Hop til indhold

magter I endnu en hvalpetråd ?


anne-lise hansen
 Share

Recommended Posts

Her kommer så billederne af Ollie - som Knold blev ændret til - lidt utydelige for yndlingsstedet er mellem mine ben - og så er det svært at fotografere

Oj, hvor er han smuk!!!! Hvorfor gik du væk fra Knold? Jeg kan huske din Knold & Tot fra for mere end tyve år siden. :hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oj, hvor er han smuk!!!! Hvorfor gik du væk fra Knold? Jeg kan huske din Knold & Tot fra for mere end tyve år siden. :hjerte::hjerte:
Det gjorde jeg fordi han allerede på kennelen var begyndt at reagere når der blev sagt Ollie , og så synes jeg det var synd for ham at han også skulle vænne sig til et nyt navn foruden alt det andet. Jeg havde næsten glemt hvor hårdt det er med sådan et lille pus - Hvis I har nogen penge I skal have anbragt så køb nogle aktier i en køkkenrullefabrik - vi er STORFORBRUGERE så den må bestemt give overskud ! Ja han ser godt ud -da opdrætter havde ham på bordet på udstillingen i Haarlev kom der en svensk opdrætter & udstiller hen og roste hans udseende , jeg har meldt ham til skuet på Bakken Kr. Himmelfartsdag - så må vi jo se hvad dommeren siger - selv om jeg ikke er nær så god til det der med at handle - opdrætter har lige sådan et tag og så står hundene bare , selv lille Ollie viste sig flot - nu starter jeg på ringtræning igen for det kan jeg ialtfald ikke lære for meget af og så håber jeg at undgå det problem jeg havde med Tot som ikke ville lade fremmede ( bla Dommeren ) røre ved sig - det er sgu SURT at bruge en masse tid og penge og så vil den " dumme køter " ikke have at dommeren rørte ham , men dansede baglæns hvergang de forsøgte. Tot har iøvrigt vist sig som den perfekte storebror - leger utroligt meget med ham , men det ser nu lidt voldsomt ud når han helt forsigtigt har hele Ollies hoved i munden. Det er heller ikke noget problem når Ollie nærmer sig madskål & godbidder - så alt vel herfra og endnu ingen problemer.
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...