Hop til indhold

Sommerferien nærmer sig...


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chili Con Caia
Vi tager en uge til Sverige og ellers afslapning for resten.

MEget af ferien gemmer jeg dog til hvalpeferie senere på året!

det bliver så spændende med hvalp:banan:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Skal ikke en skid, afdrager stadig latterlige mange penge hver måned på de forbandene tandlægeregninger :evil: har afdraget siden januar og skal afdrag mindst et halvt år endnu. Har sku ikke engang råd til at købe et telt, så kan jeg ligge i haven. Men må se om jeg kan låne min mors det gamle, skal snart begyndte at sove ude, starter i midten af juni. Synes allerede det er slemt nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Har en enkelt uge der skal bruges på hus og have.

 

Og så har jeg først 2 uger igen til september omkring DM hvor vi har lejet et sommerhus en uge, da der pt. ikke er nogen rabat på at leje det en weekend og turde ikke vente med at booke, da vi risikere der pludselig er rift om dem.

Så regner med at skulle have en lille uge med vovserne og manden i sommerhus, alt efter hvor lang tid vi gider være der efter DM weekenden.

 

Så det bliver 2 fluer med et smæk og garanteret vældig hyggeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 3 ugers ferie fra i morgen :banan: Der skal ordnes en masse i haven. Forhåbentlig skal jeg med Katla på parringstur og ellers skal vi ikke noget fast planlagt.

 

Trille skal i sommerhus ved Ringkøbing fjord. Vi andre har fået lov at tage med.

Hun mener det er lidt praktisk at have nogen, der er indehavere af tommelfingere med:mrgreen:

 

Vi skal være 4 voksne, 5 børn og Rulle. Er allerede træt:roll:

 

 

Du må give lyd hvis du vil gå en tur. Arbejder i Ringkøbing og kan afsætte hunde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal ikke en skid, afdrager stadig latterlige mange penge hver måned på de forbandene tandlægeregninger :evil: har afdraget siden januar og skal afdrag mindst et halvt år endnu. Har sku ikke engang råd til at købe et telt, så kan jeg ligge i haven. Men må se om jeg kan låne min mors det gamle, skal snart begyndte at sove ude, starter i midten af juni. Synes allerede det er slemt nu.

 

Er det pga. varmen, du plejer at sove ude i haven?

Link til indlæg
Del på andre sites

Oskar og jeg skal forhåbentlig flytte sammen :mrgreen::lol: så vores ferie skal gå med noget alene hjemme og gø-stop træning :)

og så skal vi ellers lære vores nye hood at kende, og forhåbentlig møde hf'ere og deres hunde, så oskar kan få nogle hundevenner :mrgreen:

 

Så skal du da til at have ændret din signatur:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...