skete én gang!

Siden krymper Oluf tre størrelser hver gang han hører det ord, så man skal være forsigtig med ikke at sige "skal I ud?", men altid "skal I tisse?"

 

Vinnie kan ikke lide neglesaks, ørerens og øjendråber. Men slet ikke på samme plan som Olufs ud-fobi :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyrlægen, synet af negleklipperen, at komme i bad, børn i flyverdragt og elefanthue + kælk, schæfere og sorte labradors.

 

Bare vi går i retning af vejen til dyrlægen ryger halen ned og hun prøver at vende om. Ved indkørslen løber hun forbi hvis vi på en tur kommer forbi. På trods af dette følger hun mig altid i løs snor hen til døren og ind ved opmuntring. I venteværelset reager hun lidt forskelligt; nogle gange ryster hun, andre ikke. Dog kan hun altid sidde forholdsvis afslappet og har overskud til at kigge rundt osv. Når hun hører dyrlægen tale bagved (kun den ene) begynder hun dog at ryste. Inde i konsultationen er hun altid så dygtig på trods af, at man kan se, at det bryder hun sig bare IKKE om!

 

Neglerklipperen er bare nederen, men hun finder sig i det (onde Helle).

 

Børn i kamuflage er bare lidt småfarlige og mærkelige at se på, og der er lidt ninja over dem når de kommer farende på deres kælk!

 

Duffy blev som sagt overfaldet af en schæfer 3 gange indenfor kort tid, da hun var hvalp, så de samt (sorte især) labradors er hade-hunden over dem alle! Pånær dem hun lærer at kende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Molly gider ikke trimmebordet mere, men hun er også tæt på 13 år.

Laura har aldrig gidet trimmebordet.

Nana hader kulde og især regn.Og fremmede hunde tæt på hende.

Debbie har ingenting hun afskyr, hvis hun kunne trak hun mig over hovedgaden til dyrlægeklinikken, for at se hvad der skete der.

Snoopy er bange for dyrlæger og trimmebord.

Freddy elsker trimmebordet, så er han i focus. Men andre hanhunde er ikke et hit.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sus&Siku

Øverst på hade-listen må være støvsugeren og negleklipning. Tandbørstning er heller ikke et hit.

 

Ellers bryder han sig bestemt ikke om, når andre hunde leger brydeleg -der gøer og snerre han ad dem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...