Hop til indhold

Oktober billedtråd 2013


Doberfan
 Share

Recommended Posts

Vi ser alt for lidt til Luna :lun: Færre gåture, flere billeder :5up:

 

Det ønske tror jeg godt jeg kan opfylde nu når det bliver koldere i vejret, Luna mener bestemt ikke hun er bygget til at være ude når det er under 15 grader varmt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 136
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Sikke nogle søde vovser i flasher!

 

Nu kan jeg også være med, for vi har endelig fået af vide hvilken hvalp i kuldet der er vores.

Det er denne lille purk. Han skulle være den mest rolige og kælne. Og selvom han var den der først gik omkuld i hjørnet efter at have leget, var han også den første der til at starte med styrtede hen til os og ville nusses - det kan man jo ikke stå for:lun: Vi glæder os så meget til at få ham hjem. Jeg spår at den næste 1,5 uge går laaaangsomt!:lol:

IMG_0648.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har vi diskuteret virkelig meget. Men ingen af os vil bøje sig, da vi ikke kan fordrage hinandens favoritter. Så vi er gået på kompromis, og har valgt noget der er lidt neutralt, men som vi alligevel synes er et fint navn som passer godt til ham. Walther. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

morgentur på stranden:hjerte:
Smukke Caia :hjerte:

 

Et lille diskret billede her af Chawsen taget igår-ish:mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]113860[/ATTACH]

:lun: :hjerte:

 

simba i sit 1 bad igår , han tog det bedre end jeg regnet med , prøvet da kun at flygte et par gange:lol: men der var da plads til kys et par gange også :hjerte: når jeg siger kys slikker han mig :hjerte: Lige et billed af ham i badet
Hvem der bare kunne bade sin hund i håndvasken :lol:

 

Sikke nogle søde vovser i flasher!

 

Nu kan jeg også være med, for vi har endelig fået af vide hvilken hvalp i kuldet der er vores.

Det er denne lille purk. Han skulle være den mest rolige og kælne. Og selvom han var den der først gik omkuld i hjørnet efter at have leget, var han også den første der til at starte med styrtede hen til os og ville nusses - det kan man jo ikke stå for:lun: Vi glæder os så meget til at få ham hjem. Jeg spår at den næste 1,5 uge går laaaangsomt!:lol:

:hjerte: :lun: Tror det bliver verdens længste 1,5 uge! :banan:
Link til indlæg
Del på andre sites

morgentur på stranden:hjerte:

 

Hun er simpelthen SÅ smuk! Og glad og dejlig at se på :lun:

 

Et lille diskret billede her af Chawsen taget igår-ish:mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]113860[/ATTACH]

 

Fedt billede!

 

Sikke nogle søde vovser i flasher!

 

Nu kan jeg også være med, for vi har endelig fået af vide hvilken hvalp i kuldet der er vores.

Det er denne lille purk. Han skulle være den mest rolige og kælne. Og selvom han var den der først gik omkuld i hjørnet efter at have leget, var han også den første der til at starte med styrtede hen til os og ville nusses - det kan man jo ikke stå for:lun: Vi glæder os så meget til at få ham hjem. Jeg spår at den næste 1,5 uge går laaaangsomt!:lol:

 

Ih, tillykke! Så skal ventetiden bare gååååå! Han er godt nok sød!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...