Hop til indhold

Oktober billedtråd 2013


Doberfan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 136
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Leah har haft besøg af Haly i dag. Der var liv og glade dage, og nu har vi nogle virkelig trætte "hvalpe". Haly er ca. 6 mdr. yngre end Leah men allerede større. Leah er virkelig bare et lillebitte nips. :-D

 

[ATTACH=CONFIG]113212[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]113213[/ATTACH]

Dobers :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Optog lige Penny og Ellie imens de legede.... Det pudsige er at på intet tidspunkt kan man høre Ellie pive eller på nogen måde sige stop... Men på et tidspunkt kan man høre Penny pive fordi Ellie bider hende liiiidt for hårdt :roll: Skøre hunde :lol:

 

[video=youtube_share;uaiBY0JjMkQ]

 

Er ved at uploade en mere video, men det tager jo en krig!

Redigeret af Shii
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg arbejder allerede på at få nummer to :lol: Men det bliver nok først næste år :lol: Har lagt en bestilling hos Janni på 100 løver:mrgreen: Og de skal alle være chokolader!

 

 

Jeg troede løver var mere sarte.. Men det er de slet ikke kan jeg se :mrgreen: De leger på samme måde som når vores hund leger med en pekingeser som vi har i familien. Det er også en bette vild rod der bare styrer det hele :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg troede løver var mere sarte.. Men det er de slet ikke kan jeg se :mrgreen: De leger på samme måde som når vores hund leger med en pekingeser som vi har i familien. Det er også en bette vild rod der bare styrer det hele :-D

 

Jeg troede heller ikke helt på Janni, da hun fortalte at løver altså ikke ville være et problem med vores to store (25kg) hunde... Janni har mødt begge vores, og vidste derfor hvordan de var... Men må indrømme at hun har helt ret... Jeg vil aldrig se det som et minus at have dem med store hunde igen... Det eneste jeg frygter er stadig at Ellie (løven) skal komme til skade, i forbindelse med at blive mast f.eks... Men der skal jo ufatteligt meget til.... Og som det ses i videoen er hun jo faktisk den som er mest vild :lol: Om Janni bare har valgt en hel unik løve til os, det skal jeg ikke kunne sige :lol: Men hun passer i hvert fald 100% ind med de to store vi har!

 

Ellie elsker tumle lege med Penny, de smider sig ofte i deres sofa (eller vores seng), og tumler rundt... Men Ellie elsker også at lege fangeleg med vores husky, så render de også jagter hinanden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
[ATTACH=CONFIG]113255[/ATTACH]

 

Det sker sjældent at hun er ren og fin :lol: Her er et af beviserne for at vi altså rent faktisk ordner hendes pels, og stopper hende i bad :lol: (Hey og bemærk, denne gang har jeg faktisk klippet forben!)

Ej hun er lækker ;-) kan næsten se hvor blød hun er :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik ikke quotet dem, men dejlige vidoer Shii! Hvor er det bare dejligt at de er blevet så gode venner!!! Søde, søde trekløver du har!

 

Nu vi snakker om løver...

 

 

:rolleyes:

 

Hahahaha :sjov:

 

Dirigeringstræning

 

1384711_223389031157005_808355172_n.jpg?oh=18ec21f9cb665521e9c636cfadd405db&oe=524F5807

 

 

1278289_223389714490270_1003854359_n.jpg?oh=412de618add8419f5362e940b8979be1&oe=524F9FC2

 

Godt par!

 

551261_451267508319646_1324303295_n.jpg

Sookie: dig og mig Alto - til verdens ende :hjerte:

 

Tex: NEEJJJJ - vent på mig - jeg vil meeeedddd :lol:

 

Haha stakkels Tex! Hvordan går det med Alto? Ingen billeder af hans forende til os?

 

Maya spam fra i går :mrgreen:

 

[ATTACH=CONFIG]113344[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]113345[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]113346[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]113347[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]113348[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]113349[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]113350[/ATTACH]

 

Den slags spam kan man aldrig få for meget af!! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er godt nok ikke et nyt billede, men faldt lige over det og synes det er så sjovt. (undskylder hvis jeg har flashet det før). Hun fandt selv hatten og synes åbenbart også at den klædte hende godt. :mrgreen:

medhatparing_zps24f463b7.jpg

 

Her lidt nye af modebevidste Ozzie

 

Jeg har den, jeg har den, jeg har den!

a_zpsf56df546.jpg

 

Tak til den, der lagde en seng her, mit liv er bare SÅ meget bedre nu!

sengevarmer_zps77e97081.jpg

 

Gråt guld :lun:

c_zpscfde3adc.jpg

 

Og lige et enkelt af bettesøster

3_zpsf0ebfaab.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...