Hop til indhold

Dansk hundeferie 2013


Recommended Posts

Ej, come on, er det nødvendigt at de skriver til kursisterne som om de er pattebørn? "Hvis hunden lægger en pølle","skriger sine små lunger ud af hovedet":???:

 

Men ud over det - som jo helt giver mig knopper - lyder det jo hyggeligt. Og billigt! Men forstår ikke helt - der står at der er lydighedshold, men det fremgår ikke af holdoversigten?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, come on, er det nødvendigt at de skriver til kursisterne som om de er pattebørn? "Hvis hunden lægger en pølle","skriger sine små lunger ud af hovedet":???:

 

Men ud over det - som jo helt giver mig knopper - lyder det jo hyggeligt. Og billigt! Men forstår ikke helt - der står at der er lydighedshold, men det fremgår ikke af holdoversigten?

 

Jeg tror, at lydighedsholdet blev aflyst. Er ikke sikker på hvorfor, om det var for få tilmeldinger

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Kiggede på det og ville gerne have set nærmere på agilitydelen - men der er jo ikke flere pladser.

Og så er jeg lidt foruroliget over at hunden skal være social - for hvorfor i alverden skal den det?

Hvis det betyder, at hunden skal kunne hilse og indgå i leg med alt og alle, så er vi i hvert fald udelukket. Tænker at det måske er en "pæn" måde, at sige at hunden skal kunne klare at fremmede hunde render hen i hovedet på den i en uge, fordi Dansk Hundeferie henvender sig til alle - uanset om indkald fungerer eller ej? :mrgreen: Hvis der kommer en hund ind på banen/forstyrrer Duffen under arbejde bliver hun stjernetosset i hvert fald!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden skal være så social at den ikke gør udfald mod andre, hverken mennesker eller dyr (og jo det har været et problem) De behøves ikke kunne lege med alle, men må ikke gå efter struben på nogle

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så er vi da sikkert udelukket. Hvis en fremmed hund kommer tæt uden varsel, så siger Duffy fra. Heldigvis er hun ligeglad/ikke usikker på træningspladsen og til konkurrencer. Men ja, det overfald hun blev udsat for som hvalp har virkelig kostet :-(. Vil for alt i verden ikke risikere at udsætte andre hunde for samme trælse oplevelse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så er vi da sikkert udelukket. Hvis en fremmed hund kommer tæt uden varsel, så siger Duffy fra. Heldigvis er hun ligeglad/ikke usikker på træningspladsen og til konkurrencer. Men ja, det overfald hun blev udsat for som hvalp har virkelig kostet :-(. Vil for alt i verden ikke risikere at udsætte andre hunde for samme trælse oplevelse.

 

Så er jeg også udelukket. Ikke fordi mine hunde ikke er sociale, men jeg vil simpelthen ikke have andre hen i hovedet på dem under træning. Hvis det er en mulighed, så vil jeg ikke være med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...