Hop til indhold

Nogle der drømmer om en brun labtæve???


Ulla H
 Share

Recommended Posts

Hej alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har lige talt med min ene hundetræner(adfærdsterapeut ud i dyr), der er på ferie.

Hun har desværre fået en mail/tlf-besked??? vedr. en hundeejer, der er i akut nød, pga depression/stress. Denne kvinde, der også har børn, ønsker akut at finde et nyt hjem til sin 5 mdr´s brune labtævehvalp. Aner intet om stambog , og gener, aner. Eller evt. pris.

Min træner kender denne hundehvalp , som meget lækker, meget kontaktsyg, meget fremme i skoene, aldrig bange og usikker, men en overskudsagtig hvalp.

Hvis nogle erfarne af jer er interesserede i at give denne hvalp et blivende hjem, , vil jeg gerne kontaktes og prøve at formidle kontakten videre, trods ferieproblemer.

Min træner er lige flyttet i byområde og har hunde nok og jeg har 2 for meget, så tør ikke afhente den.

Min træner siger at vedkomne skulle have gjort sit forarbejde mht vælg af hvalp OK;

Men hvis , så ring lige til Ulla og læg et tlf. nr, hvis jeg ikke svarer.

Det er så trist hvis denne kvinde går til dr dyr for at få løst sit store problem.

Tlf. 43521587

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg dog bare havde ferie, så var jeg der med et snuptag!! Men det er vist lidt unfair at lade 2 hunde Kunne man evt aftale noget pasning indtil alt det her tog-noget er klaret?

 

Hvor længe tager det tog-noget?

Hvis det var, kan jeg vist godt passe den indtil den 20. :engel: Altså det ville nok blive ret underholdende (for jer andre) da jeg er alene hjemme uden bil men mon ikke det nok skulle gå :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er til d. 19. august (de forlængede det lige en uges tid i går - via togchaufføren, så om det passer, ved jeg ikke)

 

Jeg kan desværre ikke få hende ind til dig i hverdagene, for så skal hun med bus og tog, og tro mig, folk er IKKE venlige, når det drejer sig om det her med s-busser:genert: Så det vil jeg ikke udsætte en hund for.

 

Og så skal jeg stadig have Luna ind til Aase, så det dur ikke, uden bil.. ævs

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er til d. 19. august (de forlængede det lige en uges tid i går - via togchaufføren, så om det passer, ved jeg ikke)

 

Jeg kan desværre ikke få hende ind til dig i hverdagene, for så skal hun med bus og tog, og tro mig, folk er IKKE venlige, når det drejer sig om det her med s-busser:genert: Så det vil jeg ikke udsætte en hund for.

 

Og så skal jeg stadig have Luna ind til Aase, så det dur ikke, uden bil.. ævs

 

Kan du låne en bil?? Du kan parkere her gratis, og så metro til dit job :hmm:

Skal folk ikke på ferie? Uden deres bil?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm måske jeg skulle prøve at arbejde lidt med martin, så undgik vi jo bull terrieren :engel:

Og en lab tæve ville vel godt kunne tumle med Aslan ikk?

Og jeg ville kunne få en rally hund...... så jeg kunne spise kage med liva maggie og dorte :mrgreen:

 

Så er der jo selvfælgelig lige sofie :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm måske jeg skulle prøve at arbejde lidt med martin, så undgik vi jo bull terrieren :engel:

Og en lab tæve ville vel godt kunne tumle med Aslan ikk?

Og jeg ville kunne få en rally hund...... så jeg kunne spise kage med liva maggie og dorte :mrgreen:

 

Så er der jo selvfælgelig lige sofie :hmm:

For de fleste labbers vedkommende, er det vist kun en fordel at den anden hund er større :mrgreen: Så jo, tror sagtens de kan tumle :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm måske jeg skulle prøve at arbejde lidt med martin, så undgik vi jo bull terrieren :engel:

Og en lab tæve ville vel godt kunne tumle med Aslan ikk?

Og jeg ville kunne få en rally hund...... så jeg kunne spise kage med liva maggie og dorte :mrgreen:

 

Så er der jo selvfælgelig lige sofie :hmm:

 

Det synes jeg er en fantastisk idé

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...